Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Produkty i marki w opinii e-konsumentów PROMOCJA

28-06-2015, 14:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5403731943
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 28-06-2015 14:08:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Okładka książki Produkty i marki w opinii e-konsumentów

PROMOCJA! -20%
34.90zł 27.90zł

Autorzy: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka

Rok wydania: 2011

Stron: 216

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3401-9

Format: 180x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:

  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument — typologia, zachowania" (2008 – 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.



Partner wydania:

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

onepress_e-biznes praca, blog, komunikacja, aukcje internetowe, media, sprzedaż, e-commerce, własna firma, marketing, allegro, twitter, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, facebook, online, analiza, konsument, optymalizacja, przedsiębiorczość, roi, kurs, książka, podręcznik, tutorial,mailing, kariera, e-biznes, skuteczność, praca, kampania reklamowa, komunikacja, zysk, copywriter, konkurencja, koszty, klient, społeczność, projektowanie, media społecznościowe, twitter, sieć, odbiorca, telefon, rozwój, witryna, kurs, książka, podręcznik, tutorial