Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Produkty i marki w opinii e-konsumentów [nowa]

19-01-2012, 14:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.50 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 1996489724
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 12-01-2012 23:22:50
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Wydawnictwo:OnePress
Wymiary: 180 x 235 mm
Ilość stron:216
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3401-9
Wymiary: 180 x 235 mm
Data wydania: 2[zasłonięte]011-09
Opis:

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:

  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.