Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

07-03-2012, 23:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.40 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 2104641481
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 8   
Koniec: 07-03-2012 15:29:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon 10


Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu

MAŁGORZATA 
tel. 501 [zasłonięte] 253 

KATARZYNA
tel .603 [zasłonięte] 668

lub napisz do nas
 
wka_[zasłonięte]@interia.pl
 
       Informacji telefonicznych                                 udzielamy:
          od wtorku do piątku
       w godz: 12:OO -  16:OO
 

Zasady aukcji

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)

Dostawa

Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych.
KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta ochronna )   
Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki.
 PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat .  
UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
PEŁNY REGULAMIN KSIĘGARNI DOSTĘPNY NA STRONIE O MNIE 
Menu End


 
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
 
 


 
Autor/autorzy:
 
 Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
 
Dane techniczne

 

Format: 180x235
Oprawa: miękka

STRON 216

 

WYDANE PRZEZ:

PARTNER WYDANIA

 

 

 

 

 
   0,395 KG + 
 
 
Opis
 
 
CENA DETALICZNA 34,90 



abłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument — typologia, zachowania" (2008 – 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.


Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
 

 

NA ŻYCZENIE KLIENTA UDOSTĘPNIMY SPIS TREŚCI. 

 
 
 
 
 
Stopka