Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

04-03-2012, 12:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098778566
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 9   
Koniec: 04-03-2012, 17:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Promocje
Wysyłka w 24h
Dostawa 0,00zł
Bezpieczne opakowanie
KATALOG OGÓLNY
Bizneswoman
Controlling
E-biznes
Ekonomia
Finanse
Giełda i inwestycje
Kompetencje osobiste
Komputer w biurze
Komunikacja i negocjacje
Marketing
Mała firma
Multimedialne szkolenia
Obsługa klienta
Perswazja i NLP
Przywództwo
Public Relations
Sekret
Social Media
Sprzedaż
Twoja kariera
Zarządzanie
Zarządzanie projektami
Zasoby ludzkie (HR)
Editio
NASZE AUKCJE
@ POSZUKUJĘ
KOSZTY WYSYŁKI
CZAS REALIZACJI
REGULAMIN
FAKTURY VAT
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)

ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Autorzy: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka

Rok wydania: 2011

Stron: 216

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3401-9

Format: 180x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Opis książki
Spis treści »
Fragment »

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:

  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument — typologia, zachowania" (2008 – 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_e-biznes sieć, pozycjonowanie, handel, klient, aukcje internetowe, sklep, e-commerce, mailing, strategia, sklep internetowy, program partnerski, ebiznes, promocja, allegro, firma, płatność, wyszukiwarki, pieniądze, web 2.0, portal, kurs, książka, podręcznik, tutorial