Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRODUKT TURYSTYCZNY - POMYSŁ ORGANIZACJA ... !!!4

04-03-2012, 12:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł      Najwyzsza cena licytacji: 54.30 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2098391983
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 2    Zostało sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 29   
Koniec: 04-03-2012 12:57:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

PHW ARKA
Warszawa


Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

ARKA_K_G na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek.
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
Przedmiotem aukcji jest Książka
PRODUKT TURYSTYCZNY. POMYSŁ - ORGANIZACJA - ZARZĄDZANIE
WYDANIE II

PRODUKT TURYSTYCZNY - POMYSŁ ORGANIZACJA ... !!!4

Autor: Jacek Kaczmarek, Andrzej Stasiak, Bogdan Włodarczyk
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary: 162 x 237
Ilość stron: 464
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1854-3

Cena detaliczna: 64,90
V
Opis:Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki turystycznej, zaangażowanie kapitału, liczbę zatrudnionych osób oraz złożoność procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie można mówić o przemyśle turystycznym. W przemyśle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, który powinien się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. W książce autorzy w interesujący sposób prezentują kluczowe zagadnienia związane z kreowaniem i organizacją produktu turystycznego, a także zarządzaniem nim. Odpowiadają między innymi na następujące pytania:

* co to jest produkt turystyczny i jak powstaje,
* kto jest jego twórcą i dla kogo jest przeznaczony,
* w jaki sposób kalkulować jego cenę,
* gdzie promować i sprzedawać produkt turystyczny,
* jakie badania marketingowe warto prowadzić,
* które strategie produktu turystycznego należy stosować.


Podręcznik jest przeznaczony dla studentów, a także osób pracujących w branży turystycznej oraz pracowników administracji samorządowej.

Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki.
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.