Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRODUKT TURYSTYCZNY czyli jak organizować.....

24-01-2012, 5:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21 zł     
Użytkownik lidka_28_28
numer aukcji: 2040967414
Miejscowość Płock
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 13:34:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Publikacja niniejsza, integrując zagadnienia teoretyczne i praktyczne uzupełnia i wzbogaca wiedzę nt organizacji turystyki. Jest podzielona na dwie części.
Pierwsza, czyli zagadnienia teoretyczne, gdzie omawiane są problemy ogólne, dotyczące teorii, metodologii poznawania i kreowania produktu turystycznego, zawiera liczne przykłady, tzw. studia przypadków.
W drugiej części (przewodniku do ćwiczeń) zamieszczono schemat postępowania praktycznego, którego celem jest opracowanie własnej koncepcji kreowania produktu turystycznego.

Spis treści

Rozdział 1
„Nie tylko marzenia” albo kilka słów na temat produktu turystycznego
Co to jest produkt turystyczny?
Jak powstaje produkt turystyczny?
Jak rozwijał się produkt turystyczny na przestrzeni wieków?
Jakie są „kamienie milowe” w rozwoju produktu turystycznego?
Czy wyjazdy do „miejsc świętych” możemy nazwać produktem turystycznym?
Rozdział 2
„Bilans otwarcia” albo kilka słów o potencjale turystycznym
Co to jest potencjał turystyczny?
Jakie są jego elementy składowe?
Jakie są metody badania i oceny potencjału turystycznego?
Rozdział 3
„Całość z wielu części” albo elementy produktu turystycznego
Jakie mogą być rodzaje produktu turystycznego?
Z jakich elementów się składa i jakie są relacje między nimi?
Jakie są charakterystyczne cechy produktu turystycznego?
Na czym polega specyfika usługi hotelarskiej jako produktu turystycznego?
Co to jest typ, co linia, a co - asortyment produktów?
Jak tworzy się pakiet turystyczny?
Rozdział 4
„Każdy widzi inaczej” albo wymiary produktu turystycznego
Co to jest percepcja i jaki jest jej wpływ na różne widzenie produktu turystycznego?
Jakie miejsce w hierarchii potrzeb człowieka zajmuje turystyka?
Jakie motywy decydują o podejmowaniu aktywności turystycznej, a jakie o kupnie produktu turystycznego?
Na czym polega segmentacja rynku?
Jakie są wymiary produktu turystycznego (z punktu widzenia producenta i konsumenta)?
Rozdział 5
„Produkty mają własne życie” albo cykle rozwoju produktów turystycznych
Co to jest nowy produkt turystyczny?
Jakie są typowe zachowania konsumentów w stosunku do nowego produktu turystycznego?
Co składa się na cykl życia produktu turystycznego?
Na czym polega specyfika cyklu rozwojowego produktu turystycznego „miejsce”?
Jakie znaczenie dla środowiska geograficznego ma rozwój produktu turystycznego „miejsce”?
Rozdział 6
„Nie tylko pieniądze” albo za co płacimy
Co to jest cena i jakie są jej funkcje?
Jakie elementy wpływają na poziom cen?
Jakie są podstawowe formuły kalkulacji cen?
Co to jest różnicowanie (dyskryminacja) cen?
Jakie cechy turystyki wpływają na ustalanie cen?
W jaki sposób cykl życia produktu może kształtować jego cenę?
Jak cenę postrzega klient?
Czy produkt turystyczny - miejsce ma swoją cenę?
Rozdział 7
„Nie sprzedawaj kota w worku” albo promocja produktu turystycznego
Co to jest promocja i jakie są jej elementy?
Czym różni się reklama od public relations?
Na czym polega istota marki (znaku firmowego, znaku towarowego)?
Jaką rolę pełni logo i hasło (slogan) reklamowe?
Dlaczego warto brać udział w targach turystycznych?
Rozdział 8
„Na siódmym piętrze bez windy” albo gdzie sprzedawać produkty
Co to jest lokalizacja i jaką pełni rolę w udostępnianiu produktu turystycznego?
Co rozumiemy pod pojęciem dystrybucji?
Jakie są rodzaje kanałów dystrybucji?
Kiedy grupa ludzi zmienia się w zespół pracowniczy?
....................................................