Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń BECK

09-03-2012, 20:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł      Najwyzsza cena licytacji: 35 zł     
Użytkownik Konarski_W
numer aukcji: 2111061824
Miejscowość Kraśnik
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 49    Licytowało: 1    Wyświetleń: 10   
Koniec: 10-03-2012 14:05:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Avalon prezentuje:
Avalon
o nasregulaminkomentarzenasze aukcjeemail


Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń

Marciszewska Barbara - C.H. BECK
Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń BECK

Opis:

Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 124
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1724-3

Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.

Autorka stara się wykazać zwłaszcza, że:
• własne pozytywne doświadczenia, wynikające z konsumpcji nabytych towarów i usług, wpływają na decyzje o powrocie do tejże konsumpcji w przyszłości;
• doświadczenia z konsumpcji usług o wysokim nasileniu cech niematerialnych są wartością samą w sobie i zwiększają satysfakcję konsumenta;
• im pozytywniejsze doświadczenia z konsumpcji towarów i usług, tym większe szanse na dynamizację rozwoju danej sfery.



zapraszamy do naszych sklepów allegro
książki - e-avalon
zabawki - e-avalon-zabawki



sprzedawca:

PPHU Włodzimierz Konarski
Księgarnia AVALON
ul. Kościuszki 2
23-200 Kraśnik
tel.: (081)[zasłonięte]825 30

Mój stan
email: [zasłonięte]@e-avalon.pl
NIP - 715[zasłonięte]000-02
REGON - 430[zasłonięte]650
Nr konta: 41 1240 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3951110 [zasłonięte] 230504

Avalon





#