ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]55172 |
Wymiar: |
16.5x23.5cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
124 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,22 kg |
Indeks: |
523[zasłonięte]00106KS |
Rok wydania: |
2010 |
Wydawca: |
C.H. BECK |
Autor: |
Marciszewska Barbara |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Opis książki
Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Autorka stara się wykazać zwłaszcza, że:
• własne pozytywne doświadczenia, wynikające z konsumpcji nabytych towarów i usług, wpływają na decyzje o powrocie do tejże konsumpcji w przyszłości;
• doświadczenia z konsumpcji usług o wysokim nasileniu cech niematerialnych są wartością samą w sobie i zwiększają satysfakcję konsumenta;
• im pozytywniejsze doświadczenia z konsumpcji towarów i usług, tym większe szanse na dynamizację rozwoju danej sfery.