Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Produkcja radiowa - Robert McLeish - Nowa

28-02-2012, 14:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.90 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029714587
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 10:07:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Email: [zasłonięte]@arik.pl
kom: 0510 [zasłonięte] 753










Stron: 398
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2007
Oprawa: Miękka

Produkcja radiowa

Robert McLeish

Wydawany od ponad 25 lat, klasyczny podręcznik poświęcony problematyce produkcji radiowej, z którego skorzystało całe pokolenie dziennikarzy radiowych.

Książka jest nieodzowną pomocą dla osób zajmujących się produkcją radiową, gdyż obejmuje wszystkie jej aspekty: od technik operacyjnych i metod pracy producenta do przeprowadzania wywiadów i pisania tekstów do radia, tworzenia reklam, serwisów informacyjnych, audycji z telefonicznym udziałem słuchaczy, magazynów, reportaży i słuchowisk. Nowe wydanie uzupełnione zostało o cyfrowe techniki produkcji i opis nowoczesnych metod pracy.

Podręcznik zawiera nowe i uaktualnione informacje z takich dziedzin, jak:
• Cyfrowe techniki produkcji: montaż komputerowy, cyfrowa rejestracja dźwięku, radio cyfrowe.
• Służba publiczna i jakość audycji.
• Etyka, szczególnie w przedstawianiu informacji.
• Tworzenie słuchowisk i uzupełnianie ich prostymi, lecz sugestywnymi efektami akustycznymi.
• Zarządzanie rozgłośnią.
• Układanie ramówki i ocena audycji.
• Tworzenie relacji poza studiem.

Na rynku można znaleźć wiele praktycznych podręczników, żaden jednak nie łączy opisu i wyjaśnienia funkcjonowania radia w równie efektywny sposób.


Spis treści

1 Charakterystyka radia

2 Studio radiowe

3 Etyka

4 Pisanie „dla ucha"

5 Informacje - założenia i praktyka

6 Wywiad

7 Sonda uliczna

8 Zapowiedzi, łączniki, zejściówki

9 Przedstawianie wiadomości

10 Dyskusja

11 Rozmowy telefoniczne

12 Udział słuchaczy

13 Programy muzyczne

14 Audycje i magazyny sekwencyjne (bloki programowe)

15 Tworzenie reklam

16 Transmisje spoza studia

17 Komentarz

18 Nagrywanie muzyki

19 Słuchowiska radiowe

20 Audycje dokumentalne i reportaż

21 Praca producenta

22 Producent wykonawczy (zarządzający stacją radiową)

23 Ocena audycji

24 Szkolenia

Strony internetowe
Słowniczek
Wybrane lektury dodatkowe
Indeks


Produkcja radiowa - Robert McLeish - Nowa


otoPanel