Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRODUCING FASHION Regina Blaszczyk

23-06-2014, 5:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 157.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270254668
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 6   
Koniec: 23-06-2014 05:19:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12620, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46166, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84806, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22206, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58272, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12620, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46166, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84806, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22206, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58272

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Producing Fashion: Commerce, Culture, and Consumers (Hagley Perspectives on Business & Culture)

PRODUCING FASHION Regina Blaszczyk

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Regina Lee Blaszczyk
Language: English
Publisher: University of Pennsylvania Press
Publication Date: 6 April 2009
Dimensions: 2.5 x 14.8 x 22.3 cm
Format: Paperback
Pages: 376
Condition: NEW
Product_ID: AD1BBBA668

 

 

How has Paris, the world's fashion capital, influenced Milan, New York, and Tokyo? When did the Marlboro Man become a symbol of American masculinity? Why do Americans love to dress down in high-tech Lycra fabrics, while they wax nostalgic for quaint, old-fashioned Victorian cottages? Fashion icons and failures have long captivated the general public, but few scholars have examined the historical role of business and commerce in creating the international market for style goods. Producing Fashion is a groundbreaking collection of original essays that shows how economic institutions in Europe and North America laid the foundation for the global fashion system and sustained it commercially through the mechanisms of advertising, licensing, marketing, publishing, and retailing. The collection reveals how public and private institutions-from government censors in imperial Russia to large corporations in the United States-worked to shape fashion, style, and taste with varying degrees of success. Fourteen contributors draw on original research and fresh insight into the producers of fashion-advertising agents, architects, corporate executives, department stores, designers, editors, government officials, hairdressers, haute couturiers, and Web retailers-in their bid for influence, acclaim, and shoppers' dollars. Producing Fashion looks to the past, revealing the rationale behind style choices, while explaining how the interplay of custom, invented traditions, and sales imperatives continue to drive innovation in the fashion industries.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.