Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Gotówka przy odbiorze osobistym
Wysyłka
Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
ul. Lubartowska 56 w Lublinie
Kontakt z nami
ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30
Procesy uwagi i hamowania reakcji u dzieci z ADHD z perspektywy roawojowej neuropsychologii klinicznej
Autor: Borkowska A.R.
Wydawca: UMCS
Wydanie, Rok wyd: 2008
Ilość stron: 330
Format: 17,5 x 24,5 cm
Oprawa: miękka
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]27280
Opis:
Publikacja "Procesy uwagi i hamowania reakcji u dzieci z ADHD z perspektywy roawojowej neuropsychologii klinicznej" stanowi oryginalne spojrzenie na problemy dziecka z nadpobudliwością psychoruchową. Autorka koncentruje się na charakterystyce mózgowych mechanizmów dysfunkcji, prowadzących do rozwoju objawów zespołu. Część pierwsza zawiera współczesne ujęcie symptomatologii, a także przegląd i krytyczną analizę wyników badań strukturalnych i funkcjonalnych ośrodkowego układu nerwowego dzieci z ADHD. W części drugiej - prezentującej wyniki badań własnych autorki - na uwagę zasługuje omówienie metod eksperymentalnych i testowych, przydatnych w diagnostyce ADHD, oraz propozycja modelu dysfunkcji neuropsychologicznych u dzieci z tym zespołem.
Spis treści:
1. Ewolucja poglądów i badań nad problemem ADHD
2. Organizacja psychologiczna a deficyty neuropsychologiczne procesów uwagi w ADHD
3. Impulsywność a deficyty hamowania reakcji w ADHD
4. Współczesny stan wiedzy: osiągnięcia i ograniczenia interpretacji ADHD
5. Cele, zadania i program badań własnych z perspaktywy rozwojowej neuropsychologii klinicznej
6. Symptomatologia ADHD - analiza wyników badań własnych
7. Deficyty neuropsychologiczne w zakesie uwagi i kontroli hamowania reakcji
8. Współwystępowanie objawów kryterialnych ADHD i deficytów funkcji psychologicznych
9. Neuropsychologiczny model ADHD - propozycje interpretacji wyników badań