Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROCESY KATEGORYZACJI I ZNIEKSZTAŁCENIA PAMIĘCIOWE

12-07-2012, 18:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik ksiegarniainter
numer aukcji: 2396012453
Miejscowość Cekcyn
Wyświetleń: 8   
Koniec: 02-07-2012 14:19:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PROCESY KATEGORYZACJI I ZNIEKSZTAŁCENIA PAMIĘCIOWE W REKLAMIE

Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego.
Dowiedz się:
• Co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta?
• Co zapamiętujemy z reklam i dlaczego?
• Co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy?

Tabela cech produktu
ISBN [zasłonięte]978-8389-225-4
Data wydania 2010
Vat 5%
Wydanie I
Okładka broszurowa
Liczba stron 336
Format 155x230


„Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. […] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności”.
Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego
„Mamy tu do czynienia z profesjonalnie napisaną monografią ujawniającą różne mechanizmy oddziaływania reklamy na człowieka. Autorka do analizy tych mechanizmów wybrała perspektywę psychologii poznawczej i w części psychologii emocji. […] Książka została napisana na wysokim poziomie merytorycznym, przy czym na szczególne podkreślenie zasługuje olbrzymie bogactwo zreferowanego materiału empirycznego, jaki przebadała i pokazuje autorka”.
Z recenzji prof. Tomasza Maruszewskiego