Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona startowa
Kategorie
Kontakt
Szukaj
:
Archiwum Alle
>
Książki i Komiksy
>
Książki naukowe i popularnonaukowe
>
Biznes, nauki ekonomiczne
>
Marketing
PROCESY KATEGORYZACJI I ZNIEKSZTAŁCENIA PAMIĘCIOWE
12-07-2012, 18:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz:
39.90
zł
Użytkownik
ksiegarniainter
numer aukcji:
2396012453
Miejscowość
Cekcyn
Wyświetleń:
8
Koniec:
02-07-2012 14:19:36
Dodatkowe informacje:
Stan:
Nowy
Okładka:
miękka
Język:
polski
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
PROCESY KATEGORYZACJI I ZNIEKSZTAŁCENIA PAMIĘCIOWE W REKLAMIE
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego.
Dowiedz się:
• Co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta?
• Co zapamiętujemy z reklam i dlaczego?
• Co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy?
Tabela cech produktu
ISBN
[zasłonięte]
978-8389-225-4
Data wydania
2010
Vat
5%
Wydanie
I
Okładka
broszurowa
Liczba stron
336
Format
155x230
„Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. […] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności”.
Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego
„Mamy tu do czynienia z profesjonalnie napisaną monografią ujawniającą różne mechanizmy oddziaływania reklamy na człowieka. Autorka do analizy tych mechanizmów wybrała perspektywę psychologii poznawczej i w części psychologii emocji. […] Książka została napisana na wysokim poziomie merytorycznym, przy czym na szczególne podkreślenie zasługuje olbrzymie bogactwo zreferowanego materiału empirycznego, jaki przebadała i pokazuje autorka”.
Z recenzji prof. Tomasza Maruszewskiego