Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia Grochowska

01-02-2014, 20:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.92 zł     
Użytkownik ksiegarniagdansk
numer aukcji: 3851249016
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 3   
Koniec: 01-02-2014 19:59:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


kliknij aby zobaczyć inne nasze aukcje
kliknij aby zobaczyć inne nasze aukcje
kliknij aby wysłać do nas maila






Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
Grochowska Alicja


Procesy kategoryzacji i zniekształcenia Grochowska
GWP
Oprawa:Miękka
Ilość stron:348
Rok wydania: 2011


Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy? ?Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. [?] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności?. Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.

 

ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE: