Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

*Procesy i akty komunikacyjne - wyd. UNIVERSITAS

19-01-2012, 15:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.40 zł     
Użytkownik Unistrada
numer aukcji: 1999437655
Miejscowość Tłubice
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 12:38:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



BESTSELLERY







Adres
Księgarnia Internetowa Unistrada
Tłubice 2
09-230 Bielsk
woj. mazowieckie

NIP 774 [zasłonięte] 99
REGON 141[zasłonięte]716



Nasze konto bankowe
KB Kredyt Bank
131[zasłonięte] 1618 [zasłonięte] 1[zasłonięte]216[zasłonięte] 0000



Kontakt
e-mail:[zasłonięte]@wp.pl

Dorota GG:20[zasłonięte]975


Skype: Księgarnia Unistrada
tel: (24)[zasłonięte]361 90
663 [zasłonięte] 480
663 [zasłonięte] 484
pon. - piątek
od 9:00 do 15:00



Koszty wysyłki
niezależnie od ilości
zamówionych książek naliczamy
zawsze jednorazowo - całość zamówienia


8,95 zł przesyłka pocztowa
priorytetowa polecona

6,50 zł przesyłka ekonomiczna
9,95 zł przesyłka kurierska
12,95 zł pobraniowa przesyłka kurierska

W sprawie kosztów wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy




Procesy i akty komunikacyjne
Koncepcje klasyczne i współczesne



Obszar zawartych w niniejszych rozważaniach zagadnień obejmuje szeroko pojętą problematykę komunikacji międzyludzkiej. (...) opracowanie składa się z trzech części, w pierwszej został wyznaczony zakres badań, zawiera on charaktrystykę semiologii, jej początki. Określony został również obszar zagadnień powszechnie do niej zaliczanych. (...) Pierwsza część drugiego rozdziału poświęcona jest próbie zdefiniowania podstawowych pojęć, które wydają się istotne w opisach procesu komunikowania. (...) W części tej pojawiają się definicje takich pojęć , jak: komunikacja i komunikowanie interpersonalne. Dalsze fragmenty rozdziału drugiego poświęcone są analizie sytuacji stanowiącej przykład użycia znaków. Sytuacje takie określa się mianem aktów komunikacyjnych. (...) kolejny fragment rozdziału drugiego został poświęcony tzw. komunikacji niewerbalnej. (...) Na zakończenie została zaprezentowana koncepcja aktu komunikacyjnego. Wykorzystano w niej wcześniej poczynione założenia teorii aktów mowy, ogólne tezy socjologicznej koncepcji symbolicznego interakcjonizmu oraz teorię struktury ludzkiego działania w ujęciu Johna R. Searle'a.
ze Wstępu


Autor: Osika Grażyna
Wydawnictwo: UNIVERSITAS
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 13.5x20.5cm
Ilość stron: 216
Rok wydania: 2011
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]42161
Stan: nowa

Cena detaliczna: 38,00 zł


Nasza cena: 31,45 zł









 

Unistrada poleca: