|
Procesor efektów znakomitej marki:
model: AX3G
KORG AX3G- stanowi konkurencję dla produktów Behringera bądź DigiTecha w tym przedziale cenowym (KORG jest nawet tańszy). Urządzenie ma 57 efektów działających w technologi REMS, jest niewielkie i łatwe w transporcie. Każde ze swoich ustawień możemy zapisać w 40 komórkach pamięci. Zasilane z 4 'paluszków' bądź zasilacza 9V, ma także możliwość podpięcia słuchawek. Całość zamknięta jest w plastikowej obudowie z okrągłym wyświetlaczem.
AX3G ma dwa przełączniki nożne. Po wciśnięciu obu, automatycznie uruchamia się stroik i następuje 'bypass' czyli wyciszenie wszystkich efektów. Jeśli przytrzymamy dłużej oba przełączniki to przejdziemy w stan wyłaczenia (MUTE) ciągle mając możliwość strojenia. Po lewej stronie jest pokrętło do wybierania efektów (po jednym z grup PRE FX; DRIVE/AMP; MOD; DELAY/REV + bramka szumów NR + symulacja paki). Po prawej natomiast dwa przełączniki i pokretło służące do zmiany parametrów efektów.
Efekty COMP - kompresor, generuje sporo szumów zwłaszcza w połączeniu z przesterem; 2 parametry regulacji PICKUP - symulacja przystawek SH; HS; 5parametrów do regulacji AC SIM - symulacja gitary akustycznej, całkiem przyjemna; 4parametry WAH - kaczka- wymaga wpięcia pedału głośności AUTO WAH - auto kaczka, strasznie kulawa; 4parametry VIB/PH - uni-vibe bądź phaser do wyboru, bardzo ładnie brzmi; 5parametrów CH/FLN - chorus i flangler, bez zastrzeżeń; 4parametry OCTAVE - oktawer, przy więcej niż jednym dźwięku często zamula się; 2parametry RING MOD - efekt FX; 4parametry DRONE - sitar; 3 parametry TUBE OD - typowu overdrive; 3parametry BTQ OD - czysty i klarowny overdrive; 3parametry FAT DIST - przeciętny distortion; 3parametry OR DIST - odmiana poprzednika; 3parametry METAL - ostry przester, trochę 'bzyczący'; 5parametrów SHRED - wg. mnie najsłabszy punkt KORGa; 5parametrów FUZZ - typowy fuzz; 3parametry OCFUZZ - fuzz z octaverem; 3parametry Symulacje wzmacniaczy BTQ CL - czysty sygnał, bez rewelacji; 6parametrów BLK 2x12- Fender Blackface; 6parametrów AC15 - wzm. VOXa; 6parametrów AC30TB - jw., oba zresztą bardzo ładnie brzmią; 6parametrów UK68P - Marshall 1959 SLP; 6parametrów UK80S - Marshall JCM 800 Modell 2203; 6parametrów UK MDN - Marshall JCM 2000 DSL100; 6parametrów US MDN - Mesa Rectifier Paki gitarowe C0 TWEED 1x8- Fender Tweed C1 TWEED 1x12 C2 TWEED 4x10 C3 BLACK 2x10 C4 BLACK 2x12 C5 AC15TBX C6 AC30TBX C7 Uk H30 C8 UK T75 C9 US V30 Efekty Modulacyjne CL CHO- standardowy chorus, możliwość ustawienia: mono, stereo dry, stereo wet; 4parametry MT CHO- (MULTI TAP CHORUS) stereofoniczna odmiana poprzednika; 4parametry CL FLN- klasyczny flangler; 5parametrów BI CHO- wariacja chorusa; 5parametrów DUO PH- podwójny phaser; 5parametrów TREM- automatyczny wibrator; 4parametry ROTARY- 'latający' dźwięk, efekt stereo; 2parametry PITCH- dodaje do dźwieku podstawowego drugi z zakresu oktawy (w górę lub dół); 5parametrów RND FILT- efekt FX; 5parametrów FILTRON- odmiana autowah; 5parametrów Delay/reverb ECHO+ -echo, z którego mozna wyciągnąc delay,a; 4parametry MLT HD- odmiana pogłosu; 4parametry MOD DLY- delay; 4parametry ST DLY- delay; 4parametry PP DLY- kolejny delay; 4parametry SLAP- lekki pogłos; 4parametry SPRING- 'sprężynowy' pogłos; 4parametry PLATE- kolejne echo; 4parametry ROOM- kolejne echo; 4parametry HALL- pogłos; 4parametry
|