Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Proces uczenia się przez całe życie

28-07-2014, 10:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.54 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4375320599
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 28-07-2014 10:34:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Proces uczenia się przez całe życie
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]57125
Wymiar: 15.5x23.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 186
Ocena: -
Waga: 0,29 kg
Indeks: 661[zasłonięte]02650KS
Rok wydania: 2012
Wydawca: AFM
Autor: Joanna Aksman, Stanisław Nieciuński (red.)
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki


Rozważania zawarte w książce wskazują, że kompetencje nauczycieli są zjawiskami niezmiernie złożonymi, wymagającymi interdyscyplinarnej i wielowątkowej analizy. Przeprowadzone przez autorów ustalenia mają charakter cząstkowy. Nie tylko jednak odsłaniają potrzebę prowadzenia dalszych badań nad zawodowymi kompetencjami nauczycieli prowadzących wychowanków w rozojowo odrębnych fazach biegu ich życia, lecz w jakimś stopniu oświetlają także ich możliwe, różnorodne pola, dotąd niedostatecznie poznane. Uwydatniają tym samym wzmagającą sie w społeczeństwach gwałtownej zmiany potrzebę ich eksploracji, całożyciowa edukacja staje się w nich bowiem istotnym warunkiem owocnego życia jednostek, a nawet całych grup społecznych, natomiast jej brak-przeciwnie- okazuje się poważnym czynnikiem ich stopniowej społeczno-ekonomicznej marginalizacji.
Zobacz także...