Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Proces przedsiębiorczy Tworzenie... [nowa]

16-05-2014, 2:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157885182
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 4   
Koniec: 16-05-2014 02:59:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Proces przedsiębiorczy Tworzenie nowych przedsiębiorstw

Gaweł Aleksandra

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64197
  • liczba stron: 211
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Difin
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-09
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka poświęcona jest procesowi zakładania nowych firm. Co roku średnio 10 % przedsiębiorstw stanowią nowo uruchamiane podmioty. Jednak relatywnie wysokiej dynamice ich uruchamiania, towarzyszy wysokie ryzyko upadku.
    Autorka prezentuje nowatorski proces zakładania nowego przedsiębiorstwa, który wykorzystuje dwa ujecia, zasobowe i procesowe.

    Wstęp
    Rozdział 1. Istota przedsiębiorczości i procesu
    przedsiębiorczego
    1.1. Przedsiębiorczość jako przedmiot badań ekonomicznych
    1.2. Innowacyjność jako istota przedsiębiorczości
    1.3. Podejmowanie ryzyka w wyjaśnianiu przedsiębiorczości
    1.4. Przedsiębiorczość jako wykorzystywanie możliwości biznesowych
    1.5. Orientacja przedsiębiorcza jako postawa przedsiębiorczych firm
    Rozdział 2. Proces tworzenia nowych przedsiębiorstw
    jako istota przedsiębiorczości
    2.1. Istota procesu tworzenia nowych przedsiębiorstw
    2.2. Proces decyzyjny przy wchodzeniu do przedsiębiorczości
    2.3. Ekonomiczne znaczenie nowo tworzonych przedsiębiorstw
    2.4. Determinanty procesu tworzenia nowych przedsiębiorstw
    2.5. Model koncepcyjny procesu przedsiębiorczego
    Rozdział 3. Proces tworzenia nowych firm w ujęciu zasobowym
    3.1. Teoria zasobowa w tłumaczeniu procesu tworzenia nowych
    przedsiębiorstw
    3.2. Kapitał ludzki przyszłego przedsiębiorcy
    3.3. Dostęp do kapitału finansowego a proces przedsiębiorczy
    3.4. Znaczenie kapitału społecznego w procesie tworzenia nowych
    przedsiębiorstw
    3.5. Uwarunkowania regionalne i konkurencyjne w procesie
    przedsiębiorczym
    Rozdział 4. Etapy procesu przedsiębiorczego
    4.1. Formowanie idei nowego przedsiębiorstwa
    4.2. Identyfikacja i ocena możliwości biznesowych
    4.3. Planowanie działalności przedsiębiorczej
    4.4. Rozpoczęcie działalności gospodarczej
    4.5. Rozwój nowych firm po wejściu do przedsiębiorczości
    Zakończenie Spis schematów.
    Spis wykresów
    Spis tabel
    Bibliografia

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.