WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) ostatecznie - wpłacić za pośrednictwem "PayU"
PROCES KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA
W KULTURZE FIZYCZNEJ
Stanisław Strzyżewski Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
Stron: 312
Spis treści:
WSTĘP 7
CZĘŚĆ PIERWSZA
PODSTAWY SKUTECZNEGO KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA 15
1. CELE KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA.. 15
1.1. Cele kształcenia i wychowa fizycznego 19
1.1.1. Naczelny cel wychowania fizycznego 21
1.1.2. Cele etapowe. 32
1.1.3. Cele operacyjne 33
2. ROLE ZASADY I STYLE KIEROWANIA PRACĄ UCZNIÓW 36
2.1. Role zawodowe nauczyciela wychowania fizycznego 36
2.2. Zasady kształcenia i wychowania.. 39
2.2.1. Zasady doboru treści i organizacji kształcenia
i wychowania.. 41
2.2.2. Zasady nauczania - uczenia się.. 45
2.3. Style kierowania pracą uczniów.. 51
3. PRAKSEOLOGICZNY MODEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO 60
CZĘŚĆ DRUGA
OGNIWA PROCESU WYCHOWANIA FIZYCZNEGO. 71
1. DIAGNOZA I PROGNOZA. 71
2. PLANOWANIE.. 76
2.1. Uwagi ogólne. 76
2.2. Plan szkoły w zakresie kultury fizycznej 79
2.3. Roczny plan wychowania fizycznego dla klasy szkolnej. 83
2.4. Osnowa - plan realizacji tematu (cyklu). 87
3. REALIZACJA (WYKONAWSTWO) 101
3.1. Uwagi ogólne.. 101
3.2. Zadanie jako podstawowy mechanizm celowego zachowania się człowieka.'..,. 104
3.2.1. Zadanie jako regulator stosunków człowieka
z otoczeniems.. 104
3.2.2. Czynności pedagogiczne nauczyciela wychowania fizycznego. 110
3.2.3. Rodzaje czynności nauczycielskich. 115
3.2.3.1. Czynności przygotowawcze 116
3.2.3.2. Czynności motywujące. 117
3.2.3.3. Czynności informujące. 119
3.2.3.4. Czynności kontrolne.. 123
3.2.3.5. Czynności naprowadzające 126
3.2.3.6. Czynności korekcyjne 127
3.2.3.7. Czynności zabezpieczające. 130
3.2.4. Model interakcji nauczyciela z uczniami. 143
3.3. Metody.. 155
3.3.1. Uwagi ogólne.. 155
3.3.2. Systematyka metod wychowania fizycznego. 162
3.3.2.1. Metody reproduktywne (odtwórcze).. 163
3.3.2.2. Metody proaktywne (usamodzielniające) 167
3.3.2.3. Metody kreatywne (twórcze).. 168
3.3.3. Charakterystyka metod realizacji zadań
w wychowaniu fizycznym. 175
3.3.3.1. Metoda naśladowcza-ścisła.. 176
3.3.3.2. Metoda zadaniowa ścisła 178
3.3.3.3. Metoda programowanego uczenia się.. 189
3.3.3.4. Metoda zabawowa-naśladowcza i zabawowa -klasyczna. 195
3.3.3.5. Metoda bezpośredniej celowości ruchu 207
3.3.3.6. Metoda programowanego usprawniania
się 211
3.3.3.7. Metoda ruchowej ekspresji twórczej.. 214
3.3.3.8. Metoda problemowa.. 223
3.3.3.9. Uwagi o stosowaniu metod 242
3.3.4. Metody przekazywania i zdobywania wiadomości
z zakresu kultury fizycznej. 246
3.3.5. Metody wychowania 251
3.4. Formy organizacyjne oraz środki dydaktyczne 261
3.4.1. Formy hirudina podziału uczniów.. 261
3.4.1.1. Formy podziału uczniów. 262
3.4.1.2. Formy porządkowe. 265
3.4.1.3. Formy prowadzenia zajęć.. 265
3.4.2. Środki dydaktyczne. 272
4. OCENA WYNIKÓW. 275
SŁOWNICZEK POJĘĆ
BIBLIOGRAFIA 299
WYKAZ TABEL. 309
WYKAZ RYCIN. 310
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
Zobacz nasze pozostałe oferty:
|
|
Panelealle
|
|
|
|