Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROCES KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W KULTURZE FIZYCZN

07-07-2015, 12:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 5068255836
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 14   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.60 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
40-384 Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) ostatecznie - wpłacić za pośrednictwem "PayU"



PROCES KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA
W KULTURZE FIZYCZNEJ


Stanisław Strzyżewski


Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
Stron: 312

Spis treści:

WSTĘP 7

CZĘŚĆ PIERWSZA
PODSTAWY SKUTECZNEGO KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA 15

1. CELE KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA.. 15
1.1. Cele kształcenia i wychowa fizycznego 19
1.1.1. Naczelny cel wychowania fizycznego 21
1.1.2. Cele etapowe. 32
1.1.3. Cele operacyjne 33

2. ROLE ZASADY I STYLE KIEROWANIA PRACĄ UCZNIÓW 36
2.1. Role zawodowe nauczyciela wychowania fizycznego 36
2.2. Zasady kształcenia i wychowania.. 39
2.2.1. Zasady doboru treści i organizacji kształcenia i wychowania.. 41
2.2.2. Zasady nauczania - uczenia się.. 45
2.3. Style kierowania pracą uczniów.. 51

3. PRAKSEOLOGICZNY MODEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO 60

CZĘŚĆ DRUGA
OGNIWA PROCESU WYCHOWANIA FIZYCZNEGO. 71

1. DIAGNOZA I PROGNOZA. 71

2. PLANOWANIE.. 76
2.1. Uwagi ogólne. 76
2.2. Plan szkoły w zakresie kultury fizycznej 79
2.3. Roczny plan wychowania fizycznego dla klasy szkolnej. 83
2.4. Osnowa - plan realizacji tematu (cyklu). 87

3. REALIZACJA (WYKONAWSTWO) 101
3.1. Uwagi ogólne.. 101
3.2. Zadanie jako podstawowy mechanizm celowego zachowania się człowieka.'..,. 104
3.2.1. Zadanie jako regulator stosunków człowieka z otoczeniems.. 104
3.2.2. Czynności pedagogiczne nauczyciela wychowania fizycznego. 110
3.2.3. Rodzaje czynności nauczycielskich. 115
3.2.3.1. Czynności przygotowawcze 116
3.2.3.2. Czynności motywujące. 117
3.2.3.3. Czynności informujące. 119
3.2.3.4. Czynności kontrolne.. 123
3.2.3.5. Czynności naprowadzające 126
3.2.3.6. Czynności korekcyjne 127
3.2.3.7. Czynności zabezpieczające. 130
3.2.4. Model interakcji nauczyciela z uczniami. 143
3.3. Metody.. 155
3.3.1. Uwagi ogólne.. 155
3.3.2. Systematyka metod wychowania fizycznego. 162
3.3.2.1. Metody reproduktywne (odtwórcze).. 163
3.3.2.2. Metody proaktywne (usamodzielniające) 167
3.3.2.3. Metody kreatywne (twórcze).. 168
3.3.3. Charakterystyka metod realizacji zadań w wychowaniu fizycznym. 175
3.3.3.1. Metoda naśladowcza-ścisła.. 176
3.3.3.2. Metoda zadaniowa ścisła 178
3.3.3.3. Metoda programowanego uczenia się.. 189
3.3.3.4. Metoda zabawowa-naśladowcza i zabawowa -klasyczna. 195
3.3.3.5. Metoda bezpośredniej celowości ruchu 207
3.3.3.6. Metoda programowanego usprawniania się 211
3.3.3.7. Metoda ruchowej ekspresji twórczej.. 214
3.3.3.8. Metoda problemowa.. 223
3.3.3.9. Uwagi o stosowaniu metod 242
3.3.4. Metody przekazywania i zdobywania wiadomości z zakresu kultury fizycznej. 246
3.3.5. Metody wychowania 251
3.4. Formy organizacyjne oraz środki dydaktyczne 261
3.4.1. Formy hirudina podziału uczniów.. 261
3.4.1.1. Formy podziału uczniów. 262
3.4.1.2. Formy porządkowe. 265
3.4.1.3. Formy prowadzenia zajęć.. 265
3.4.2. Środki dydaktyczne. 272

4. OCENA WYNIKÓW. 275
SŁOWNICZEK POJĘĆ
BIBLIOGRAFIA 299
WYKAZ TABEL. 309
WYKAZ RYCIN. 310






CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ

DARMOWY FRAGMENT!!!

PROCES KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W KULTURZE FIZYCZN

Zobacz nasze pozostałe oferty: Panelealle

Komentarze

Panelealle darmowy panel aukcji