|
|
Problemy Wczesnej Edukacji 3/2014
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Autor: Praca zbiorowa
cena: 21,00 zł
Spis treści ROZPRAWY I ARTYKUŁY Eugenia Potulicka, Rynkowy model wczesnej edukacji a stanowisko profesjonalistów – perspektywa globalna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Piotr Zamojski, Simulating education. The bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra . . . . . . . . . . . . . 25 Reda Ponelienė, Sigitas Balčiūnas, TV advertising and children’s consumer culture . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 Анна Алимпиева, Система образования и охрана здоровья: нормативные модели, практики, самосохранительное поведение обучающихся . . . . . . . . . . . . . 53 Anna Ciepielewska-Kowalik, Rola sektora publicznego oraz prywatnego (for i non-profi t) w zmniejszaniu różnic w edukacji przedszkolnej w Polsce AD 2013. Zmodyfi kowany model mieszany czy prywatyzacja usług przedszkolnych? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64 Mirosław Dąbrowski, Analiza uczniowskich błędów – narzędzie polityki edukacyjnej kraju? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77 Marzenna Nowicka, Marta Śliwa, Culturally programmed space of nursery – where we are going? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 Beata Adrjan, Założenia programowe jako kontekst kultury szkoły (w perspektywie prawdy i czasu) na przykładzie Polski i Ukrainy . . . . . . . . . . . . . . . . 108 Urszula Dernowska, Konstruowanie kultury osiągnięć w szkole . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121 NARRACJE I PRAKTYKI Janina Zawadowska , Jak Walijczycy reformują swoją oświatę? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137 SPRAWOZDANIA Małgorzata Dagiel, Małgorzata Kowalik-Olubińska, Sprawozdanie z Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej: W świetle i cieniu idei Jana Jakuba Rousseau. Uniwersytet Gdański, 6–7 października 2014 r. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145 Autorzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153 Informacje dla Autorów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155
Contents STUDIES AND ARTICLES Eugenia Potulicka, A market model of early childhood education and the position of professionals: a global perspective . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Piotr Zamojski, Simulating education. The bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra . . . . . . . . . . . . . 25 Reda Ponelienė, Sigitas Balčiūnas, TV advertising and children’s consumer culture . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 Анна Алимпиева, Education system and health protection: normative models, practices, and learners’ health-seeking behaviour . . . . . . . . . . . . . 53 Anna Ciepielewska-Kowalik, The role of the public and private (for and non-profi t) sectors in diminishing differences in preschool education in Poland in 2013. Modifi ed mixed model or privatization of preschool services? . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64 Mirosław Dąbrowski, Error analysis – a tool used in state educational policy? . . . . . . . 77 Marzenna Nowicka, Marta Śliwa, Culturally programmed space of nursery – where we are going? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 Beata Adrjan, Programme assumptions as school culture connects (from the perspective of truth and time) in the example of Polish and Ukrainian schools . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108 Urszula Dernowska, The culture of achievement and its construction in school . . . . . . . 121 NARRATIONS AND PRACTICES Janina Zawadowska , How do the Welsh reform their education? . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137 REPORTS Małgorzata Dagiel, Małgorzata Kowalik-Olubińska, A report of the International Interdisciplinary Scientifi c Conference: In the light and shadow of Jean Jacques Rousseau’s ideas. University of Gdańsk, 6th–7th October 2014 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145 Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153 Information for Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157
ISSN: 1[zasłonięte]734-15 Rok wydania: 2014 Liczba stron: 158 Format: 165x235 mm
Na każdą książkę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.
Książkę można odebrać osobiście w Gdańsku - Ujeścisko
Koszt dostawy jest stały bez względu na ilość zamawianych egzemplarzy.
|
|
|
|
|