Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Problemy Wczesnej Edukacji 3/2014 UG

25-06-2015, 16:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21 zł     
Użytkownik kkc32
numer aukcji: 5454280055
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 1   
Koniec: 25-06-2015 16:23:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Problemy Wczesnej Edukacji 3/2014

 

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Autor: Praca zbiorowa 

 


cena: 21,00 zł

 

 

 

 

 
Spis treści
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Eugenia Potulicka, Rynkowy model wczesnej edukacji
a stanowisko profesjonalistów – perspektywa globalna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Piotr Zamojski, Simulating education.
The bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra . . . . . . . . . . . . . 25
Reda Ponelienė, Sigitas Balčiūnas,
TV advertising and children’s consumer culture . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Анна Алимпиева, Система образования и охрана здоровья: нормативные
модели, практики, самосохранительное поведение обучающихся . . . . . . . . . . . . . 53
Anna Ciepielewska-Kowalik, Rola sektora publicznego oraz prywatnego
(for i non-profi t) w zmniejszaniu różnic w edukacji przedszkolnej
w Polsce AD 2013. Zmodyfi kowany model mieszany
czy prywatyzacja usług przedszkolnych? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
Mirosław Dąbrowski, Analiza uczniowskich błędów –
narzędzie polityki edukacyjnej kraju? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77
Marzenna Nowicka, Marta Śliwa, Culturally programmed space of nursery –
where we are going? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
Beata Adrjan, Założenia programowe jako kontekst kultury szkoły
(w perspektywie prawdy i czasu) na przykładzie Polski i Ukrainy . . . . . . . . . . . . . . . . 108
Urszula Dernowska, Konstruowanie kultury osiągnięć w szkole . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
NARRACJE I PRAKTYKI
Janina Zawadowska , Jak Walijczycy reformują swoją oświatę? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137
SPRAWOZDANIA
Małgorzata Dagiel, Małgorzata Kowalik-Olubińska,
Sprawozdanie z Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej:
W świetle i cieniu idei Jana Jakuba Rousseau.
Uniwersytet Gdański, 6–7 października 2014 r. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145
Autorzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153
Informacje dla Autorów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155

 

 

 

 

Contents
STUDIES AND ARTICLES
Eugenia Potulicka, A market model of early childhood education
and the position of professionals: a global perspective . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Piotr Zamojski, Simulating education.
The bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra . . . . . . . . . . . . . 25
Reda Ponelienė, Sigitas Balčiūnas,
TV advertising and children’s consumer culture . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Анна Алимпиева, Education system and health protection:
normative models, practices, and learners’ health-seeking behaviour . . . . . . . . . . . . . 53
Anna Ciepielewska-Kowalik, The role of the public and private
(for and non-profi t) sectors in diminishing differences
in preschool education in Poland in 2013.
Modifi ed mixed model or privatization of preschool services? . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
Mirosław Dąbrowski, Error analysis – a tool used in state educational policy? . . . . . . . 77
Marzenna Nowicka, Marta Śliwa, Culturally programmed space of nursery –
where we are going? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
Beata Adrjan, Programme assumptions as school culture connects
(from the perspective of truth and time)
in the example of Polish and Ukrainian schools . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
Urszula Dernowska, The culture of achievement and its construction in school . . . . . . . 121
NARRATIONS AND PRACTICES
Janina Zawadowska , How do the Welsh reform their education? . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137
REPORTS
Małgorzata Dagiel, Małgorzata Kowalik-Olubińska,
A report of the International Interdisciplinary Scientifi c Conference:
In the light and shadow of Jean Jacques Rousseau’s ideas.
University of Gdańsk, 6th–7th October 2014 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145
Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153
Information for Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157

 

 

 

 

 

ISSN: 1[zasłonięte]734-15
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 158
Format: 165x235 mm

 


 

 

 

 

Na każdą książkę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.

 

Książkę można odebrać osobiście w Gdańsku - Ujeścisko

 

Koszt dostawy jest stały bez względu na ilość zamawianych egzemplarzy.

 

 

 


 

 

 

 



Problemy Wczesnej Edukacji 3/2014 UG