Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROBLEMY OTORYNOLARYNGOLOGICZNE W PRAKTYCE LEKARZA

06-06-2014, 12:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.90 zł     
Użytkownik ambulanslublin
numer aukcji: 4280157468
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 06-06-2014 12:20:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1994
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
881[zasłonięte]220200[zasłonięte]00038[zasłonięte]751

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest

za pośrednictwem Poczty Polskiej

lub firmą kurierską


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75 A
tel. 601 [zasłonięte] 790


20-123 Lublin

ul. Lubartowska 75 A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa lub producenta/importera.

Wyjątek stanowią książki antykwaryczne.

Informacja o ich stanie umieszczona jest w opisie aukcji.


 

 

 

PROBLEMY OTORYNOLARYNGOLOGICZNE W PRAKTYCE LEKARZA RODZINNEGO


Coley Andrew N., Kay Nicholas J.



Wydawnictwo: Sanmedica
Wydanie: 1.1994
Oprawa: miękka
Format: 15,5 x 22,5 cm
Stron: 108
ISBN: 83[zasłonięte]86516-3

 




OPIS KSIĄŻKI:


Książka napisana jest w formie bogato ilustrowanego, przyjaznego czytelnikowi przewodnika z minimalną, niezbędną ilością tekstu. Dzięki temu zapewnia szybki i łatwy dostęp do informacji na temat ORL w zakresie niezbędnym w praktyce lekarza rodzinnego. Jest cennym uzupełnieniem wiedzy medycznej lekarza pierwszego kontaktu.

  

 

 

SPIS TREŚCI:


    1. Podstawowe narzędzia
    2. Posługiwanie się narzędziami
    3. Ból ucha
    4. Wyciek z ucha
    5. Głuchota u dziecka
    6. Głuchota u dorosłego
    7. Audiometria tonalna - istota i interpretacja wyników
    8. Usługi dla chorych z pogorszeniem słuchu
    9. Szum uszny (tinnitus)
    10. Perforacja błony bębenkowej
    11. Brak równowagi, uczucie pustki w głowie, zawrót głowy
    12. Porażenie nerwu twarzowego
    13. Zaburzenia drożności nosa
    14. Krwawienie z nosa (epistaxis)
    15. Zapalenie zatok przynosowych
    16. Ból gardła
    17. Chrypka
    18. Dysfagia
    19. Zespół podstawowej opieki zdrowotnej
    20. Lekarz rodzinny wobec stanów pooperacyjnych ORL
    21. Słownik wyrażeń używanych w korespondencji oddziałów ORL

             

            ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

             


            ___NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM__NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM__

            FINALIZACJA TRANSAKCJI
            1.
            Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
            2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
            3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
            4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
            5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
            6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

            PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
            1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
            2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
            3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki indywidualny dla każdej aukcji.
            4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki jest zależny od danej aukcji.
            5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
            6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

            WYSYŁKA PRZEDMIOTU
            1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
            2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
            3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
            4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
            5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
            6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.



            7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
            8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
            9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

            REKLAMACJE I ZWROTY
            1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
            2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
            3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
            4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
            5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
            6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

            KOMENTARZE
            1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
            2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
            3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

            zawsze szybko, miło, kompleksowo