Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Pedagogika. Oświata i szkolnictwo > Dydaktyka. Nauczanie. Edukacja Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Pedagogika. Oświata i szkolnictwo > Oświata. Szkoły. Organizacje wychowawcze Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe > Wydawnictwa naukowe
|
|
| | |
| | Jest to zbiór szkiców, który powinien pomóc spojrzeć młodym nauczycielom akademickim oraz doktorantom na własną rolę w szkole wyższej. Książka wprowadzi Czytelników w problemy, które w istotnym stopniu dynamizują funkcjonowanie współczesnej szkoły wyższej.
Autorzy proponują ogląd podjętej problematyki w następujących kontekstach: w odniesieniu do podstawowych obszarów aktywności nauczyciela akademickiego, kreowanych przez funkcje, jakie pełni szkoła wyższa, etykę zawodową, proces badawczy, czy jakość kształcenia pedagogicznego; przez pryzmat różnych czynników wyznaczających pełnienie funkcji nauczyciela akademickiego; w odniesieniu do procesu kształcenia w szkole wyższej oraz z uwzględnieniem sytuacji studentów niepełnosprawnych, ponieważ praca dydaktyczna z takimi studentami wymaga w szczególności dostosowania procesu kształcenia do ich możliwości i potrzeb. | | Tytuł: | Problemy edukacji w szkole wyższej | | Oprawa: | miękka | | Wymiary: | 15 [cm] | | Liczba stron: | 276 | | Rok wydania: | 2006 | | Miejsce: | Kraków | | Numer wydania: | 1 | |
| | | Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls | | Nr katalogowy (ISBN): | 83-7308-793-1 978[zasłonięte][zasłonięte]30879 |
|
| | | | Waga produktu: | 435 g. | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |