Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Problemy doskonalenia systemu edukacyjnego w Polsc

28-02-2012, 14:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.60 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029717078
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 10:36:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron:  314
Format: Format B5
Rok wydania: 2008
Oprawa: Oprawa miękka, klejona, folia matowa



Problemy doskonalenia systemu edukacyjnego w Polsce

Henryk Moroz

Wszyscy współautorzy są zwolennikami ustawicznej reformy systemu edukacyjnego w Polsce. Chcemy do tej idei zachęcić wszystkich polityków, władze oświatowe, wszystkich nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że przedstawione propozycje nie wyczerpują wszystkich możliwości doskonalenia systemu edukacyjnego w Polsce. Pragniemy przekonać wszystkich ludzi w Polsce, że im lepiej wykształcimy i wychowamy młode pokolenie, tym szybciej dorównamy przodującym krajom w rozwoju kultury i dobrobytu w Polsce. Nasza młodzież to nasz największy skarb, którego nie wolno zmarnować.

Książka powinna zainteresować przede wszystkim władze oświatowe, szkoły wszystkich typów, od przedszkola, przez szkołę podstawową, gimnazjum, liceum i szkoły wyższe, a także nauczycieli, pracowników naukowych, studentów oraz ich rodziców.




Spis treści


Wstęp


Część pierwsza Rekonstrukcja systemu edukacyjnego w Polsce


Zbigniew Kwieciński
0 reformie oświaty: co wyrównywać, co różnicować, czego najbardziej potrzeba.
Głos w dyskusji
Kazimierz Denek
Ustawiczność reformowania edukacji
Wojciech Kojs
Zagrożenia i szansę systemów edukacji
| Janusz Gnitecki |
Efektywność reform oświatowych w okresie przełomu formacyjnego
Józef Kuźma
 O szkołę naukową, humanistyczną, otwartą na świat przyrody
 i społeczeństwo  
Jan Łysek
Priorytety modernizacji systemów edukacyjnych w Europie


Część druga Wybrane dziedziny zmian edukacyjnych


Kazimierz M. Czarnecki
Teoretyczne i realistyczne podstawy zarządzania oświatą. Zarys problemu
Piotr Kowolik
Co dalej, polska edukacjo? Kim powinien być nauczyciel przyszłości?
Wyznaczanie nowych priorytetów  

Bolesław Niemierko
Perspektywy postępu w diagnostyce edukacyjnej i egzaminowaniu
Ewa Szadzińska
Modernizacja procesu kształcenia w obszarze wykorzystania
wiedzy w praktyce
Eugeniusz Kameduła
Nowa jakość kształcenia i wychowania po reformie systemu oświatowego


Część trzecia Reforma kształcenia nauczycieli i uczniów


Edyta Gruszczyk-Kolczyńska
O blaskach i cieniach zawodu nauczyciela przedszkola. Także o tym,
co zniszczyły decyzje polityczne lat dziewięćdziesiątych z dorobku 170 lat
wychowania przedszkolnego w Polsce
Gabriela Paprotna
Wybrane problemy przygotowania i startu zawodowego
nauczyciela przedszkola
Henryk Moroz
Reforma edukacji nauczycieli
Helena Siwek
Wielopoziomowe kształtowanie pojęć matematycznych
w ujęciu metody czynnościowej
Alojzy Suchanek
Czynniki warunkujące rolę muzyki w edukacji szkolnej
Eugeniusz Piotrowski
Uczeń zdolny w świetle polskiej reformy edukacji


Informacje o autorach