Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Problemat kompetencji muzyczno-pedagogicznych...

11-05-2014, 15:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55.50 zł     
Użytkownik phkowalska
numer aukcji: 4144841240
Miejscowość Siemiatycze
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-05-2014 14:56:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Problemat kompetencji muzyczno pedagogicznych

studentów pedagogiki wczesnoszkolnej

 i nauczycieli klas początkowych szkoły podstawowej

w świetle przeprowadzonych badań w latach 1[zasłonięte]992-19

 

 Wilk Andrzej 


Wydawnictwo: Akademia Pedagogiczna Kraków

ISBN: 83-7271-250-6
Format: 17x24cm
Liczba stron: 361
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2004 r. 

Opis:

Praca przedstawia w sposób systemowy i komplementarny problem kompetencji muzyczno-pedagogicznych studentów pedagogiki wczesnoszkolnej i nauczycieli klas początkowych. Autor, dostarczając dowodów występowania różnych zjawisk pozytywnych i negatywnych, wynikających z funkcjonowania w polskich uczelniach akademickich odmiennych strategii kształcenia nauczycieli, proponuje w zamian konkretne rozwiązania formalno-prawne i strukturalno-programowe.

Praca niezwykle ważna i potrzebna, może szczególnie w obecnej chwili, gdy uprawnienia do pracy w szkole zdobywa się poza standardowymi studiami, często „na skróty", a „chory" pomysł wprowadzenia sztuki jako przedmiotu sprawił, że pojawiło się w szkole zjawisko dyłetantyzmu dydaktycznego.

Przedstawione badania z jednej strony dają wyobrażenie ogromu strat, jakie powoduje brak kompetencji muzyczno-pedagogicznych nauczycieli, ale z drugiej wskazują konkretne drogi naprawy tej sytuacji.