Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROBL MŁODZIEŻY kurator sądowy przestępstwa praca

24-01-2012, 5:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2041481853
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-01-2012 16:12:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:







47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł


____K U R I E R (DPD)____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 14 zł
*3 - 10 książek - 18 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 18,00 zł
* 3- 10 książek 22,00 zł *






Pedagogika społeczna wobec problemów współczesnej młodzieży. Polska pedagogika społeczna na początku XXI wieku
Bożena Chrostowska, Ewa Kantowicz, Cezary Kurkowski (red.)
_____________________________________________________________________________________

format: B5
stron: 322

Spis treści
Wprowadzenie ........................................................................................ 7

Czesc I
Młodzież w obliczu wyzwań współczesności ........................ 13


Ewa Bielska
Opresyjny wymiar srodowisk wychowawczych a podejmowany w ich
kontekscie opór – perspektywy wykorzystania potencjału oporowego
młodziezy w póznonowoczesnym modelu wychowania ............................ 15

Bozena Chrostowska
Doswiadczanie aktywnosci społecznej przez młodziez
w organizacji pozarzadowej ....................................................................... 27

Ewa Tłuczek-Tadla
Młodzi dorosli i ich zaangazowanie na rzecz społecznosci lokalnych
– na przykładzie opinii studentów Pedagogiki
Uniwersytetu Rzeszowskiego (komunikat z badan) ................................... 36

Mateusz Gabrys
Współczesna młodziez w obliczu wolontariatu.
Szansa na to, jak zmienic rzeczywistosc .................................................... 48

Danuta Wajsprych
Uwarunkowania postaw moralnych młodziezy akademickiej.
Ciagłosc i zmiana ........................................................................................ 56

Beata Zieba-Kołodziej
Starosc – refleksje i oczekiwania ludzi młodych ........................................ 65

Czesc II
Szanse i perspektywy pracy z młodzieżą ................................ 79


Monika Suska-Kuzmicka
Szanse i perspektywy pracy z młodzieza w srodowisku lokalnym ............ 81

Marek Matyjewicz
Adaptacja i emancypacja kulturowa jako „swiaty równoległe”
funkcjonowania współczesnej młodziezy ................................................... 92

Anna Róg
Sposoby i uwarunkowania spedzania czasu wolnego
przez młodziez gimnazjalna ..................................................................... 100

Patrycja Hanyga-Janczak
Bariery i marzenia zwiazane z czasem wolnym młodziezy studiujacej ... 110

Bozena Majerek
Orientacje zyciowe młodziezy z grupy ryzyka edukacyjnego .................. 121

Anna Ksiazak
Młodziez w badaniach pedagogicznych ................................................... 131

Czesc III
Kryzysy i zagrożenia młodzieży polskiej ................................ 141


Joanna 3eromska-Charlinska, Mariusz Sniadkowski
Bezradnosc młodziezy wobec faktu wykluczenia społecznego .............. 143

Maria Kocór
Zachowania aspołeczne oraz przestepcze młodziezy gimnazjalnej ......... 155

Katarzyna Kowalczewska-Grabowska
Przejawy niedostosowania społecznego wsród dzieci i młodziezy
w swietle badan empirycznych ................................................................. 167

Sławomir Przybylinski
Młodziez jako kategoria przestepcza – potencjalni „klienci”
zakładów psychokorekcyjnych ................................................................. 179

Monika Noszczyk-Bernasiewicz
Przestepczosc nieletnich w swietle statystyki sadowej
w latach 2[zasłonięte]000-20 .................................................................................. 189

Piotr Kulikowski
Styl zycia współczesnych dziewczat przyczynkiem do
zachowan patologicznych ......................................................................... 202

Dariusz Sarzała
Cyberprzestrzen jako zródło zagrozen procesu socjalizacji
i wychowania ............................................................................................ 212

Czesc IV
Modele działania
w pracy opiekunczo-wychowawczej i socjalnej .............. 227


Agnieszka Naumiuk
Współudział obywateli w kształtowaniu współczesnych
systemów pomocowych – doswiadczenia srodowisk
organizacji pozarzadowych w Polsce ....................................................... 229

Lidia Domanska
Instytucjonalne wsparcie społeczne grup zagrozonych ubóstwem .......... 241

Celina Czech
Rola organizacji pozarzadowych broniacych praw osób
niepełnosprawnych we współczesnym społeczenstwie obywatelskim .... 252

Elzbieta Lipowicz
Mediacyjny model działania w pracy socjalnej ........................................ 263

Rafał Bartłomiej Panfil
Młodziez w poszukiwaniu lepszej przyszłosci – o działalnosci
pedagoga ulicznego w ramach programu „Bezpieczne ulice” .................. 272

Magdalena Dymowska
Sądowy kurator dla dorosłych jako osoba wspierająca skazanego
i jego rodzine ............................................................................................ 281

Wojciech Błazejewski
Społeczna skutecznosc wychowania szkolnego ....................................... 292

Maria Truszkowska
Realizacja funkcji opiekunczo-wychowawczych szkoły na przykładzie
wybranych szkół Ketrzyna ....................................................................... 303

Katarzyna Borzucka-Sitkiewicz
Przeciwdziałanie przemocy rówieśniczej
(jako istotny aspekt pracy środowiskowej) ............................................... 310