Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej~WAWA

11-03-2015, 4:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.30 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 5073796856
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-03-2015 04:09:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

 

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne to przesyłki nierejestrowane. Wysyłamy je na
wyłączne ryzyko Kupującego!

 

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

 

Zobacz więcej: opis + mapki.

 
 

BANK

Konto bankowe (mBank):
35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543

W tytule przelewu koniecznie wpisz
swój login Allegro!

 

ZBIORCZA PRZESYŁKA

odbiór osobisty

 

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
Termin realizacji:
availability
PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej~WAWA

Wydawnictwo: Helion

Autor: Pietraszek Marcin

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46833

Liczba stron: 168

Format: 140x208


 

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.

Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.

Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:

  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.

Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.

A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii...



Marcin Pietraszek - właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012).

H_PROMOC
W: 0.239