Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Private Banking marketing jakość sprzedaż [nowa]

28-01-2012, 2:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 51.70 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2022169287
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 26-01-2012 18:20:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Private Banking marketing jakość sprzedaż - Bednarska-Olejniczak Dorota



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Private Banking marketing jakość sprzedaż

Bednarska-Olejniczak Dorota

Dane o książce:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55625
  • liczba stron: 262
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: CeDeWu
  • seria: PLATINIUM
  • wymiary: 160 x 235 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Private Banking marketing jakość sprzedaż opis książki:
    Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.



    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze
    Wprowadzenie 5
    Rozdział 1
    Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych jako obszar działalności banków 7
    1.1. Istota i cechy private banking i personal banking 7
    1.2. Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych - geneza i obecna sytuacja na świecie 24
    1.3. Private banking i personal banking w Polsce 35
    1.4. Rodzaje i specyfika usług bankowych oferowanych zamożnym klientom indywidualnym w Polsce i na świecie 44
    1.5. Segmentacja zamożnych klientów indywidualnych jako podstawa kształtowania oferty bankowej 51
    1.6. Rola marketingu w pozyskiwaniu klientów private banking 59
    1.7. Komunikacja marketingowa w obszarze private banking 65
    Rozdział 2
    Kształtowanie jakości usług jako istotny element marketingu bankowego 71
    2.1. Jakość w ujęciu marketingowym 71
    2.2. Jakość w usługach i jej znaczenie dla banku 83
    2.3. Jakość usług a satysfakcja i lojalność klientów banku 115
    2.4. Zarządzanie jakością w banku - charakterystyka wybranych koncepcji 135
    Rozdział 3
    Jakość private banking w opiniach zamożnych klientów indywidualnych
    i ich doradców (wyniki badań bezpośrednich) 169
    3.1. Metody i techniki badania jakości usług 169
    3.2. Opis procedury badawczej 184
    3.3. Ocena jakości usług private banking w opiniach zamożnych klientów indywidualnych - wyniki badań 192
    3.4. Ocena jakości usług private banking - opinie osobistych doradców klientów - wyniki badań 218
    3.5. Koncepcja doskonalenia jakości usług bankowych oferowanych zamożnym klientom indywidualnym w Polsce - rekomendacje 226
    Zakończenie 241
    Bibliografia 245
    Załączniki 257