Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Private Banking marketing jakość sprzedaż

19-01-2012, 22:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2004639074
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-01-2012 10:08:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Private Banking marketing jakość sprzedaż
Bednarska-Olejniczak Dorota

Private Banking marketing jakość sprzedaż
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55625
  • liczba stron: 262
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Seria: PLATINIUM
  • Wymiary: 160 x 235 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.

    Spis treści:
    Wprowadzenie 5
    Rozdział 1
    Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych jako obszar działalności banków 7
    1.1. Istota i cechy private banking i personal banking 7
    1.2. Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych - geneza i obecna sytuacja na świecie 24
    1.3. Private banking i personal banking w Polsce 35
    1.4. Rodzaje i specyfika usług bankowych oferowanych zamożnym klientom indywidualnym w Polsce i na świecie 44
    1.5. Segmentacja zamożnych klientów indywidualnych jako podstawa kształtowania oferty bankowej 51
    1.6. Rola marketingu w pozyskiwaniu klientów private banking 59
    1.7. Komunikacja marketingowa w obszarze private banking 65
    Rozdział 2
    Kształtowanie jakości usług jako istotny element marketingu bankowego 71
    2.1. Jakość w ujęciu marketingowym 71
    2.2. Jakość w usługach i jej znaczenie dla banku 83
    2.3. Jakość usług a satysfakcja i lojalność klientów banku 115
    2.4. Zarządzanie jakością w banku - charakterystyka wybranych koncepcji 135
    Rozdział 3
    Jakość private banking w opiniach zamożnych klientów indywidualnych
    i ich doradców (wyniki badań bezpośrednich) 169
    3.1. Metody i techniki badania jakości usług 169
    3.2. Opis procedury badawczej 184
    3.3. Ocena jakości usług private banking w opiniach zamożnych klientów indywidualnych - wyniki badań 192
    3.4. Ocena jakości usług private banking - opinie osobistych doradców klientów - wyniki badań 218
    3.5. Koncepcja doskonalenia jakości usług bankowych oferowanych zamożnym klientom indywidualnym w Polsce - rekomendacje 226
    Zakończenie 241
    Bibliografia 245
    Załączniki 257
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa