Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRIVACY IN THE AGE OF BIG DATA Schmidt, Payton

29-06-2015, 15:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 190.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5406921236
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015, 15:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]15724, 978[zasłonięte][zasłonięte]26208, 978[zasłonięte][zasłonięte]28357, 978[zasłonięte][zasłonięte]22254, 978[zasłonięte][zasłonięte]07009, 978-[zasłonięte][zasłonięte]15724, 978-[zasłonięte][zasłonięte]26208, 978-[zasłonięte][zasłonięte]28357, 978-[zasłonięte][zasłonięte]22254, 978-[zasłonięte][zasłonięte]07009
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Privacy in the Age of Big Data: Recognizing Threats, Defending Your Rights, and Protecting Your Family

PRODUCT DETAILS:
Author: Hon. Howard A. Schmidt, Theresa M. Payton, Ted Claypoole
Language: English
Publisher: Rowman & Littlefield Publishers
Publication Date: 16 Jan 2014
Dimensions: 22.9 x 15.5 x 3.3 cm
Format: Hardcover
Pages: 276
Condition: NEW
Product_ID: 144BBB5459

Digital data collection and surveillance gets more pervasive and invasive by the day; but the best ways to protect yourself and your data are all steps you can take yourself. The devices we use to get just-in-time coupons, directions when we're lost, and maintain connections with loved ones no matter how far away they are, also invade our privacy in ways we might not even be aware of. Our devices send and collect data about us whenever we use them, but that data is not safeguarded the way we assume it would be. Privacy is complex and personal. Many of us do not know the full extent to which data is collected, stored, aggregated, and used. As recent revelations indicate, we are subject to a level of data collection and surveillance never before imaginable. While some of these methods may, in fact, protect us and provide us with information and services we deem to be helpful and desired, others can turn out to be insidious and over-arching. Privacy in the Age of Big Data highlights the many positive outcomes of digital surveillance and data collection while also outlining those forms of data collection to which we may not consent, and of which we are likely unaware. Payton and Claypoole skillfully introduce readers to the many ways we are 'watched,' and how to adjust our behaviors and activities to recapture our privacy. The authors suggest the tools, behavior changes, and political actions we can take to regain data and identity security. Anyone who uses digital devices will want to read this book for its clear and no-nonsense approach to the world of big data and what it means for all of us.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


INTERNET PRIVACY RIGHTS Paul Bernal

DATA PRIVACY LAW: AN INTERNATIONAL PERSPECTIVE