|
1. Wszystkie ceny są cenami brutto.
2. Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon, lub na życzenie fakturę VAT.
3. Za zakupiony towar zapłacić można przelewem, bądź przy odbiorze.
|
|
Pełną naszą ofertę znajdziesz na stronach:
www.nowela.pl
|
|
Kurier GSL: 13 zł Poczta Polska: 9,90 zł Przy zakupie powyżej 200 zł koszt przesyłki wynosi 0 zł.
|
|
Firma Nowela powstała we wrześniu 1991 roku. Mamy wyłączność na dystrybucję w Polsce wydawnictw: Dictionnaires Le Robert oraz Black Cat - CIDEB. Jesteśmy również wyłącznym importerem wielu innych materiałów pomocniczych do nauki języka francuskiego. Współpracujemy z takimi wydawnictwami jak: FRANCJA - Cle International, Hatier/Didier, Larousse, Nathan, Hachette, Le Robert, Duculot HISZPANIA - Edinumen, Edelsa, SGEL, Espasa, Santillana, Gredos, SM, VOX, Difusion WŁOCHY - EdiLingua, Bonacci Editore, Zanichelli, Edizioni Guerra, Garzanti
|
|
Prisma nivel A2 podręcznik z CD Audio
Język hiszpański KURS
|
|
|
Wydawnictwo: Editorial EDINUMEN Rok: 2006 Liczba stron: 162 ISBN:[zasłonięte]978-8448-001-6
|
Nr MEN: 123/07 Podręcznik wraz z płytą CD. Kurs Prisma składa się z sześciu części odpowiadających zawartością poziomom kompetencji opisanym w Europejskim systemie opisu kształcenia językowego: Comienza(A1), Continua(A2), Progresa(B1), Avanza(B2), Consolida(C1), Perfecciona(C2). Jest również zgodny z Programem Nauczania Instytutu Cervantesa. Celem metody jest wyposażenie ucznia w kompetencje językowe i wiedzę o kulturze, które umożliwią mu sprawne funkcjonowanie na obszarach hiszpańskojęzycznych, obejmujących różne kultury po obu stronach Atlantyku. Każdy poziom kursu przewidziany jest na 140 godzin lekcyjnych i składa się z podręcznika (80 godz.), przewodnika dla nauczyciela (60 godz. dodatkowych), zeszytu ćwiczeń i płyty CD. Podręcznik zawiera 14 rozdziałów, w tym 2 rozdziały powtórkowe. Poszczególne rozdziały kładą nacisk na:
integrację kompetencji językowych
urozmaicenie technik pracy uczniów
rozwój kompetencji komunikacyjnych, szczególnie poprzez działania interakcyjne
umiejętności interkulturowe, rozwój wrażliwości kulturowej poprzez dostarczenie uczniom tekstów odzwierciedlających zróżnicowanie i bogactwo kulturowe na obszarach hiszpańskojęzycznych Europy i Ameryki
stosowanie metod indukcyjnych i dedukcyjnych w nauczaniu gramatyki, mobilizowanie ucznia do obserwacji i wnioskowania, wykorzystywania swojej wiedzy i dotychczasowych doświadczeń
rozwój strategii uczenia się
samoocenę dokonanych postępów
|
|
|