Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prisma nivel A2 Podręcznik + CD

09-04-2015, 15:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 87.89 zł     
Użytkownik elpat-ksiazki
numer aukcji: 5164666583
Miejscowość Marki
Wyświetleń: 1   
Koniec: 09-04-2015 14:32:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: hiszpański
Przeznaczenie: do gimnazjum, do liceum, dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Prisma nivel A2 Podręcznik + CD

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]59861
Strony: 162
Autor: Casado Mario, Martinez Anna
Wydawnictwo: EDINUMEN
Zawartość:: książka + CD
Format::
nr dopuszczenia:: 123/07
stan magazynowy::
Poziom::
Wiek::
Wersja/rodzaj::
Ilość::
pojemność::
wymiary::
Producent::
kolor::
okładka::
ilość graczy::
Licencja::


40786_978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59861

Witamy serdecznie na aukcjach firmy ELPAT - ogólnopolskiej sieci handlowej.


Prisma nivel A2 Podręcznik + CD

40786_978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59861

Opis produktu:

Kurs Prisma składa się z sześciu części odpowiadających zawartością poziomom kompetencji opisanym w Europejskim systemie opisu kształcenia językowego: Comienza(A1), Continua(A2), Progresa(B1), Avanza(B2), Consolida(C1), Perfecciona(C2). Jest również zgodny z Programem Nauczania Instytutu Cervantesa.

Celem metody jest wyposażenie ucznia w kompetencje językowe i wiedzę o kulturze, które umożliwią mu sprawne funkcjonowanie na obszarach hiszpańskojęzycznych, obejmujących różne kultury po obu stronach Atlantyku.

Każdy poziom kursu przewidziany jest na 140 godzin lekcyjnych i składa się z podręcznika (80 godz.), przewodnika dla nauczyciela (60 godz. dodatkowych), zeszytu ćwiczeń i płyty CD.

Podręcznik zawiera 14 rozdziałów, w tym 2 rozdziały powtórkowe.
Poszczególne rozdziały kładą nacisk na:

  • integrację kompetencji językowych
  • urozmaicenie technik pracy uczniów
  • rozwój kompetencji komunikacyjnych, szczególnie poprzez działania interakcyjne
  • umiejętności interkulturowe, rozwój wrażliwości kulturowej poprzez dostarczenie uczniom tekstów odzwierciedlających zróżnicowanie i bogactwo kulturowe na obszarach hiszpańskojęzycznych Europy i Ameryki
  • stosowanie metod indukcyjnych i dedukcyjnych w nauczaniu gramatyki, mobilizowanie ucznia do obserwacji i wnioskowania, wykorzystywania swojej wiedzy i dotychczasowych doświadczeń
  • rozwój strategii uczenia się
  • samoocenę dokonanych postępów