Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prisma CONTINUA EJERCICIOS A2 ćwiczenia

29-12-2014, 15:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik gin_ide
numer aukcji: 4849610889
Miejscowość Świdnik
Wyświetleń: 5   
Koniec: 29-12-2014 14:23:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Zestaw: sama książka
Ćwiczenia: tak, z kluczem
Przeznaczenie: do liceum, dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 KSIĄŻKA NOWA WYSYŁKA GRATIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kurs Prisma składa się z sześciu części odpowiadających zawartością poziomom kompetencji opisanym w Europejskim systemie opisu kształcenia językowego: Comienza(A1), Continua(A2), Progresa(B1), Avanza(B2), Consolida(C1), Perfecciona(C2). Jest również zgodny z Programem Nauczania Instytutu Cervantesa.

Celem metody jest wyposażenie ucznia w kompetencje językowe i wiedzę o kulturze, które umożliwią mu sprawne funkcjonowanie na obszarach hiszpańskojęzycznych, obejmujących różne kultury po obu stronach Atlantyku.

Każdy poziom kursu przewidziany jest na 140 godzin lekcyjnych i składa się z podręcznika (80 godz.), przewodnika dla nauczyciela (60 godz. dodatkowych), zeszytu ćwiczeń i płyty CD.

Podręcznik zawiera 14 rozdziałów, w tym 2 rozdziały powtórkowe.
Poszczególne rozdziały kładą nacisk na:

  • integrację kompetencji językowych
  • urozmaicenie technik pracy uczniów
  • rozwój kompetencji komunikacyjnych, szczególnie poprzez działania interakcyjne
  • umiejętności interkulturowe, rozwój wrażliwości kulturowej poprzez dostarczenie uczniom tekstów odzwierciedlających zróżnicowanie i bogactwo kulturowe na obszarach hiszpańskojęzycznych Europy i Ameryki
  • stosowanie metod indukcyjnych i dedukcyjnych w nauczaniu gramatyki, mobilizowanie ucznia do obserwacji i wnioskowania, wykorzystywania swojej wiedzy i dotychczasowych doświadczeń
  • rozwój strategii uczenia się
  • samoocenę dokonanych postępów