Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRINCIPLES OF RESEARCH DESIGN IN THE SOCIAL ...

23-06-2014, 20:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 287.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4272291960
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014 20:50:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10417, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86585, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52144, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28936, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13852, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10417, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86585, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52144, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28936, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13852

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Principles of Research Design in the Social Sciences (Social Research Today)

PRINCIPLES OF RESEARCH DESIGN IN THE SOCIAL ...

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Frank Bechhofer, Lindsay Paterson
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 27 Jan 2000
Dimensions: 21.3 x 1.1 x 27.6 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: A415B14432

 

 

Principles of Research Design in the Social Sciences is a book for researchers who know what they want to study, but who have yet to decide how best to study it. This book does not aim to provide a set of rigid recipes for social scientists - as many methodology books do - rather it is intended to stimulate them to think about the issues involved when deciding upon their research design. By discussing standard approaches to research design and method in various disciplines within the social sciences, the authors illustrate why particular designs have traditionally predominated in certain areas of study. But whilst they acknowledge the strengths of these standard approaches, Bechhofer and Paterson's emphasis on helping researchers to find the most effective solution to their given problem, encouraging them, through this familiarity with the principles of a variety of approaches, to innovate where it is appropriate. This book will prove indispensable to students of all levels in the social sciences embarking upon a research project, and to experienced researchers looking for a fresh perspective on their object of study.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HANDBOOK ON PRISONS Yvonne Jewkes

 INTRODUCTION TO CRIMINOLOGICAL THEORY

 SOCIOLOGY James Fulcher, John Scott

 SOCIAL RESEARCH METHODS Alan Bryman

 SIMPLE STATISTICS Frances Clegg

 CRIMINOLOGY: THEORY AND CONTEXT John Tierney