Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRINCIPLES OF HOTEL FRONT OFFICE OPERATIONS Huyton

11-02-2015, 4:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 446.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985357955
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-02-2015 04:16:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19283, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48009, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22238, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92718, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74652, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19283, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48009, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22238, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92718, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74652

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Principles of Hotel Front Office Operations

PRINCIPLES OF HOTEL FRONT OFFICE OPERATIONS Huyton

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jeremy Huyton, Sue Baker
Language: English
Publisher: Cengage Learning EMEA
Publication Date: 27 Nov 2001
Dimensions: 18.8 x 2.3 x 24.4 cm
Format: Paperback
Pages: 336
Condition: NEW
Product_ID: 1D44DAA903

 

 

This student-centred guide to front office operations in the hotel industry employs a user-friendly approach to encourage self-access and enable students to progress at their own pace independently of the lecturer. Activities are provided throughout to help students move from an understanding of the basic principleds to thinking like a front office person. The chapters follow a typical guest from check-in to check-out, with small detours to other areas and departments. Each chapter includes an end-of-chapter summary, review and discussion questions. there is a detailed glossary of useful terms. The book is suitable for those taking Hotel, Catering and Institutional Operations/Management examinations and undergraduates on hotel and catering management courses.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PRACTICAL COOKERY: 50 YEARS OF PRACTICAL COOKERY

 THE THEORY OF HOSPITALITY AND CATERING Foskett

 170 HOTEL MANAGEMENT TRAINING TUTORIALS Tanji

 ESSENTIAL FINANCIAL TECHNIQUES FOR ... Burgess

 FRONT OFFICE: PROCEDURES, SOCIAL SKILLS AND ...

 HOSPITALITY MARKETING: PRINCIPLES AND PRACTICE