Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRIME TIME WOMEN - Marti Barletta

09-03-2012, 19:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik babooshka76
numer aukcji: 2108186483
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 09-03-2012 10:19:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda z obwolutą
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PRIME TIME WOMEN
How to win the hearts, minds and business of boomer big spenders


Autor: Marti Barletta
Wydawnictwo: 2007r
Liczba stron: 294, twarda oprawa i obwoluta
Stan książki: db

Jeśli WYSYŁKA: Koszt przesyłki 8 zł. List polecony. Wysyłka max 48h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie
Jeśli ODBIÓR osobisty - Saska Kępa, ul. Afrykańska.

UWAGA! ODBIORY OSOBISTE WYŁĄCZNIE PO UPRZEDNIEJ WPŁACIE NA KONTO. PROWADZĘ DZIAŁALNOŚC GOSPODARCZĄ, KORZYSTAM ZE ZWOLNIENIA Z KASY FISKALNEJ - WSZYSTKIE WPŁYWY Z AUKCJI MUSZA SIĘ ZNALEŹĆ NA MOIM FIRMOWYM KONCIE! NIE MOGĘ PRZYJĄĆ GOTÓWKI.

W jezyku angielskim

Baby boomers are the largest and wealthiest demographic and at the peak of their spending power. What marketing and sales professionals might not realize is that the majority of this spending power is wielded by women ages 50–75. They are the healthiest, wealthiest, most educated, active, and influential generation of women in history. Marti Barletta, the premier expert on marketing to women, calls them PrimeTime Women™ because not only are they in the prime of their lives, they also are the prime target for most marketers.

In her new book PrimeTime Women™, Marti Barletta provides the only comprehensive resource on the market for readers searching for practical applications to get into the minds, souls, hearts, and wallets of this influential demographic. This hands-on approach delivers strategic thinking and tactical ideas geared toward understanding and leveraging this enormously influential market.

Features:

* An inside look at what makes PrimeTime Women™ tick

* Never-before published research, developed in partnership with agency powerhouse DDB

* Strategic thinking, planning, and tips from marketers who have successfully targeted PrimeTime Women

kliknij aby powiększyćGaleria zdjęć