Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRIMA IP VoIP REWELACYJNA CENTRALA ver 3/10+3 VoIP

07-02-2015, 14:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 528.99 zł     
Użytkownik aset_pl
numer aukcji: 4974185347
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 36   
Koniec: 07-02-2015 14:32:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


zobacz zestawy monitoringuzobacz zestawy alarmowe
Telefon: 22 <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span> 22 e-mail: <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>@aset.pl Gadu-Gadu:<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30172Paczki wysy3amty w ka?dy dzien roboczy ubezpieczon1 przesy3k1 kuriersk1. W przypadku przedp3aty na konto koszt wysy3ki zestawu wynosi: 0z3. Dla panstwa wygody oraz szybkooci przeprowadzania transakcji mamy konta a? w pieciu bankach: mBank, ING, Inteligo, Raiffeisen Bank oraz BPH. W przypadku zap3aty za pobraniem (tylko dla Allegrowiczem z pewnym sta?em) lub zaksiegowania wp3aty do godziny 1400 przesy3ka powinna dotrzea do panstwa w : 24 godziny. Wystawiamy faktury VAT.

Centrala telefoniczna

PRIMA 3 / 10 VOIP-3

Kod przedmiotu to 02234





Centrala Platan Prima to połączenie tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową umożliwiającą korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP. Dzięki zaawansowanym funkcjom jak: poczta głosowa, nagrywanie rozmów, czy zdalne zarządzanie przeglądarką Internetową jest świetnym rozwiązaniem dla rynku SOHO, małych firm, sklepów oraz innych punktów usługowych liczących do kilkunastu pracowników. Centrala dzięki funkcji Plug & Talk, oraz prostocie konfiguracji jest gotowa do pracy od razu po wyjęciu z pudełka, co czyni ją świetnym rozwiązaniem dla domów jedno- i wielorodzinnych.

Centrala telefoniczna Prima została zaprojektowana jako urządzenie, które stanowi przełom na rynku sprzętu telekomunikacyjnego, czego przykładem jest wiele funkcji, które do tej pory były zarezerwowane jedynie dla central wyższej klasy.


Konfiguracja centrali:

  • 3 porty VoIP zew. + 2 porty wew. (rozszerzalne do 6)
  • 3 analogowe linie miejskie
  • 10 analogowych linii wewnętrznych


Przykładowa konfiguracja centrali Platan Prima jako element systemu teleinformatycznego


Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

  • 1 łącze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 analogową linię miejską
  • 4 porty wewnętrzne VoIP
  • zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD





3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie
3 porty VoIP
+ 3 linie miejskie
3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie
+ 1 łącze ISDN BRA
6 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
8 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
10 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +


Ważniejsze cechy

  • Zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym (3 konta SIP miejskie + 2 konta SIP wewnętrzne - rozbudowa do 6)
  • VEK ® - Voipowy Eliminator Kosztów:
    1. dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
    2. unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP
    3. funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej


    Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

  • Plug & Talk, czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralą z poziomu przeglądarki Internetowej


    Prima Web Konfigurator - zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową

  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Współpraca z komputerem przez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)


    Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania, historia połączeń, odsłuchiwanie wiadomości z poczty głosowej i wiele innych

  • Możliwość nagrywania rozmów i sterowania urządzeniami zewnętrznymi
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

A do tego... wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej:


Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima

Platan Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów, pocztę głosową, taryfikację rozmów oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, jak i ISDN.


Szczegółowa specyfikacja


Obsługa trzech operatorów VoIP (SIP) +
Wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR +
Numery DDI / MSN - dla ISDN oraz VoIP +
CLIP (prezentacja numeru przychodzącego) +
Call Through - automatyczne połączenia z
telefonów komórkowych do sieci VoIP
+
Rejestracja połączeń +
Poczta Głosowa +
Restrykcje połączeń wychodzących +
Tablice numerów zabronionych/dozwolonych (ilość tablic) 2
Numery skrócone +
Dowolność numeracji wewnętrznej (ilość cyfr) 1 do 4
Sygnalizacja połączenia oczekującego (oferowanie) +
Włączanie się do trwającej rozmowy +
Gorące linie (miejskie / wewnętrzne) +
Automatyczna zmiana trybów pracy +
Grupy wspólnego wywołania (numery grupowe) 2
Połączenia konferencyjne (max ilość abonentów) 8
Zawieszenie połączenia HOLD +
Przenoszenie wywołania +
"Nie przeszkadzać" +
Przechwytywanie wywołań +
Przekazywanie połączeń "na miasto" +
Zamawianie połączeń +
Komunikat głosowy dla zamówionych połączeń +
Redial (ponowne wybieranie numeru) +
Proste oddzwanianie +
Budzenie +
Podsłuch odległego pomieszczenia - funkcja "niańka" +
Połączenie tranzytowe - wykonanie z zewnątrz rozmowy na koszt centrali +


Wyposażenie


Porty abonenckie
analogowe 10
Łącznie max ilość tel. wew.
10
Wyposażenia miejskie
analogowe 3
ISDN (2B+D) 1
VoIP 3 zew. + 2 wew.
Łącznie max ilość linii miejskich 7
Protokół VoIP: SIP 2.0 +
Kodeki audio:
G.711 µLaw / G,711 aLaw / ADPCM / G.726 / GSM
+/+/+/+/+
DISA - bezpośrednie wybieranie numerów wew. +
Łączny czas pamięci głosowej** na Pocztę Głosową i zapowiedzi słowne 20 min.
Melodie dla połączeń oczekujących 4
Pliki muzyczne .wav (wymagają karty SD**) +
Obsługa kart pamięci SD** +
Automatyczny transfer faksu +
Bufor rejestracji połączeń 5 000
Odbiór identyfikacji numerów dzwoniących (CLIP):
z linii ISDN +
z linii analogowych +
z linii VoIP +
Wysyłanie identyfikacji numerów (CLIP) na:
porty wewnętrzne +
wewnętrzne porty systemowe +
Współpraca +
Współpraca z bramofonem DB 07 +
Zasilanie rezerwowe
UPS
Interfejsy:
USB 1
Ethernet (LAN) 1
Zarządzanie przez przeglądarkę internetową +
Program Platan CTI +
Wymiary:
wys. x szer. x gł. (mm) 295 x 200 x 47
masa (kg) 1,6
  • - w opcji
  • - w standardzie
  • * w opracowaniu
  • ** po wprowadzeniu obsługi karty SD łączny czas pamięci głosowej przeznaczonej na Pocztę Głosową, zapowiedzi słowne wykorzystywane w funkcji DISA, nagrywanie rozmów oraz wgrywane pliki muzyczne zależy od pojemności zastosowanej karty

Jesteśmy wieloletnim i certyfikowanym partnerem firmy Platan.

Nasi konsultanci posiadają fachową wiedzę na temat instalacji i konfiguracji central, oraz udzielą Państwu wszelkiej niezbędnej pomocy, oraz doradzą rozwiązanie najbliższe Państwa potrzebom.

Na cyfrowe centrale Platan udzielamy 24 miesięcznej gwarancji!

 

Supercam