Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prezentacja profesjonalna. Teoria i praktyka

28-02-2012, 14:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029716555
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 10:30:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 283
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2008
Oprawa: miękka, klejona



Prezentacja profesjonalna. Teoria i praktyka

pod redakcją naukową Lidii Jabłonowskiej, Piotra Wachowiaka, Sławomira Wincha

Szeroki zakres poruszonych zagadnień czyni z książki uniwersalny poradnik, niezwykle pożyteczny dla menedżerów, nauczycieli, trenerów oraz uczestników wszystkich typów kształcenia. Przemawia za tym również duży udział konkretnych informacji i rad praktycznych dotyczących na przykład wyglądu zewnętrznego, aranżacji sali, tempa mówienia itp.  

Żyjemy w „świecie natłoku prezentacji”, w którym o naszej skuteczności może przesądzić to, w jaki sposób pokażemy siebie i wyniki naszej pracy. Aby w nim zaistnieć, warto znać odpowiedzi na pytania:

- Jak zyskać wiarygodność i zaufanie u słuchaczy?
- Jak być asertywnym w relacjach z uczestnikami prezentacji?
- Jak wykreować  swój wizerunek?
- Jak radzić sobie ze stresem?
- Jak przygotować się do wystąpienia?
- Jak wykorzystywać perswazję?

Spis treści:

Wstęp

Część I. Przed prezentacją

Rozdział 1. Efektywna komunikacja interpersonalna – wybrane zagadnienia
Katarzyna Stobińska

Rozdział 2. Komu ludzie wierzą? – budowanie wiarygodności i zaufania
Anna Winch

Rozdział 3. Kreowanie własnego wizerunku
Lidia Jabłonowska

Rozdział 4. Radzenie sobie ze stresem
Agnieszka Wojtczuk-Turek

Rozdział 5. Rodzaje prezentacji
Lidia Jabłonowska

Część II. W czasie prezentacji

Rozdział 1. Rozpoczęcie prezentacji
Piotr Wachowiak

Rozdział 2. Kiedy słowo jest bronią? – perswazja w komunikacji
Sławomir Winch

Rozdział 3. Techniki wywierania wpływu w przekazie treści
Sławomir Winch

Rozdział 4. Sposób mówienia – od emisji do retoryki
Lidia Jabłonowska

Rozdział 5. Mowa ciała w prezentacji
Grzegorz Myśliwiec

Część III. Po prezentacji

Rozdział 1. Procesy grupowe
Marcin Szczygieł

Rozdział 2. Prowadzenie dyskusji
Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak

Rozdział 3. Asertywność w relacjach z odbiorcami prezentacji
Agnieszka Wojtczuk-Turek

Rozdział 4. Pytania i odpowiedzi – radzenie sobie z obiekcjami
Sławomir Winch

Rozdział 5. Błędy popełniane podczas prezentacji
Piotr Wachowiak