Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRESTIŻOWY SMARTFON HTC Desire BEZ SIMLOCKA, PL

24-05-2014, 23:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 599 zł     
Użytkownik DobraMarka7
numer aukcji: 4230237077
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 570   
Koniec: 24-05-2014 23:03:38

Dodatkowe informacje:
Liczba rdzeni procesora: czterordzeniowy
Stan: Nowy
Budowa: Qwerty
Gwarancja: Producenta
System operacyjny: Android
Rozdzielczość aparatu (Mpx): 5.00
Wielkość wyświetlacza: 4,1-4,5 cala
Blokada simlock: Brak blokady
Komunikacja: Bluetooth, Wi-Fi, USB
Transmisja danych: GPRS, EDGE, HSDPA
Informacje dodatkowe: MMS, Odtwarzacz MP3, Obsługa video, Slot kart pamięci, Przeglądarka WWW, E-mail, Radio, Ekran dotykowy, Dyktafon, GPS
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tel: 600-[zasłonięte]-559

Tel: 501-[zasłonięte]-458

[zasłonięte]@interia.pl

§ 1. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym, a sklepem ElektroMarka – przyjmującym zamówienie, zwanym dalej Sprzedającym.

 § 2. W licytacji mogą brać udział osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolną do czynności prawnych. Udział w aukcji przez Kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

§ 3. Kupujący przystępując do licytacji składa ofertę kupna przedmiotu aukcji, która wiąże Kupującego w swych skutkach prawych i nie może być wycofana przez Kupującego. Kupujący powinien zatroszczyć się o to, aby oferty z jego konta nie były składane lekkomyślnie, omyłkowo lub też bez zapoznania się i zrozumienia konsekwencji składania oferty zgodnie z niniejszym regulaminem, a Sprzedający nie odwołuje złożonych ofert. W przypadku nie wykupienia przedmiotu (braku zapłaty) kupujący zostanie pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu nie wywiązania się z umowy kupna - sprzedaży.

§ 4. Skutki prawne § 3 stosuje się także do każdego kolejnego postąpienia w aukcji.

§ 5. Kupujący składając ofertę kupna przyjmuje do wiadomości, że formą płatności za wygraną aukcję jest płatność z góry przelewem na konto Sprzedającego. Czas na dokonanie wpłaty to 10 dni roboczych liczonych od dnia zakończenia aukcji. Za moment zapłaty uznaje się moment uznania rachunku bankowego Sprzedawcy w pełnej wysokości (koszt zakupionego przedmiotu powiększony o koszty przesyłki). W przypadku nie dokonania wpłaty w powyższym okresie Sprzedający wysyła przypomnienie, a następnie po kolejnych 7 dniach (w przypadku dalszego braku wpłaty) Sprzedający występuje do serwisu alle o zwrot prowizji od sprzedaży.

Zwroty i wymiana towaru:

 1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 r. o ochronie praw konsumenckich, z towaru zakupionego w sklepie internetowym Konsument może zrezygnować bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku skorzystania z tego prawa, Konsument jest zobowiązany do poinformowania o tym Sprzedającego w ciągu 10 dni, a następnie odesłać produkt w ciągu 14 dni, składając stosowne oświadczenie, które może zostać wysłane pocztą na adres sklepu lub drogą mailową na adres Sprzedającego. Zwracany w związku z odstąpieniem towar musi być fabrycznie nowy, kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część), nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie i etykiety.

2. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.

3. Jeżeli odesłany towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, sklep ElektroMarka zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki.

4. Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.

5. Gwarantujemy zwrot wartości produktu, jeżeli zostaną spełnione ww. warunki.

6. Pieniądze zostaną przekazane przelewem bankowym na wskazany rachunek bankowy w ciągu maksymalnie 30 dni.

7. Paczki wysłane za pobraniem nie będą realizowane.

Reklamacje

  Drogi Allegrowiczu pamiętaj! Sprawdź towar w obecności kuriera doręczającego !

 W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będąrozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki.

PayU w Allegro

Przelew na konto bankowe:

Inteligo

50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581108 [zasłonięte] 831032

 lub

 

PKO S.A.

58 1240 [zasłonięte] 6[zasłonięte]0741110 [zasłonięte] 572323

 

 

 

 

 

§ 7. Wysyłka następuje w terminie 1-2 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym Sprzedającego. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi 3-8 dni roboczych, w zależności od którego kontrahenta pochodzi towar (inf. w zakładce "O mnie"). O wysyłce Sprzedający informuje Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej. Kupujący zobowiązuje się odebrać przesyłkę. Jeśli Kupujący nie odbierze przesyłki, wraca ona do Sprzedającego. Ponowna wysyłka jest możliwa jedynie po uregulowaniu przez kupującego kosztów przesyłki zwrotnej oraz kosztów ponownej wysyłki.

 

 

                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W sprzedaży kolor biały, pomarańczowy i niebieski

 

 

 

             

 


 

 

 

                                                                 

 

 

 

    

 

 

 Reklamacje

 

Drogi Allegrowiczu pamiętaj! Sprawdź towar w obecności kuriera

doręczającego !

W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków.

 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki.

 

 


 

Zobacz nasze pozostałe aukcje:                                                                                                               

KomentarzePanelealle

  galerie przedmiotow na allegro

 

 

RedCart - oprogramowanie sklepu internetowego