§ 3. Kupujący przystępując do licytacji składa ofertę kupna przedmiotu aukcji, która wiąże Kupującego w swych skutkach prawych i nie może być wycofana przez Kupującego. Kupujący powinien zatroszczyć się o to, aby oferty z jego konta nie były składane lekkomyślnie, omyłkowo lub też bez zapoznania się i zrozumienia konsekwencji składania oferty zgodnie z niniejszym regulaminem, a Sprzedający nie odwołuje złożonych ofert. W przypadku nie wykupienia przedmiotu (braku zapłaty) kupujący zostanie pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu nie wywiązania się z umowy kupna - sprzedaży.
§ 4. Skutki prawne § 3 stosuje się także do każdego kolejnego postąpienia w aukcji.
§ 5. Kupujący składając ofertę kupna przyjmuje do wiadomości, że formą płatności za wygraną aukcję jest płatność z góry przelewem na konto Sprzedającego. Czas na dokonanie wpłaty to 10 dni roboczych liczonych od dnia zakończenia aukcji. Za moment zapłaty uznaje się moment uznania rachunku bankowego Sprzedawcy w pełnej wysokości (koszt zakupionego przedmiotu powiększony o koszty przesyłki). W przypadku nie dokonania wpłaty w powyższym okresie Sprzedający wysyła przypomnienie, a następnie po kolejnych 7 dniach (w przypadku dalszego braku wpłaty) Sprzedający występuje do serwisu alle o zwrot prowizji od sprzedaży.
Zwroty i wymiana towaru:
1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 r. o ochronie praw konsumenckich, z towaru zakupionego w sklepie internetowym Konsument może zrezygnować bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku skorzystania z tego prawa, Konsument jest zobowiązany do poinformowania o tym Sprzedającego w ciągu 10 dni, a następnie odesłać produkt w ciągu 14 dni, składając stosowne oświadczenie, które może zostać wysłane pocztą na adres sklepu lub drogą mailową na adres Sprzedającego. Zwracany w związku z odstąpieniem towar musi być fabrycznie nowy, kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część), nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie i etykiety.
2. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
3. Jeżeli odesłany towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, sklep ElektroMarka zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki.
4. Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.
5. Gwarantujemy zwrot wartości produktu, jeżeli zostaną spełnione ww. warunki.
6. Pieniądze zostaną przekazane przelewem bankowym na wskazany rachunek bankowy w ciągu maksymalnie 30 dni.
7. Paczki wysłane za pobraniem nie będą realizowane.
Reklamacje
Drogi Allegrowiczu pamiętaj! Sprawdź towar w obecności kuriera doręczającego !
W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będąrozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki.