|
|
Gadu-Gadu 10[zasłonięte]194 Gosia - projekty, akceptacje, wysyłka
Gadu-Gadu[zasłonięte]20159 Łukasz - dział techniczny, produkcja, druk
tel: (+48) 883 [zasłonięte] 216
(w godz. 9-16)
e-mail:[zasłonięte]@o2.pl
|
|
|
|
Przed dokonaniem zakupów serdecznie prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem oraz opisem aukcji. Dokonanie zakupów jest jednocześnie akceptacją Regulaminu i opisu aukcji.
Regulamin
1. Nasza firma pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9,00 do 16,00. Preferujemy kontakt e-mailowy na adres [zasłonięte]@o2.pl (staramy się odpowiadać na bieżąco niezależnie od godzin pracy) oraz telefonicznie pod numerem 0-883 [zasłonięte] 216 oraz poprzez komunikator GG[zasłonięte]20159. Kontaktując się z nami prosimy o podpisanie się co najmniej swoim Loginem z Allegro, zalecamy także podanie imienia i nazwiska oraz telefonu. Znacznie ułatwi to i przyspieszy kontakt.
2. Po wylicytowaniu przedmiotu prosimy o kontakt e-mailowy, należy w nim przesłać wypełniony formularz dostępny do ściągnięcia na dole aukcji, który zawiera wszystkie wybrane opcje /rodzaj papieru, wzór zaproszenia, wybraną czcionkę, itp./ zgodnie z opisem aukcji.
3. Termin realizacji zamówienia jest zawsze podany w opisie aukcji, dotyczy on wyłącznie pełnych dni roboczych /od poniedziałku do piątku, bez sobót, niedziel oraz świąt/. Poprzez termin realizacji rozumiemy czas, który upłynie od dnia akceptacji przez Państwa wzoru lub od dnia zaksięgowania wymaganej kwoty na naszym koncie /w zależności od tego co nastąpi później/, do dnia, w którym nadamy przesyłkę na Poczcie Polskiej lub w firmie kurierskiej GLS (ten dzień nie jest wliczany do czasu realizacji). Podany termin jest maksymalnym terminem realizacji zamówienia, staramy się je realizować bez zbędnej zwłoki. Zastrzegamy jednak możliwość realizacji w terminie maksymalnym podanym na aukcji. Istnieje możliwość wykonania usługi w trybie expressowym /realizacja w ciągu 3 pełnych dni roboczych od zaksięgowania wpłaty i akceptacji/ po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub emailowym. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Prosimy o taką informację przed realizacją zamówienia oraz o przesłanie kompletnych danych potrzebnych do wystawienia faktury.
4. Klient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 10 dni (licząc od daty wysłania towaru - daty nadania) bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar będzie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu, nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w jego skład. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony przed zniszczeniem na adres naszej firmy na koszt kupującego. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej stan pod względem wyżej wymienionych warunków. Jeżeli będą spełnione w/w wymogi odstąpienie od umowy zostanie dokonane, a kwota należna zwrócona zostanie w przeciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki zwrotnej towaru nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmuje zwrotów przesłanych przesyłką za pobraniem. W przypadku niezgodności przesyłki z wyżej wymienionymi warunkami towar zostanie zwrócony na koszt klienta. Towary wykonywane na indywiduale zamówienie są traktowane jako usługa, nie są objęte możliwością zwrotu. Towary te rozumiane są jako rzeczy, które nie nadają się do powtórnej sprzedaży osobą trzecim, czyli zaproszenie, zawiadomienie, breloki, winietki, podziękowania, opakowania, zawieszki, itp - wszystkie te rzeczy, które według Państwa wyboru są odpowiednio przygotowywane, zadrukowywane, ozdabiane, itp.
5. Zgodnie z przyjętymi na Allegro zasadami komentarze wystawiamy jako drudzy, robimy to zbiorczo co kilkanaście, kilkadziesiąt dni.
6. Projekty, wzory graficzne, opisy i zdjęcia zamieszczone na aukcjach są naszą własnością, stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie. Nie wyrażamy zgody na ich wykorzystywanie i kopiowanie w żadnej formie, zarówno w części jak i całości.
7. Sprawy nie ujęte w regulaminie podlegają przepisom kodeksu cywilnego.
|
|
|
|
8. Formy zapłaty podane są zawsze w opisie aukcji. Koszt zamówionych przedmiotów wraz z kosztami wysyłki należy wpłacić na konto: Creopress 84 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]6180090 [zasłonięte] 661128 Ze względu na to że przedmioty i usługi oferowane na naszych aukcjach wykonywane są pod indywidualne zamówienia, wymagamy przedpłaty całej kwoty za wylicytowane przedmioty wraz z kosztami wysyłki. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem. Zastrzegamy możliwość zamiany metody wysyłki z listu poleconego na paczkę i odwrotnie w zależności od wagi przesyłki bez wcześniejszej informacji. Podany na aukcji koszt przesyłki jest zryczałtowany niezależnie od ilości zaproszeń, zawiera opłatę pocztową/kurierską, koszt obsługi pakowania, bezpieczne opakowanie tekturowe, opakowanie foliowe oraz podatek VAT 23% który zgodnie z prawem musimy doliczać do wartości opłaty pocztowej.
9. Licytując kilka przedmiotów na naszych aukcjach za wysyłkę płacą Państwo tylko raz /nie naliczamy kosztów wysyłki za każdy przedmiot osobno/. W takim przypadku koszt wysyłki całości to najwyższy koszt wysyłki spośród wylicytowanych przedmiotów.
10. Podczas dokonywania przelewu za wylicytowany towar prosimy o podanie swojego Loginu z Allegro oraz numeru aukcji. Prosimy o dokonanie wpłaty w przeciągu 7 dni roboczych, po tym czasie wysyłamy przypomnienie, czekamy kolejne 5 dni - jeżeli w tym czasie wymagana kwota nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie, zakańczamy aukcję komentarzem negatywnym.
|
|
|
|
11. Wylicytowane przedmioty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej GLS. Koszty przesyłki zawsze podane są w opisie aukcji.
12. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z wylicytowanym przedmiotem lub ewentualnymi brakami, należy zgłosić ten fakt w ciągu 3 dni od odebrania przesyłki za pośrednictwem poczty e-mail. Po tym czasie reklamacja nie będzie uwzględniana.
Zapraszamy! |
|
|
|
|
Witamy na naszej aukcji!
Nowa kolekcja ślubna z pięknymi motywami wyciętymi laserem!
Przedmiotem aukcji jest komplet 15 zawieszek na alkohol wraz z nadrukiem i personalizacją.
Nowoczesne, eleganckie i prestiżowe zawieszki na alkohol wykonane najmodniejszą obecnie techniką wycinania laserem:
- Wymiar ok. 60 x 60 mm.
- Elementy zawieszki (część zadrukowana i spód) wykonane na papierze perłowym 120g
- Możliwość wyboru spośród 9 kombinacji kształtów.
- Kształty wycięte z wyjątkową precyzją laserem.
- W wysokiej jakości lekko błyszczący nadruk cyfrowy.
- Motywy graficzne identyczne dla całej kolekcji ślubnej /zaproszeń, winiet, podziękowań, itp./.
- Personalizacja GRATIS!
Poniżej kilka przykładowych wzorów wykonywanych przez nas zawieszek w różnych kombinacjach - kolorystyka jest przykładowa - wybierają ją Państwo z poniżej zamieszczonych wzorów kolorów papierów według uznania.
ETAP 1 - Wybór kształtu (k...)
ETAP 2 - wybór motywu graficznego (G...)
Na zawieszkach możemy zamieścić jedną z grafik prezentowanych poniżej, dzięki czemu będą ładnie komponowały się z pozostałymi elementami naszej kolekcji ślubnej. Możemy także wydrukować sam tekst lub tekst z dowolną grafiką nadesłaną przez Państwa w postacji pliku jpg lub gif. w przypadku innej grafiki doliczamy koszt projektu 10 zł niezależnie od ilości wykonywanych zawieszek.
ETAP 3 - Wybór papieru na spód zawieszki (Nr ...)
Kolory 15 i 16 są już niedostępne!
Uwaga - zaprezentowane kolory papierów mogą odbiegać od rzeczywistych barw ze względu na różne ustawienia monitorów.
W zależności od dostępności spód zawieszki będzie wykonany z papieru o gramaturze 20 lub w przypadku braku danego koloru 120g - 250 g.
Na niektórych papierach, zwłaszcza w przypadku złożonych wzorów mogą być widoczne delikatne ślady obróbki laserowej, jest to naturalny efekt cięcia tą metodą , dlatego nie polecamy jasnych papierów na wykonanie elementów ze skomplikowanym motywem laserowym.
ETAP 4 - Wybór papieru pod zadruk treści zawieszki (Nr ...)
Uwaga - zaprezentowane kolory papierów mogą odbiegać od rzeczywistych barw ze względu na różne ustawienia monitorów.
ETAP 5 - wybór czcionki (C ...)
ETAP 6 - Wybór sposobu mocowania
Dla Państwa wygody zawieszki dostarczamy w formie nie złożonej, aby można je idealnie dopasować do różnego rodzaju butelek. Ich montaż jest prosty i nie wymaga żadnych umiejętności.
ETAP 7 - Wybór treści
Poniżej zamieszczamy kilka przykładowych tekstów, na zawieszkach możemy również zamieścić tekst przysłany przez Państwa:
1.
|
2.
|
Niech kieliszki głośno brzęczą Bo to dźwięk dla ucha miły. Gdy się goście tańcem zmęczą Trunek im przywróci siły.
|
Już od wieków jest wiadomo, żeby miłość Młodych trwała, każdy musi wypić toast, gdy częstuje Młoda Para.
|
3.
|
4.
|
Młoda Para dziś częstuje trunków jest na stołach moc. Pijmy wiec za zdrowie Młodych poprzez całą piękną noc.
|
Pijcie drodzy przyjaciele, wszakże mamy tu wesele, Zdrowie młodych szybko wznoście No i bawcie się radośnie.
|
5.
|
6.
|
Drodzy Goście! Pijcie śmiało! Niech alkohol dziś się leje. Jak będziecie mieli mało, to Pan Młody Wam doleje!
|
Nowożeńcy pięknie proszą,niech toasty wszyscy wznoszą, i za szczęście Młodych piją za Ich radość i za miłość
|
7.
|
8.
|
Niech dzwonią kielichy Niech dzwonią puchary za szczęście i zdrowie Młodej Pary
|
Ta butelka ma zadanie Dziś istotne niesłychanie Bo ma sprawić byście byli Rozśpiewani, goście mili!
|
Ewentualne Państwa propozycje tekstów prosimy przysyłać e-mailem w postaci plików Notatnika (txt) lub Word (doc).
ETAP 8 - Personalizacja
Opcjonalne podanie dodatkowych danych do nadruku - imion lub inicjałów Pary Młodeji daty ślubu, itp.
Finalizacja zamówienia
Po dokonaniu zakupu należy skontaktować się z nami na mail [zasłonięte]@o2.pl i przesłać wypełniony formularz, który można ściągnąć TUTAJ lub otrzymać na adres email po wcześneijszym kontakcie z nami. W formularzu należy podać dokładne wytyczne dotyczące zamówienia zgodnie z wyżej wymienionymi etapami, tj.:
- wybrany kształt zawieszki (K...)
- wybrany motyw graficzny (G...)
- wybrany papier na spód zawieszki (Nr...)
- wybrany papier pod zadruk treści zwieszki (Nr...)
- wybraną czcionkę (C...)
- wybrany rodzaj mocowania /wstążeczka/ (S...)
- treść zawieszki
- ewentualne dodatkowe dane do nadruku - np. imiona Młodej Pary, datę ślubu, itp.).
W celu uniknięcia pomyłek zamówienie należy składać w czytelnej formie. Należy podać numer etapu i znak konkretnej, wybranej przez Państwa opcji .
Aktualny termin realizacji - 5-14 dni roboczych.
1 komplet zawiera 15 zawieszek.
Istnieje możliwość realizacji zamówienia w trybie EXPRESS - realizacja 3-4 pełne dni robocze po akceptacji projektu - po wcześniejszym kontakcie z naszym konsultantem.
Jeżeli są Państwo zainteresowani próbkami naszych zawieszek prosimy o kontakt emailowy lub telefoniczny.
Na wszelkie ewentualne pytania z przyjemnością odpowiemy emailem, telefonicznie lub poprzez GG. Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje.
|
|