Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRESONUS STUDIOLIVE 32.4.2 AI - mikser cyfrowy

01-03-2015, 23:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 990 zł     
Użytkownik pasjamusic
numer aukcji: 5096447056
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 01-03-2015 23:36:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

pasja-ciecie



OPIS PRZEDMIOTU
PRESONUS STUDIOLIVE 32.4.2 AI

Do 30.09.2014 kupując nową konsolę Studio Live serii AI [PreSonus Studio Live 16.4.2 AI, PreSonus Studio Live 24.4.2 AI lub PreSonus Studio Live 32.4.2 AI] otrzymasz w prezencie:

• Sekwencer Audio/MIDI PreSonus Studio One Producer 2.6. Jedyny DAW na rynku posiadający polski podręcznik użytkownika oraz polski interfejs użytkownika!
• GROOVE3 TUTORIAL - serię 47 filmików prezentujących w przystępny sposób funkcjonalności i użyteczności nowych stołów. Ponad 4-godzinny materiał wideo dostępny jest po zarejestrowaniu miksera serii AI na koncie użytkownika w witrynie presonus.com.

 

Wszelkie szczegóły odnośnie promocji znajdziesz tutaj:

 

http://www.audiostacja.pl/uploads/images/mailing/2014_07_03_PreSonus/StudioOneProducer_formularz_2014.07.pdf


Cyfrowe konsolety nowej generacji

Cyfrowe miksery StudioLive™ z serii AI to wygodne środowisko pracy zarówno w warunkach koncertowych, jak i w studiu. Wyposażone w doskonały interfejs użytkownika, miksery z serii AI oferują najwyższej klasy brzmienie, niesamowitą wydajność DSP, bezpośrednią łączność przez Wi-Fi i LAN. Do tego są łatwe i intuicyjne w obsłudze, posiadają pokładowy interfejs FireWire 800 i zintegrowany zestaw oprogramowania dla komputerów z systemami Mac, Windows oraz i iOS.

Zaprojektowane od podstaw, supernowoczesne konsolety z analogowym sposobem obsługi, umożliwiają zaawansowane przetwarzanie sygnałów na każdym kanale i torach bus, z wykorzystaniem aktywnie zintegrowanego oprogramowania, które pomaga rozwiązać wiele problemów w realnym świecie, a także nagrać i dystrybuować to, co zmiksujesz. Konfigurowalne, opcjonalnie montowane karty sieciowe i połączeniowe są gwarancją, że twoja inwestycja zawsze będzie zgodna z najnowszymi trendami technologicznymi.


Mówiąc w skrócie, miksery StudioLive z serii AI zapewniają wszystko, co najlepsze z technologii cyfrowego miksowania i nagrywania, a do tego są niezwykle intuicyjne i łatwo nauczyć się ich obsługi.

Przyszłość to Aktywna Integracja ™
Miksery StudioLive z serii AI posiadają wszystkie atuty, które zapewniły sławę pierwszej generacji mikserów StudioLive: doskonały interfejs użytkownika; dużą moc DSP, dużą ilość analogowych wejść i wyjść; oraz specjalne tory bus mix ułatwiajace pracę nad miksami. To dopiero początek, bowiem technologicznie wspinamy się tu na kolejny poziom. Chociaż trzy modele mikserów StudioLive AI - StudioLive 32.4.2AI, 24.4.2AI i 16.4.2AI - bardzo przypominają swoje wcześniejsze odpowiedniki [bez AI w nazwie], zostały przeprojektowane od podstaw i oferują więcej możliwości oraz lepszą moc obliczeniową.

Rożnica to Aktywna Integracja - Active Integration™ [AI], całkowicie i ściśle zintegrowany sieciowo ekosystem sprzętowo/programowy z pełną komunikacją pomiędzy wszystkimi punktami systemu, który zapewnia użytkownikowi jeszcze większą satysfakcję i pomaga rozwiązać wiele praktycznych kwestii w sposób dotychczas niemożliwy.


Aktywnie zintegrowane oprogramowanie.
Konsolety PreSonus StudioLive z serii AI są ściśle zintegrowane z pełnym pakietem darmowego, nowoczesnego oprogramowania, z którym miksowanie i nagrywanie jest jeszcze łatwiejsze, a do tego daje więcej radości. Jeśli chodzi o programową integrację i funkcje żadna cyfrowa konsoleta w tym przedziale cenowym nie może się równać z nowymi mikserami PreSonusa. Tak naprawdę, większość znacznie droższych cyfrowych konsolet nie ma z PreSonusem żadnych szans.


Wi-Fi i sieci przewodowe.
Zawarta w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ z serii AI technologia Active Integration™ umożliwia wszechstronną, bezpośrednią kontrolę wielu funkcji w czasie rzeczywistym, przewodowo i poprzez Wi-Fi z użyciem bezpłatnego oprogramowania dla systemów Mac®, Windows® oraz iOS®. W przeciwieństwie do poprzednich mikserów StudioLive, nie musisz podłączać komputera Mac lub PC, by korzystać z bezprzewodowego sterowania!


Jak wszystkie miksery StudioLive, tak i każdy mikser serii AI posiada wielokanałowy interfejs audio. Jednak w odróżnieniu od poprzednich modeli StudioLive, konsolety serii AI mają dwukierunkowy interfejs audio FireWire 800 umieszczony w opcjonalnej karcie, więc możesz go wymienić i skorzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych, takich jak Thunderbolt, Dante i AVB.


Pełne bezpieczeństwo.
Pełne, sieciowe i bezprzewodowe, zdalne sterowanie to świetna sprawa - ale co w przypadku, kiedy ktoś będzie chciał włamać się do twojego systemu Wi-Fi i przejąć kontrolę nad całym koncertem, albo zapragnie wcielić się w realizatora FOH kiedy na chwilę odejdziesz od stanowiska? Możesz temu zapobiec wykorzystując funkcje zabezpieczeń dostępne w konsoletach StudioLive AI!


Wielka konsoleta w niewielkiej obudowie!
Gdyby mikser StudioLive AI był konsoletą analogową, jej kanały miałyby ponad metr długości i byłyby wypakowane pokrętłami i przyciskami, lub obok stałaby ogromna skrzynia pełna drogich procesorów!

Wszystko dlatego, że na każdym kanale i torze bus znajduje się osobny kompresor klasy studyjnej, limiter, bramka/expander oraz 4-pasmowy korektor parametryczny. Na każdym kanale wejściowym, torze aux i szynie FX dostępny jest filtr górno-przepustowy [highpass], a kanały wejściowe wyposażono ponadto w funkcję odwrócenia fazy.


To wszystko można znaleźć w niezwykłej sekcji przetwarzania i krosowania, znanej jako Fat Channel.

W odróżnieniu od większości konkurencyjnych mikserów cyfrowych, nie ma tu żadnych ograniczeń, kompromisów, współdzielonych rozwiązań ani zastanawiania się nad tym, jak przeprowadzić jakąś operację. W każdej chwili masz do dyspozycji pełną moc i wszystkie funkcje przetwarzania.

Ponieważ miksery StudioLive AI mają znacznie większą moc obliczeniową i szybszą pamięć RAM niż poprzednie modele StudioLive, możesz stworzyć dwie zupełnie różne konfiguracje EQ i procesorów dynamicznych dla każdego z kanałów i szyn, i przełączać się między ustawieniami A/B za jednym dotknięciem przycisku Alt EQ i Dyn. Czy twój gitarzysta używa gitary Strato w jednych utworach, a w innych sięga po Les Paula? Nie musisz już korzystać z dwóch kanałów. Stwórz dwa odmienne ustawienia Fat Channel dla każdej gitary i uruchamiaj je za jednym naciśnięciem guzika, nim muzyk zawiesi kolejną gitarę na pasku.

To tak, jakbyś miał dwa kompletne tory sygnałowe dla każdego wejścia i wyjścia - tylko dużo prościej i bardziej wydajnie!


Do pełnej dyspozycji masz cztery, programowalne, 32-bitowe, stereofoniczne procesory DSP — dwa z nich wypełnione pogłosami i dwa uzbrojone w efekty delay. Każdy procesor stereo posiada własną, oddzielną wewnętrzną szynę FX, bez przerwy możesz korzystać ze wszystkich czterech bez utraty mocy obliczeniowej.

Pogłosy brzmią tak głęboko i detalicznie, że poczujesz tę przestrzeń. Delaye są precyzyjne. Echo slap brzmi jak stare efekty taśmowe. Każdy z 50 presetów efektowych ma zestaw edytowalnych parametrów, funkcje nabicia tempa, zapisu i przywołania z pamięci oraz wyboru Scen.


Korektor graficzny.
W mikserach StudioLive z serii AI na każdym torze aux i torach głównych znajdziesz korektor graficzny - korektory działają równolegle w tym samym czasie, przy zachowaniu pełnej mocy obliczeniowej. Dodatkowo, każdy moduł EQ posiada opcję ustawień A i B, więc przykładowo możesz podbić bas nagłaśniając zespół rockowy, a potem przełączyć się na korekcję w kształcie "uśmiechu” puszczając muzykę w przerwie.

Za pomocą łącza FireWire podłącz się do VSL-AI, aby użyć spektrografu Smaart Spectra™ i analizera RTA oraz korekcji StudioLive i usunąć sprzężenia tak szybko, że sami muzycy ich nie zauważą!


Obfity zestaw wejść i wyjść analogowych.
Zerknij od tyłu na konsoletę StudioLive AI, a zobaczysz pokaźną ilość znajomych złączy, z indywidualnymi wejściami mikrofonowymi XLR i liniowymi ¼-cala oraz wejściami insertowymi TRS na każdym kanale, a obok tego wiele innych wejść i wyjść. Dla każdego kanału wejściowego i toru wysyłki przewidziano własne, osobne złącze - nie ma mowy o żadnym współdzieleniu wejść, żadnych kompromisów.


W środku najprawdziwszy PreSonus.
Świetny miks to zasługa Twoich umiejętności [wspomaganych łatwymi w obsłudze funkcjami i oprogramowaniem StudioLive], a częściowo także zasługa przedwzmacniaczy mikrofonowych i klasy przetworników w konsolecie oraz tego, jak czysto brzmi ścieżka sygnałowa i jakiej klasy zastosowano algorytmy.


Dlatego właśnie powinieneś wybrać cyfrowy mikser firmy PreSonus, która słynie z analogowych preampów mikrofonowych, znakomitych interfejsów cyfrowych i cenionych procesorów sygnałowych. Ponieważ miksery StudioLive AI zostały zaprojektowane od nowa, brzmieniowo przebijają nawet swoich poprzedników.

Zastosowane w StudioLive przedwzmacniacze XMAX w klasie A mają lepszą dynamikę, głębsze brzmienie dolnego pasma, łagodniejsze pasmo najwyższe, oraz głębsze i pełniejsze brzmienie w porównaniu z preampami dostępnymi w konkurencyjnych konsoletach. 32-bitowe przetwarzanie daje gwarancję najwyższego poziomu dynamiki w całym, procesie cyfrowego miksowania. Najnowocześniejsze, high-endowe konwertery cyfrowe Burr-Brown na każdym wejściu i wyjściu zapewniają dynamikę na poziomie 118 dB.

Synchronizacja StudioLive AI z komputerem działa pewnie i stabilnie - za sprawą technologii synchronizacji JetPLL™, w wyniku czego uzyskasz znakomitą separację kanałową i czyste, transparentne brzmienie.

Dane techniczne

Wymagania odnośnie systemu komputerowego:

Mac

  • Mac OS X 10.7.5 lub nowszy,
  • Procesor Intel Core Duo [zalecany Intel Core 2 Duo lub Core i3 lub nowszy],
  • Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej].

Windows

  • Windows® 7 x64/x86 SP1, Windows 8 x64/x86,
  • Procesor Intel Core Duo lub AMD Athlon™ X2 [zalecany Intel Core 2 Duo lub AMD Athlon X4 bądź nowszy],
  • Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej],

Systemy Mac i Windows

  • Port FireWire S800 [IEEE 1394b],
  • Zalecany port Ehternet,
  • Zalecane połączenie z Internetem,
  • Napęd DVD-ROM,
  • Szczególnie zalecany wewnętrzny lub zewnętrzny dyst twardy 7200 RPM,
  • Monitor o rozdzielczości 1024x768.

StudioLive™ 32.4.2AI / 24.4.2AI / 16.4.2AI

Przedwzmacniacze mikrofonowe [XLR symetryczne]

  • Typ złączy: XLR żeńskie, symetryczne,
  • Pasmo przenoszenia dla wyjścia Direct Output: 20 Hz - 40 kHz [± 0,5 dBu],
  • Pasmo przenoszenia dla wyjścia Main Output: 20 Hz - 20 kHz ±0.5 dBu,
  • Impedancja wejściowa [symetrycznie] 1 kΩ,
  • Poziom zniekształceń THD dla wyjść Direct Output: < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, nieważone,
  • Poziom zniekształceń THD dla wyjść Main Output: < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, .nieważ.,
  • EIN dla Direct Output +125 dB nieważ., +130 dB A-waż.,
  • EIN dla wyjścia Direct Output: +125 dB znieważ., +130 dB A-waż.,
  • Odstęp sygnał/szum dla Direct Output: 105 dB,
  • Odstęp sygnał/szum dla Main Output: 94 dB,
  • Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego [CMRR]: 65 dB,
  • Regulacja poziomu wzmocnienia: -15 dB do +65 dB [± 1 dB],
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu,
  • Zasilanie fantomowe: +48 V DC.

Wejścia liniowe

  • Typ: ¼" TRS, żeńskie, symetryczne, mono,
  • Pasmo przenoszenia dla wyjść Direct Output: 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu,
  • Pasmo przenoszenia dla wyjść Main Output: 20-20 kHz ±0.5 dBu,
  • Impedancja wejściowa: 10 kOm,
  • Poziom zniekształceń THD do wyjścia Direct Output: < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone,
  • Poziom zniekształceń THD dla wyjścia Main Output: < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone,
  • Odstęp sygnał/szum dla Direct Output: 105 dB,
  • Odstęp sygnał/szum dla Main Output: 94 dB,
  • Zakres regulacji wzmocnienia Gain [±1 dB]: -20 dB do +20 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.

Wejścia Tape

  • Typ RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo],
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.

Wejścia Aux

  • Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [2 pary stereo],
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.

Wyjścia Main

  • Typ męskie, symetryczne [para stereo]; ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo]; XLR męskie, symetryczne [mono],
  • Szacowany poziom wyjściowy: +24 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Wyjścia Aux

  • Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono],
  • Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Wyjścia Subgroup

  • Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono],
  • Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Wyjścia Tape

  • Typ RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo],
  • Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Wyjścia Control Room

  • Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo],
  • Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Przesłuchy systemowe

  • Z wejścia do wyjścia [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.]: -90 dBu,
  • Sąsiednie kanały [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.]: -87 dBu.

Noise Gate / Expander

  • Zakres regulacji dla progu działania [threshold]: -84 dB do 0 dB,
  • Czas ataku: 0.02s do 500 ms / 0.5 ms,
  • Czas Release: 0.05s to 2s,
  • Zakres tłumienia dla Expandera: 2:1,
  • Poziom tłumienia dla bramki Gate: -84 dB do 0 dB / ∞,
  • Filtr Key Listen: 2-rzędu z rezonansem, bandpass; Q=0.7; OFF, 40 Hz-16 kHz.

Limiter

  • Regulacja progu działania [threshold]: -56 dB do 0 dB / -28 dBFS,
  • Ratio ∞:1,
  • Atak: 20 ms,
  • Hold: 10 ms,
  • Release: 20 ms.

Kompresor

  • Regulacja dla progu działania [threshold]: -56 dB do 0 dB,
  • Ratio: 1:1 do 14:1,
  • Czas ataku: 0.2 ms do 150 ms,
  • Czas Release: 40 ms do 1000 ms,
  • Wartości dla Auto Attack i Release: Attack = 10 ms, Release = 150 ms,
  • Charakterystyki nachylenia: hard i soft knee.

Korektor parametryczny

  • Typ: filtr półkowy 2-rzędu [Q = 0.55],
  • Low [Lowpass i Bandpass]: 36 - 465 Hz, ±15 dB,
  • Low Mid: 90 Hz - 1.2 kHz, ±15 dB,
  • High Mid: 380 Hz - 5 kHz, ±15 dB,
  • High [Highpass lub Bandpass]: 1.4 kHz - 18 kHz, ±15 dB,
  • Q 0.1 do 4 / 16.4.2AI*: Low Q= 0.55, Hi Q=2.0.

Korektor graficzny

  • 31-pasmowy, regulacja 1/3 oktawy: algorytm Curve-fitting,
  • Wzmocnienie/tłumienie: ±15 dB.

Tor cyfrowy

  • Dynamika ADC [A-waż., 48 kHz] - 118 dB,
  • Dynamika DAC [A-waż., 48 kHz] - 118 dB,
  • FireWire: s800, 800 Mb/s,
  • Wewnętrzne przetwarzanie: 32-bity, floating point,
  • Częstotliwość próbkowania: 44.1, 48 kHz,
  • Rozdzielczość bitowa Analog/Cyfra/analog: 24 bity,
  • Poziom referencyjny dla 0 dBFS: +18 dBu.

Zegar [synchronizacja]

  • Jitter: <20 ps RMS [20 Hz - 20 kHz],
  • Tłumienie Jittera: >60 dB [1 ns in ≈ 1 ps out].

Zasilanie/warunki działania:

  • Złącze: IEC,
  • Zakres napięcia wejściowego: 100 - 230V, 50-60 Hz,
  • Wymagana moc: 200W,
  • Zakres temperatur: 0˚-40˚C.

Wymiary i waga [32.4.2AI / 24.42AI /16.4.2AI]

  • Długość 54.13 cm / 54.13 cm / 58.6 cm,
  • Szerokość [sama obudowa] 80.21 cm / 63.98 cm / 43.74 cm,
  • Maks. wysokość 17.82 cm / 17.82 cm / 17.53 cm,
  • Waga: 22,68 kg / 13,6 kg / 10.43 kg.

Informacje dodatkowe:

Wszystkie dane techniczne pochodzą od producenta. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają błędów lub uchybień.

W przypadku wysyłki paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej, uprzejmie prosimy o otworzenie jej w obecności kuriera. W przypadku jej widocznego uszkodzenia należy niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia i przesłać nam pocztą e-mail lub fax-em, dzięki temu będziemy
mogli domagać się odszkodowania od firmy kurierskiej, a uszkodzony przedmiot bez problemu wymienimy na nowy.

Adres i siedziba firmy
Sklep Muzyczny Pasja
ul. Wiktorska 7/11
02-587 Warszawa

Kontakt
Tel: (22)[zasłonięte]880 00
Fax: (22)[zasłonięte]800 00
email: [zasłonięte]@sklep-muzyczny.com.pl

Konto bankowe
08 1140 2004 [zasłonięte] 0[zasłonięte]000[zasłonięte] 0792
Godziny otwarcia
poniedziałek - piątek 11:00 - 19:00
sobota 10:00 - 14:00