Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRESONUS STUDIOLIVE 16.4.2: Mikser cyfrowy

05-03-2012, 8:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 8 900 zł     
Użytkownik AnyShop
numer aukcji: 2121787487
Miejscowość Czosnów
Wyświetleń: 55   
Koniec: 15-03-2012 19:56:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

11[zasłonięte]076
[zasłonięte]@wp.pl
- Przyjmujemy płatności poprzez PayU, przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy oraz za pobraniem
- Na wpłatę oczekujemy około 7 dni
- Jeżeli płatność może się opóźnić, prosimy nas o tym poinformować
- Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS
- Towar wysyłany jest często tego samego dnia, którego otrzymamy wpłatę (lub informację o wysyłce za pobraniem)
- W przypadku większej ilości zamówień, wysyłka może przedłużyć się o jeden dzień (poza weekendem)
- Koszty wysyłki podane są w cenniku na każdej aukcji
- Otrzymujesz towar fabrycznie nowy, pochodzący od polskiego dystrybutora
- Otrzymujesz 24-miesięczną gwarancję dystrybutora (jeżeli w jakimś przypadku jest inaczej, informujemy o tym na aukcji)
- Do zakupionego towaru dostajesz fakturę VAT
- Otrzymujesz szybką, w niektórych przypadkach darmową wysyłkę
- Od czasu do czasu możesz u nas kupić towar lekko używany (ekspozycyjny) w atrakcyjnej cenie
PRESONUS STUDIOLIVE 16.4.2

StudioLive to jeden z najbardziej uniwersalnych mikserów jakie dotąd ujrzały światło dzienne. Wyposażony w 16 przedwzmacniaczy mikrofonowych XMAX zasilanych napięciem Phantom 48V [maksymalnie 64 przedwzmacniacze], interfejs FireWire 22x18, "Fat Channel" z 4 zakresowym equalizerem, kompresorem, limiterem, bramką szumów, efektami DSP, 6 szyn AUX, 4 sub-grupy staje się potężnym narzędziem do pracy w studio i na scenie. Całość dopełnia możliwość zapisywania i przywoływania wszystkich ustawień miksera oraz efektów w ułamku sekundy. Dla komfortu pracy na każdym kanale można wykonywać takie operacje jak kopiowanie, wklejanie, zapisywanie, przywoływanie ustawień w czasie rzeczywistym.

Wyobraź sobie: 64 preampy audio [każdy z potężną sekcją procesorów dynamiki], 16 sub-grup, 24 szyny AUX, 8 niezależnych procesorów efektów, integracja z Twoim ulubionym programem DAW [np: Samplitude, Cubase, Logic i inne] ... To tylko część możliwości oferowanych przez system oparty o mikser Presonus StudioLive.
DWA ŚWIATY - JEDEN MIKSER
StudioLive w prosty sposób integruje świat profesjonalnych konsol cyfrowych z systemami rejestracji wielośladowej audio. Dzięki zainstalowanej standardowo karcie FireWire StudioLive w połączeniu z komputerem staje się zaawansowaną stacją roboczą zdolną nagrać 22 kanały audio a odtwarzać 18. Do miksera dołączone jest oprogramowanie rejestrujące CAPTURE kompatybilne z formatem Open TL. Za pośrednictwem tego formatu możemy zarejestrowany materiał wyeksportować do dowolnego programu DAW i tam kontynuować proces miksowania. Presonus StudioLive 16.4.2 bezproblemowo konfiguruje się w systemie komputerowym jako interfejs audio.
PRZYJEMNOŚĆ MIKSOWANIA
SL_P.jpgPresonus StudioLive zaprojektowany jest zgodnie z ideą szybkiego dostępu do każdej jego funkcji; efektów, szyn aux, procesorów dynamiki i ich parametrów podczas produkcji muzycznej. Jak przystało na profesjonalną konstrukcję StudioLive wyposażony jest w 100 mm tłumiki umożliwiające precyzyjne ustawienie proporcji instrumentów, wokalistów w miksie. Przejrzysty układ sekcji miksera, możliwość natychmiastowego "przywoływania" ustawień globalnych oraz każdego kanału z osobna sprawia, że realizator ma pod ręką wszystko co niezbędne przy szybkiej realizacji pomysłów muzycznych lub kontroli "live".

FAT CHANNEL - EQ, kompresor, limiter, bramka
SL_W.jpgSercem opisywanego miksera jest "FAT CHANNEL", który udostępnia szereg procesorów dynamiki oraz zaawansowany equalizer. Procesory te można zastosować niezależnie do każdego toru wejściowego, wyjściowego [w tym sekcji master] oraz do sub-grup. W opisywanej konstrukcji znajdziemy wiele rozwiązań już wcześniej stosowanych w urządzeniach firmy Presonus. Inspiracją dla filtru górno-przepustowego i 4 pasmowego equalizera był EyeQ.  Kompresor, limiter, bramka  są modelowane na podstawie uznanego już ACP88. Teraz w zoptymalizowanej formie wszystkie dostępne są w mikserze StudioLive.

EFEKTY, EQ, PROCESORY DYNAMIKI
Mikser jest wyposażony we wszystkie narzędzia niezbędne przy zawodowej produkcji studyjnej jak i "live".
Mamy tu do dyspozycji: 22 kompresory, 22 limitery, 22 bramki szumów, 22 filtry górnoprzepustowe, efekty reverb, delay, equalizery [31-pasmowe], 2 limitery stereo na sumie i wiele innych. Wszystkie efekty przeliczane są z 32-bitową dokładnością.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE
  • 16 wejść, 6 wysyłek AUX, 4 subgrupy,
  • 16 przedwzmacniaczy mikrofonowych "XMAX" pracujących w klasie A,
  • Hi-Endowe konwertery AD [rozpiętość dynamiki 118dB],
  • przetwarzanie wewnętrzne 32-bitowe [również dla procesorów efektowych],
  • standardowo wbudowany 24-bitowy interfejs Fire Wire 22x18,
  • możliwość zamontowania miksera w racku,
  • "Fat Channel" filtr górnoprzepustowy, kompresor, limiter, bramka, 4 pasmowy korektor parametryczny, wszystkie ustawienia mogą być kopiowane, wklejane, zapisywane i wywoływane w ułamku sekundy,
  • 2 efekty DSP na sumie [Master],
  • zapamiętywanie wszystkich ustawień, [SCENE] miksera włączając poziomy tłumików ze wskazaniem ich pozycji na wskaźnikach diodowych LED,
  • 100mm tłumiki,
  • zaprojektowany by wytrzymać każde warunki sceniczne,
  • "Talkback" do komunikacji realizatora z muzykami,
  • kompatybilny z Windows i MAC,
  • oprogramowanie CAPTURE do rejestracji Live,
  • interfejs audio kompatybilny z popularnym oprogramowaniem; Samplitude, Cubase, Nuendo, Logic, Sonar, Digital Performer i inne,
  • instrukcja w języku polskim.

PRESONUS Studio Live 16.4.2 zdobył nagrodę MIPA 2010 w kategorii:

Najlepszy mikser roku 2010

 

 

WEJŚCIA

Przedwzmacniacze mikrofonowe "MIC" 1-16 (XLR symetryczne)

  • Typ złącza: XLR żeński, balansowany
  • Pasmo przenoszenia [Direct Output]: 20 Hz do 40 kHz ±0.5dBu
  • Pasmo przenoszenia [Main Output]: 20 Hz do 20 kHz ±0.5dBu
  • Impedancja wejściowa: 1 Ohm
  • Zniekształcenia THD: < 0.005%, +4dBu, 20-20 kHz, nieważony
  • EIN [do wejścia Direct Output]: +125 dB nieważony, +130 dB A-wtd
  • S/N Ratio [do wyjścia Direct Output]: -97 dB
  • S/N Ratio [do wyjścia Main Output]: -94 dB
  • Zakres kontroli wzmocnienia: -16 dB to +67 dB (+/- 1 dB)
  • Maksymalny poziom wejściowy: +16 dBu
  • Zasilanie Phantom: +48 VDC

Wejścia Liniowe "Line in"
  • Typ złącza: 1/4" TRS żeński, symetryczny, mono
  • Pasmo przenoszenia [Direct Output]: 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu
  • Pasmo przenoszenia [Main Output]: 20-20 kHz, +/- 0.5 dBu
  • Impedancja wejściowa: 10 kOhm    
  • Zniekształcenia THD [do wyjścia Direct Output]: <0.0007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony
  • Zniekształcenia THD [do wyjścia Main Output]: <0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony
  • S/N Ratio [do wyjścia Direct Output]: -105 dB
  • S/N Ratio [do wyjścia Main Output]: -94 dB
  • Zakres kontroli wzmocnienia: -20 dB do +20 dB (+/- 1 dB)
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu

Wejście Tape
  • Typ złącza: RCA żeński, niesymetryczne [para stereo]
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu

Wejścia AUX
  • Typ złącza: 1/4" TRS żeński, symetryczny, [2 pary stereo]
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu

WYJŚCIA

Wyjścia główne "Main Outputs"
  • Typ złączy: XLR męskie, symetryczne [para stereo]; 1/4” TRS żeński, symetryczne [para stereo]; XLR męski, symetryczne [mono]
  • Poziom wyjściowy: +24 dBu
  • Impedancja wyjścia: 10 kOhm

Wyjścia AUX
  • Typ złączy: 1/4” TRS żeńskie, symetryczne [mono]
  • Poziom wyjściowy: +18 dBu
  • Impedancja wyjścia: 51 Ohm

Wyjścia "Subgroup"
  • Typ złączy: 1/4” TRS żeńskie, symetryczne [mono]
  • Poziom wyjściowy: +18 dBu
  • Impedancja wyjścia: 51 Ohm
Wyjścia Tape
  • Typ złączy: RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo]
  • Poziom wyjściowy: +18 dBu
  • Impedancja wyjścia: 100 Ohm
Wyjścia "Control Room"
  • Typ złączy: 1/4” TRS żeńskie, symetryczne [para stereo]
  • Poziom wyjściowy: +18 dBu
  • Impedancja wyjścia: 51 Ohm

Przesłuchy "Cross Talk"
  • Wejście do wyjścia: -90 dBu
  • Pomiędzy kanałami: -87 dBu

Sekcja FAT CHANNEL

Noise Gate / Expander
  • Zakres progu zadziałania [Threshold Range]: -84 dB do 0 dB
  • Czas zadziałania [Attack Time]: 0.5 ms
  • Czas wybrzmiewania [Release Time]: 0.05 s do 2 s
  • Expander ratio: 2:1
  • Noise Gate zakres tłumienia: minus nieskończoność do zera
Compressor
  • Zakres progu zadziałania: -56 dB do 0 dB
  • Ratio: pomiędzy 1:1 a 14:1
  • Czas zadziałania [Attack Time]: 0.2 ms do 150 ms
  • Czas wybrzmiewania [Release Time]: 40 ms do 1000 ms
  • Automatyczny "Attack" i "Release": Attack = 10 ms, Release = 150 ms
  • Typy nachylenia krzywej kompresji: łagodna i stroma
Equalizer
  • Typ: filtr półkowy drugiego rzędu [dobroć Q = 0.55]
  • Pasmo niskie: 36 do 465 Hz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB
  • Pasmo niskie góra: 90 Hz do 1.2 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB
  • Średnie: 380 Hz do 5 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB
  • Wysokie: 1.4 kHz do 18 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB
Sekcja cyfrowa
  • Zakres dynamiki AD [A-ważony, 48 kHz]: 118 dB
  • Zakres dynamiki DA [A-ważony, 48 kHz]: 118 dB
  • Port FireWire: 400 Mb/s
  • Wewnętrzne przetwarzanie: 32-bitowe
  • Rozdzielczość bitowa: 24
  • Poziom referencyjny dla 0 dBFS: -18 dBu
Zegar
  • Jitter     <20 ps RMS (20 Hz - 20 kHz)
  • Tłumienie Jittera: >60 dB

ZASILANIE
  • Złącze: IEC
  • Napięcie: 240 VAC
  • Zużycie mocy: 100 W

WYMIARY
  • Długość: 568.06 mm
  • Szerokość: 437.40 mm
  • Szerokość [z uchwytami do racka]: 482.60 mm
  • Wysokość: 175.26 mm
  • Waga: 10,5 kg


Minimalne wymagania systemowe

Windows
  • System: Windows XP lub Windows Vista
  • Procesor: Pentium 4 1,5 GHz lub Athlon 900MHz
  • Pamięć RAM: 1 GB
  • Port FireWire 400 [IEEE 1394]
  • Napęd DVD-ROM
  • Polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio

Macintosh
  • System: MacOS X 10.4.x lub nowszy [10.5 po uaktualnieniu sterowników]
  • Procesor: PowerPC G4/Dual 1 GHZ lub szybszy, wszystkie modele MAC z procesorem na układzie Intela
  • Pamięć RAM: 1 GB
  • Port FireWire 400 [IEEE 1394]
  • Napęd DVD-ROM
  • polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio