- Towar nowy i fabrycznie zapakowany - Raty (zapytaj o szczegóły) - Bezpłatna przesyłka firmą kurierską UPS - W Warszawie dowozimy zakupy osobiście - Bezpłatnie wydłużona gwarancja o rok lub 2 lata - Sprawdź tu przykładowe okresy gwarancyjne - Darmowe naprawy w okresie gwarancyjnym - Wymiana towaru na nowy gdy nie ma możliwości jego naprawy Właściciel i dane firmy Audiokom Marcin Wyrwich Gagarina 2/54 00-754 Warszawa NIP: 521[zasłonięte]324-43 Regon: 142[zasłonięte]175 ING Bank Śląski 65 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716491 Biuro i sklep Sklep Pro-Audio Al. KEN 93 lok. U6C 02-777 Warszawa (Ursynów - Galeria Metro) [zasłonięte]@sklepproaudio.pl [zasłonięte]@sklepproaudio.pl tel.: 604.268.635 | Cyfrowe konsolety nowej generacji Cyfrowe miksery StudioLive™ z serii AI to wygodne środowisko pracy zarówno w warunkach koncertowych, jak i w studiu. Wyposażone w doskonały interfejs użytkownika, miksery z serii AI oferują najwyższej klasy brzmienie, niesamowitą wydajność DSP, bezpośrednią łączność przez Wi-Fi i LAN. Do tego są łatwe i intuicyjne w obsłudze, posiadają pokładowy interfejs FireWire 800 i zintegrowany zestaw oprogramowania dla komputerów z systemami Mac, Windows oraz i iOS. Zaprojektowane od podstaw, supernowoczesne konsolety z analogowym sposobem obsługi, umożliwiają zaawansowane przetwarzanie sygnałów na każdym kanale i torach bus, z wykorzystaniem aktywnie zintegrowanego oprogramowania, które pomaga rozwiązać wiele problemów w realnym świecie, a także nagrać i dystrybuować to, co zmiksujesz. Konfigurowalne, opcjonalnie montowane karty sieciowe i połączeniowe są gwarancją, że twoja inwestycja zawsze będzie zgodna z najnowszymi trendami technologicznymi. Mówiąc w skrócie, miksery StudioLive z serii AI zapewniają wszystko, co najlepsze z technologii cyfrowego miksowania i nagrywania, a do tego są niezwykle intuicyjne i łatwo nauczyć się ich obsługi. Przyszłość to Aktywna Integracja ™ Miksery StudioLive z serii AI posiadają wszystkie atuty, które zapewniły sławę pierwszej generacji mikserów StudioLive: doskonały interfejs użytkownika; dużą moc DSP, dużą ilość analogowych wejść i wyjść; oraz specjalne tory bus mix ułatwiajace pracę nad miksami. To dopiero początek, bowiem technologicznie wspinamy się tu na kolejny poziom. Chociaż trzy modele mikserów StudioLive AI - StudioLive 32.4.2AI, 24.4.2AI i 16.4.2AI - bardzo przypominają swoje wcześniejsze odpowiedniki [bez AI w nazwie], zostały przeprojektowane od podstaw i oferują więcej możliwości oraz lepszą moc obliczeniową. Rożnica to Aktywna Integracja - Active Integration™ [AI], całkowicie i ściśle zintegrowany sieciowo ekosystem sprzętowo/programowy z pełną komunikacją pomiędzy wszystkimi punktami systemu, który zapewnia użytkownikowi jeszcze większą satysfakcję i pomaga rozwiązać wiele praktycznych kwestii w sposób dotychczas niemożliwy. Aktywnie zintegrowane oprogramowanie. Konsolety PreSonus StudioLive z serii AI są ściśle zintegrowane z pełnym pakietem darmowego, nowoczesnego oprogramowania, z którym miksowanie i nagrywanie jest jeszcze łatwiejsze, a do tego daje więcej radości. Jeśli chodzi o programową integrację i funkcje żadna cyfrowa konsoleta w tym przedziale cenowym nie może się równać z nowymi mikserami PreSonusa. Tak naprawdę, większość znacznie droższych cyfrowych konsolet nie ma z PreSonusem żadnych szans. Wi-Fi i sieci przewodowe. Zawarta w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ z serii AI technologia Active Integration™ umożliwia wszechstronną, bezpośrednią kontrolę wielu funkcji w czasie rzeczywistym, przewodowo i poprzez Wi-Fi z użyciem bezpłatnego oprogramowania dla systemów Mac®, Windows® oraz iOS®. W przeciwieństwie do poprzednich mikserów StudioLive, nie musisz podłączać komputera Mac lub PC, by korzystać z bezprzewodowego sterowania! Jak wszystkie miksery StudioLive, tak i każdy mikser serii AI posiada wielokanałowy interfejs audio. Jednak w odróżnieniu od poprzednich modeli StudioLive, konsolety serii AI mają dwukierunkowy interfejs audio FireWire 800 umieszczony w opcjonalnej karcie, więc możesz go wymienić i skorzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych, takich jak Thunderbolt, Dante i AVB. Pełne bezpieczeństwo Pełne, sieciowe i bezprzewodowe, zdalne sterowanie to świetna sprawa - ale co w przypadku, kiedy ktoś będzie chciał włamać się do twojego systemu Wi-Fi i przejąć kontrolę nad całym koncertem, albo zapragnie wcielić się w realizatora FOH kiedy na chwilę odejdziesz od stanowiska? Możesz temu zapobiec wykorzystując funkcje zabezpieczeń dostępne w konsoletach StudioLive AI! Wielka konsoleta w niewielkiej obudowie! Gdyby mikser StudioLive AI był konsoletą analogową, jej kanały miałyby ponad metr długości i byłyby wypakowane pokrętłami i przyciskami, lub obok stałaby ogromna skrzynia pełna drogich procesorów! Wszystko dlatego, że na każdym kanale i torze bus znajduje się osobny kompresor klasy studyjnej, limiter, bramka/expander oraz 4-pasmowy korektor parametryczny. Na każdym kanale wejściowym, torze aux i szynie FX dostępny jest filtr górno-przepustowy [highpass], a kanały wejściowe wyposażono ponadto w funkcję odwrócenia fazy. To wszystko można znaleźć w niezwykłej sekcji przetwarzania i krosowania, znanej jako Fat Channel. W odróżnieniu od większości konkurencyjnych mikserów cyfrowych, nie ma tu żadnych ograniczeń, kompromisów, współdzielonych rozwiązań ani zastanawiania się nad tym, jak przeprowadzić jakąś operację. W każdej chwili masz do dyspozycji pełną moc i wszystkie funkcje przetwarzania. Ponieważ miksery StudioLive AI mają znacznie większą moc obliczeniową i szybszą pamięć RAM niż poprzednie modele StudioLive, możesz stworzyć dwie zupełnie różne konfiguracje EQ i procesorów dynamicznych dla każdego z kanałów i szyn, i przełączać się między ustawieniami A/B za jednym dotknięciem przycisku Alt EQ i Dyn. Czy twój gitarzysta używa gitary Strato w jednych utworach, a w innych sięga po Les Paula? Nie musisz już korzystać z dwóch kanałów. Stwórz dwa odmienne ustawienia Fat Channel dla każdej gitary i uruchamiaj je za jednym naciśnięciem guzika, nim muzyk zawiesi kolejną gitarę na pasku. To tak, jakbyś miał dwa kompletne tory sygnałowe dla każdego wejścia i wyjścia - tylko dużo prościej i bardziej wydajnie! Do pełnej dyspozycji masz cztery, programowalne, 32-bitowe, stereofoniczne procesory DSP — dwa z nich wypełnione pogłosami i dwa uzbrojone w efekty delay. Każdy procesor stereo posiada własną, oddzielną wewnętrzną szynę FX, bez przerwy możesz korzystać ze wszystkich czterech bez utraty mocy obliczeniowej. Pogłosy brzmią tak głęboko i detalicznie, że poczujesz tę przestrzeń. Delaye są precyzyjne. Echo slap brzmi jak stare efekty taśmowe. Każdy z 50 presetów efektowych ma zestaw edytowalnych parametrów, funkcje nabicia tempa, zapisu i przywołania z pamięci oraz wyboru Scen. Korektor graficzny. W mikserach StudioLive z serii AI na każdym torze aux i torach głównych znajdziesz korektor graficzny - korektory działają równolegle w tym samym czasie, przy zachowaniu pełnej mocy obliczeniowej. Dodatkowo, każdy moduł EQ posiada opcję ustawień A i B, więc przykładowo możesz podbić bas nagłaśniając zespół rockowy, a potem przełączyć się na korekcję w kształcie "uśmiechu” puszczając muzykę w przerwie. Za pomocą łącza FireWire podłącz się do VSL-AI, aby użyć spektrografu Smaart Spectra™ i analizera RTA oraz korekcji StudioLive i usunąć sprzężenia tak szybko, że sami muzycy ich nie zauważą! Obfity zestaw wejść i wyjść analogowych. Zerknij od tyłu na konsoletę StudioLive AI, a zobaczysz pokaźną ilość znajomych złączy, z indywidualnymi wejściami mikrofonowymi XLR i liniowymi ¼-cala oraz wejściami insertowymi TRS na każdym kanale, a obok tego wiele innych wejść i wyjść. Dla każdego kanału wejściowego i toru wysyłki przewidziano własne, osobne złącze - nie ma mowy o żadnym współdzieleniu wejść, żadnych kompromisów. W środku najprawdziwszy PreSonus. Świetny miks to zasługa Twoich umiejętności [wspomaganych łatwymi w obsłudze funkcjami i oprogramowaniem StudioLive], a częściowo także zasługa przedwzmacniaczy mikrofonowych i klasy przetworników w konsolecie oraz tego, jak czysto brzmi ścieżka sygnałowa i jakiej klasy zastosowano algorytmy. Dlatego właśnie powinieneś wybrać cyfrowy mikser firmy PreSonus, która słynie z analogowych preampów mikrofonowych, znakomitych interfejsów cyfrowych i cenionych procesorów sygnałowych. Ponieważ miksery StudioLive AI zostały zaprojektowane od nowa, brzmieniowo przebijają nawet swoich poprzedników. Zastosowane w StudioLive przedwzmacniacze XMAX w klasie A mają lepszą dynamikę, głębsze brzmienie dolnego pasma, łagodniejsze pasmo najwyższe, oraz głębsze i pełniejsze brzmienie w porównaniu z preampami dostępnymi w konkurencyjnych konsoletach. 32-bitowe przetwarzanie daje gwarancję najwyższego poziomu dynamiki w całym, procesie cyfrowego miksowania. Najnowocześniejsze, high-endowe konwertery cyfrowe Burr-Brown na każdym wejściu i wyjściu zapewniają dynamikę na poziomie 118 dB. Synchronizacja StudioLive AI z komputerem działa pewnie i stabilnie - za sprawą technologii synchronizacji JetPLL™, w wyniku czego uzyskasz znakomitą separację kanałową i czyste, transparentne brzmienie. Dane techniczne Wymagania odnośnie systemu komputerowego: Mac - Mac OS X 10.7.5 lub nowszy, - Procesor Intel Core Duo [zalecany Intel Core 2 Duo lub Core i3 lub nowszy], - Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej]. Windows - Windows® 7 x64/x86 SP1, Windows 8 x64/x86, - Procesor Intel Core Duo lub AMD Athlon™ X2 [zalecany Intel Core 2 Duo lub AMD Athlon X4 bądź nowszy], - Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej], Systemy Mac i Windows - Port FireWire S800 [IEEE 1394b], - Zalecany port Ehternet, - Zalecane połączenie z Internetem, - Napęd DVD-ROM, - Szczególnie zalecany wewnętrzny lub zewnętrzny dyst twardy 7200 RPM, - Monitor o rozdzielczości 1024x768. StudioLive™ 32.4.2AI / 24.4.2AI / 16.4.2AI Przedwzmacniacze mikrofonowe [XLR symetryczne] - Typ złączy: XLR żeńskie, symetryczne, - Pasmo przenoszenia dla wyjścia Direct Output: 20 Hz - 40 kHz [± 0,5 dBu], - Pasmo przenoszenia dla wyjścia Main Output: 20 Hz - 20 kHz ±0.5 dBu, - Impedancja wejściowa [symetrycznie] 1 kΩ, - Poziom zniekształceń THD dla wyjść Direct Output: < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, nieważone, - Poziom zniekształceń THD dla wyjść Main Output: < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, .nieważ., - EIN dla Direct Output +125 dB nieważ., +130 dB A-waż., - EIN dla wyjścia Direct Output: +125 dB znieważ., +130 dB A-waż., - Odstęp sygnał/szum dla Direct Output: 105 dB, - Odstęp sygnał/szum dla Main Output: 94 dB, - Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego [CMRR]: 65 dB, - Regulacja poziomu wzmocnienia: -15 dB do +65 dB [± 1 dB], - Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu, - Zasilanie fantomowe: +48 V DC. Wejścia liniowe - Typ: ¼" TRS, żeńskie, symetryczne, mono, - Pasmo przenoszenia dla wyjść Direct Output: 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu, - Pasmo przenoszenia dla wyjść Main Output: 20-20 kHz ±0.5 dBu, - Impedancja wejściowa: 10 kOm, - Poziom zniekształceń THD do wyjścia Direct Output: < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone, - Poziom zniekształceń THD dla wyjścia Main Output: < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone, - Odstęp sygnał/szum dla Direct Output: 105 dB, - Odstęp sygnał/szum dla Main Output: 94 dB, - Zakres regulacji wzmocnienia Gain [±1 dB]: -20 dB do +20 dB, - Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu. Wejścia Tape - Typ RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo], - Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu. Wejścia Aux - Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [2 pary stereo], - Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu. Wyjścia Main - Typ męskie, symetryczne [para stereo]; ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo]; XLR męskie, symetryczne [mono], - Szacowany poziom wyjściowy: +24 dBu, - Impedancja wyjściowa: 100Ω. Wyjścia Aux - Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono], - Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu, - Impedancja wyjściowa: 100Ω. Wyjścia Subgroup - Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono], - Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu, - Impedancja wyjściowa: 100Ω. Wyjścia Tape - Typ RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo], - Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu, - Impedancja wyjściowa: 100Ω. Wyjścia Control Room - Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo], - Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu, - Impedancja wyjściowa: 100Ω. Przesłuchy systemowe - Z wejścia do wyjścia [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.]: -90 dBu, - Sąsiednie kanały [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.]: -87 dBu. Noise Gate / Expander - Zakres regulacji dla progu działania [threshold]: -84 dB do 0 dB, - Czas ataku: 0.02s do 500 ms / 0.5 ms, - Czas Release: 0.05s to 2s, - Zakres tłumienia dla Expandera: 2:1, - Poziom tłumienia dla bramki Gate: -84 dB do 0 dB / ∞, - Filtr Key Listen: 2-rzędu z rezonansem, bandpass; Q=0.7; OFF, 40 Hz-16 kHz. Limiter - Regulacja progu działania [threshold]: -56 dB do 0 dB / -28 dBFS, - Ratio ∞:1, - Atak: 20 ms, - Hold: 10 ms, - Release: 20 ms. Kompresor - Regulacja dla progu działania [threshold]: -56 dB do 0 dB, - Ratio: 1:1 do 14:1, - Czas ataku: 0.2 ms do 150 ms, - Czas Release: 40 ms do 1000 ms, - Wartości dla Auto Attack i Release: Attack = 10 ms, Release = 150 ms, - Charakterystyki nachylenia: hard i soft knee. Korektor parametryczny - Typ: filtr półkowy 2-rzędu [Q = 0.55], - Low [Lowpass i Bandpass]: 36 - 465 Hz, ±15 dB, - Low Mid: 90 Hz - 1.2 kHz, ±15 dB, - High Mid: 380 Hz - 5 kHz, ±15 dB, - High [Highpass lub Bandpass]: 1.4 kHz - 18 kHz, ±15 dB, - Q 0.1 do 4 / 16.4.2AI*: Low Q= 0.55, Hi Q=2.0. Korektor graficzny - 31-pasmowy, regulacja 1/3 oktawy: algorytm Curve-fitting, - Wzmocnienie/tłumienie: ±15 dB. Tor cyfrowy - Dynamika ADC [A-waż., 48 kHz] - 118 dB, - Dynamika DAC [A-waż., 48 kHz] - 118 dB, - FireWire: s800, 800 Mb/s, - Wewnętrzne przetwarzanie: 32-bity, floating point, - Częstotliwość próbkowania: 44.1, 48 kHz, - Rozdzielczość bitowa Analog/Cyfra/analog: 24 bity, - Poziom referencyjny dla 0 dBFS: +18 dBu. Zegar [synchronizacja] - Jitter: <20 ps RMS [20 Hz - 20 kHz], - Tłumienie Jittera: >60 dB [1 ns in ≈ 1 ps out]. Zasilanie/warunki działania: - Złącze: IEC, - Zakres napięcia wejściowego: 100 - 230V, 50-60 Hz, - Wymagana moc: 200W, - Zakres temperatur: 0˚-40˚C. Wymiary i waga - Długość 58.6 cm, - Szerokość [sama obudowa] 43.74 cm, - Maks. wysokość 17.53 cm, - Waga: 10.43 kg. | | | |