BRAKUJE CI GOTÓWKI!! OBLICZ RATĘ !!
Dlaczego warto słyszeć działanie efektów i procesorów dynamicznych w odsłuchu?
Nagrywanie bez możliwości odsłuchania sygnału przetworzonego efektami jest niczym gra w grę wideo z zamkniętymi oczami. Muzycy wykonując swoje partie kierują się słuchem i wykonanie w dużej mierze zależy od tego, co słyszą w odsłuchach. Kompresja, korekcja i pogłos dodane w odpowiednich proporcjach znacząco poprawiają odbiór wykonywanych dźwięków, gdyż wszystko bardziej naturalnie niż w samym, sztucznie brzmiącym otoczeniu studia. W rezultacie otrzymujemy lepsze wykonanie, co oznacza lepsze nagrania.
W programie DAW masz pewnie mnóstwo wtyczek efektowych, jednak przetwarzanie sygnału audio przez program wielośladowy trwa znacznie dłużej niż mogłoby się wydawać. Fakt, mówimy o milisekundach, ale to i tak zbyt długo. Kiedy uruchomisz efekty z programu DAW w odsłuchu studyjnym, oryginalny sygnał będzie słychać odrobinę wcześniej niż sygnał przetworzony, co może być bardzo dezorientujące. Takie opóźnienie można zaakceptować przy występach na żywo, kiedy cały zespół gra w jakimś otoczeniu, cechującym się naturalnym opóźnieniem. Ale w studio nie da się tak nagrywać.
Na szczęście, cudowni inżynierowie z PreSonusa dramatycznie zredukowali opóźnienie w przetwarzaniu sygnału w interfejsach z serii AudioBox VSL. W rezultacie sygnał przetworzony dynamicznie, z korekcją i pogłosem brzmi naturalnie i bez słyszalnego opóźnienia.
Jeżeli podoba ci się to, co słyszysz, możesz również rejestrować sygnał z efektami z AudioBoxa VSL! Do dyspozycji dostajesz te same, najwyższej jakości procesory dynamiczne oraz układ korekcji z toru Fat Channel miksera StudioLive 16.0.2, których profesjonalni muzycy, realizatorzy i producenci używają na co dzień.
Świetne procesory to tradycja firmy PreSonus
Firma PreSonus nie wynalazła interfejsu audio wyposażonego w efekty. Ale zrobiła go lepiej i za mniejsze pieniądze. Oczywiście, niektórzy producenci interfejsów, na co dzień niezajmujący się produkcją procesorów dźwięku dodają do swoich interfejsów kompresor, korektor i kilka efektów. Jednak PreSonus tworzy wysokiej jakości procesory sygnałowe od 1995 roku i w produktach z serii AudioBox VSL znajdziesz to wszystko, plus osobny limiter, ekspander i filtr górno-przepustowy. Efekty VSL dostępne w interfejsach AudioBox z serii VSL oraz tor przetwarzania Fat Channel zostały dokładnie przetestowane w warunkach bojowych i cieszą się popularnością wśród dziesiątek tysięcy użytkowników mikserów z serii StudioLive™, wśród których jest wielu znanych profesjonalistów.
Ogromne znaczenie ma też to, że sygnał można przetwarzać, a także tworzyć i ładować ustawienia, korzystając z dostępnej w VSL, wygodnej funkcji "przeciągnij i upuść". Profesjonalne przetwarzanie sygnału i jakże prosta obsługa oznaczają lepsze rezultaty i dużo lepszą zabawę!
Przenośny, wytrzymały interfejs i najwyższa jakość brzmienia
Zasilany przez USB, kompaktowy i solidny interfejs AudioBox 22VSL posiada dwa poręczne, ulokowane na panelu przednim wejścia mikrofonowo-instrumentalne typu combo z zasilaniem fantomowym, oraz dwa wyjścia liniowe. Wyposażony jest w te same, dynamiczne przedwzmacniacze XMAX™ klasy A, które znajdują się w mikserach StudioLive i dzięki konwerterom 24-bit/96 kHz o zakresie dynamiki 114 dB zapewnia czyste, transparentne brzmienie. Interfejs wyposażono też w słynne, wyjątkowo głośnie (120 mW) wyjście słuchawkowe znane z wielu produktów PreSonusa. (Uważaj z poziomem głośności!).
AudioBox 22VSL jest wyjątkowo wytrzymały - to nie przechwałki. Posiada tę samą, solidną stalową obudowę, co oryginalny AudioBox USB - urządzenie, które przeszło słynny test upuszczania na ziemię, kopania, przejeżdżania po nim samochodem zanim użyto go do, jakże udanych nagrań. Właśnie to znaczą słowa "wytrzymały i przenośny" w wydaniu PreSonusa. Ten potężny maluch mieści się w jednej trzeciej skrzyni rack i można go umocować w standardowym uchwycie racka (nie ma go w zestawie).
Funkcjonalność i potęga oprogramowania
System VSL pozwala w prosty sposób zarządzać procesami miksu z poziomu komputerów Mac® lub PC z Windows® i zapewnia funkcje edycji i zapisywania ustawień, dzięki czemu bardzo łatwo można tworzyć i korzystać z biblioteki presetów. Na dobry początek otrzymujesz ten sam zestaw ponad 50 presetów Fat Channel, które są dostarczane razem z mikserami StudioLive. Ustawienia te zostały stworzone przez profesjonalnych muzyków i inżynierów dźwięku i pozwalają szybko przystosować dynamikę i korekcję dla ścieżek wokalnych, gitar i wielu innych.
Idealnie zintegrowany z dołączonym oprogramowaniem DAW Studio One™ Artist i VSL, interfejs AudioBox 22VSL współpracuje z dowolnym oprogramowaniem do rejestracji audio dla systemów Mac i Windows. W przeciwieństwie do wielu współczesnych przedmiotów, jego cena jest bardzo przystępna.
Sięgnij po nowej generacji interfejs USB 2.0, którego najważniejsze zalety to: efekty działające w czasie rzeczywistym i z minimalną latencją; solidna konstrukcja; najwyższej jakości brzmienie oraz przystępna cena: AudioBox 22VSL!
FUNKCJE:
- Interfejs audio 24-bit/96 kHz 2 x 2 USB 2.0.
- 2 kanały wejściowe na panelu przednim, dla każdego kanału:
- Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne 1" jack,
- Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A,
- Osobna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego dla każdego kanału, w zakresie od 0 do +35 dBu,
- Zasilanie fantomowe 48V dla mikrofonów pojemnościowych (uruchamiane wspólnie).
- Mix, regulacja proporcji między sygnałem wejściowym a sygnałem odtwarzanym z komputera, odsłuch z zerowym opóźnieniem,
- Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
- Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
- Wskaźnik przesterowania poziomu LED dla każdego kanału,
- Studio One™ Artist - program wielośladowy typu DAW w zestawie,
- Virtual StudioLive™ (VSL) - oprogramowanie kontrolne w zestawie. Funkcje:
- Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
- 4 x mikser z podwójnym DSP,
- Sekcja efektów ze StudioLive™16.0.2 Fat Channel dla każdego wejścia analogowego i z własnym powrotem w programie DAW: kompresor, limiter, ekspander, filtr górno-przepustowy i korektor semi-parametryczny ,
- 2 tory efektowe stereo z pogłosem i linią opóźniającą,
- Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP do wykorzystania na ścieżkach wokalnych i instrumentalnych.
WEJŚCIA/WYJŚCIA:
- 1 port USB 2.0
- 2 złącza typu Combo XLR/1" jack - wejście mikrofonowe XLR i instrumentalne,
- 2 główne wyjścia liniowe (L/P) na złączach symetrycznych 1" jack,
- Wyjście słuchawkowe stereo 1" jack,
- Złącza Midi In/Out (wejście/wyjście MIDI).
PRZETWARZANIE CYFROWE:
- Interfejs audio 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
- Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
- Odsłuch analogowy z zerową latencją i regulatorem Mix (sygnał odtwarzany/wejściowy),
- Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
- Wsparcie dla ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).
BUDOWA:
- Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR),
- Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
- Waga 0.7 kg,
- Zasilany przez USB - nie musisz szukać gniazdka w ścianie!
OPROGRAMOWANIE:
- Virtual StudioLive (VSL) - Przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
- Studio One Artist - Rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonusa, z nieograniczoną liczbą ścieżek i ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych producentów.
EKSPRESOWA WYSYŁKA !!!
SUPER CENA !!!! POLSKA GWARANCJA 24-MIESIĽCE!!!!
Wystawiamy paragon fisklany lub fakturę VAT
.
Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem sprzętu PRESONUS w Polsce. Kupując sprzęt z oficjalnego źródła otrzymujesz polską gwarancję, która jest respektowana przez autoryzowane polskie serwisy. Ponadto służymy pomocą i doradztwem przez cały okres użytkowania sprzętu.
.
ODBIÓR OSOBISTY W NASZYM SALONIE MUZYCZNYM
CZĘSTOCHOWA, UL. JASNOGÓRSKA 38
(Naprzeciwko Teatru im. A. Mickiewicza)
|
|