Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, pytania lub po prostu nie wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy.
[zasłonięte]@rockonpro.pl
Do wszystkich sprzedanych produktów dołączamy fakturę VAT
Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej firmie.
Zapraszamy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
25-382 Kielce ul. Skalista 52c
|
PreSonus AudioBox 22VSL jest pierwszym z nowej generacji interfejsów audio/MIDI działających przez USB 2.0,
będących kolejnym krokiem na drodze integracji sprzętowo-programowej.
Interfejsy AudioBox z serii VSL z oprogramowaniem PreSonus Virtual StudioLive™ (VSL) pozwalają -
przy wykorzystaniu mocy obliczeniowej komputera i z niezauważalną latencją -
na zastosowanie efektów pogłosu i delaya, kompresora, limitera, układu korekcji pół-parametrycznej i filtra górno-przepustowego Fat Channel,
dostępnych dotąd w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ 16.0.2.
Teraz możesz słuchać i nagrywać z włączonymi lub wyłączonymi torami dynamiki i korekcji, które działają w czasie rzeczywistym!
Dlaczego warto słyszeć działanie efektów i procesorów dynamicznych w odsłuchu?
Nagrywanie bez możliwości odsłuchania sygnału przetworzonego efektami jest niczym gra w grę wideo z zamkniętymi oczami.
Muzycy wykonując swoje partie kierują się słuchem i wykonanie w dużej mierze zależy od tego, co słyszą w odsłuchach.
Kompresja, korekcja i pogłos dodane w odpowiednich proporcjach znacząco poprawiają odbiór wykonywanych dźwięków,
gdyż wszystko bardziej naturalnie niż w samym, sztucznie brzmiącym otoczeniu studia.
W rezultacie otrzymujemy lepsze wykonanie, co oznacza lepsze nagrania.
W programie DAW masz pewnie mnóstwo wtyczek efektowych, jednak przetwarzanie sygnału audio przez program wielośladowy
trwa znacznie dłużej niż mogłoby się wydawać.
Fakt, mówimy o milisekundach, ale to i tak zbyt długo. Kiedy uruchomisz efekty z programu DAW w odsłuchu studyjnym,
oryginalny sygnał będzie słychać odrobinę wcześniej niż sygnał przetworzony, co może być bardzo dezorientujące.
Takie opóźnienie można zaakceptować przy występach na żywo, kiedy cały zespół gra w jakimś otoczeniu, cechującym się naturalnym opóźnieniem.
Ale w studio nie da się tak nagrywać.
Na szczęście, cudowni inżynierowie z PreSonusa dramatycznie zredukowali opóźnienie
w przetwarzaniu sygnału w interfejsach z serii AudioBox VSL.
W rezultacie sygnał przetworzony dynamicznie,
z korekcją i pogłosem brzmi naturalnie i bez słyszalnego opóźnienia.
Jeżeli podoba ci się to, co słyszysz, możesz również rejestrować sygnał z efektami z AudioBoxa VSL!
Do dyspozycji dostajesz te same, najwyższej jakości procesory dynamiczne oraz układ korekcji z toru Fat Channel miksera StudioLive 16.0.2,
których profesjonalni muzycy, realizatorzy i producenci używają na co dzień.
Świetne procesory to tradycja firmy PreSonus
Firma PreSonus nie wynalazła interfejsu audio wyposażonego w efekty. Ale zrobiła go lepiej i za mniejsze pieniądze.
Oczywiście, niektórzy producenci interfejsów, na co dzień niezajmujący się produkcją procesorów dźwięku dodają
do swoich interfejsów kompresor, korektor i kilka efektów.
Jednak PreSonus tworzy wysokiej jakości procesory sygnałowe od 1995 roku i w produktach z serii AudioBox VSL znajdziesz to wszystko,
plus osobny limiter, ekspander i filtr górno-przepustowy.
Efekty VSL dostępne w interfejsach AudioBox z serii VSL oraz tor przetwarzania Fat Channel
zostały dokładnie przetestowane w warunkach bojowych
i cieszą się popularnością wśród dziesiątek tysięcy użytkowników mikserów z serii StudioLive™,
wśród których jest wielu znanych profesjonalistów.
Ogromne znaczenie ma też to, że sygnał można przetwarzać, a także tworzyć i ładować ustawienia, korzystając z dostępnej w VSL,
wygodnej funkcji „przeciągnij i upuść”.
Profesjonalne przetwarzanie sygnału i jakże prosta obsługa oznaczają lepsze rezultaty i dużo lepszą zabawę!
Przenośny, wytrzymały interfejs i najwyższa jakość brzmienia
Zasilany przez USB, kompaktowy i solidny interfejs AudioBox 22VSL posiada dwa poręczne,
ulokowane na panelu przednim wejścia mikrofonowo-instrumentalne typu combo z zasilaniem fantomowym, oraz dwa wyjścia liniowe.
Wyposażony jest w te same, dynamiczne przedwzmacniacze XMAX™ klasy A,
które znajdują się w mikserach StudioLive i dzięki konwerterom 24-bit/96 kHz o zakresie dynamiki 114 dB zapewnia czyste, transparentne brzmienie.
Interfejs wyposażono też w słynne, wyjątkowo głośnie (120 mW) wyjście słuchawkowe
znane z wielu produktów PreSonusa. (Uważaj z poziomem głośności!)
AudioBox 22VSL jest wyjątkowo wytrzymały - to nie przechwałki.
Posiada tę samą, solidną stalową obudowę, co oryginalny AudioBox USB - urządzenie, które przeszło słynny test upuszczania na ziemię, kopania,
przejeżdżania po nim samochodem zanim użyto go do, jakże udanych nagrań.
Właśnie to znaczą słowa “wytrzymały i przenośny” w wydaniu PreSonusa.
Ten potężny maluch mieści się w jednej trzeciej skrzyni rack i można go umocować w standardowym uchwycie racka (nie ma go w zestawie).
Funkcjonalność i potęga oprogramowania
System VSL pozwala w prosty sposób zarządzać procesami miksu z poziomu komputerów Mac® lub PC z Windows®
i zapewnia funkcje edycji i zapisywania ustawień, dzięki czemu bardzo łatwo można tworzyć i korzystać z biblioteki presetów.
Na dobry początek otrzymujesz ten sam zestaw ponad 50 presetów Fat Channel, które są dostarczane razem z mikserami StudioLive.
Ustawienia te zostały stworzone przez profesjonalnych muzyków i inżynierów dźwięku i pozwalają szybko przystosować dynamikę i korekcję
dla ścieżek wokalnych, gitar i wielu innych.
Idealnie zintegrowany z dołączonym oprogramowaniem DAW Studio One™ Artist i VSL, interfejs AudioBox 22VSL
współpracuje z dowolnym oprogramowaniem do rejestracji audio dla systemów Mac i Windows.
W przeciwieństwie do wielu współczesnych przedmiotów, jego cena jest bardzo przystępna.
Sięgnij po nowej generacji interfejs USB 2.0, którego najważniejsze zalety to: efekty działające w czasie rzeczywistym i z minimalną latencją;
solidna konstrukcja; najwyższej jakości brzmienie oraz przystępna cena: AudioBox 22VSL!
Funkcje:
Interfejs audio 24-bit/96 kHz 2 x 2 USB 2.0.
2 kanały wejściowe na panelu przednim, dla każdego kanału:
Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne ¼" jack,
Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A,
Osobna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego dla każdego kanału, w zakresie od 0 do +35 dBu,
Zasilanie fantomowe 48V dla mikrofonów pojemnościowych (uruchamiane wspólnie).
Mix, regulacja proporcji między sygnałem wejściowym a sygnałem odtwarzanym z komputera, odsłuch z zerowym opóźnieniem,
Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
Wskaźnik przesterowania poziomu LED dla każdego kanału,
Studio One™ Artist - program wielośladowy typu DAW w zestawie,
Virtual StudioLive™ (VSL) - oprogramowanie kontrolne w zestawie.
Funkcje:
Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
4 x mikser z podwójnym DSP,
Sekcja efektów ze StudioLive™16.0.2 Fat Channel dla każdego wejścia analogowego i z własnym powrotem w programie DAW:
kompresor, limiter, ekspander, filtr górno-przepustowy i korektor semi-parametryczny ,
2 tory efektowe stereo z pogłosem i linią opóźniającą,
Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP do wykorzystania na ścieżkach wokalnych i instrumentalnych.
Wejścia/Wyjścia:
1 port USB 2.0
2 złącza typu Combo XLR/¼" jack - wejście mikrofonowe XLR i instrumentalne,
2 główne wyjścia liniowe (L/P) na złączach symetrycznych ¼” jack,
Wyjście słuchawkowe stereo ¼” jack,
Złącza Midi In/Out (wejście/wyjście MIDI).
Przetwarzanie cyfrowe:
Interfejs audio 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
Odsłuch analogowy z zerową latencją i regulatorem Mix (sygnał odtwarzany/wejściowy),
Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
Wsparcie dla ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).
Budowa:
Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR),
Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
Waga 0.7 kg,
Oprogramowanie:
Virtual StudioLive (VSL) - Przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
Studio One Artist - Rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonusa,
z nieograniczoną liczbą ścieżek i ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych producentów.
Wymagania systemowe
Poniżej podano minimalne wymagania dla systemu komputerowego przy współpracy z interfejsem AudioBox 22VSL.
Windows:
Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),
Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),
1 GB pamięci RAM (zalecane 2 GB).
Macintosh:
Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),
Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),
Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
Wspólne dla systemów Windows i Macintosh:
Port USB 2.0 ,
Zalecane połączenie z Internetem ,
Napęd DVD-ROM (potrzebny przy instalacji programu Studio One Artist),
Ekran monitora o rozdzielczości nie mniejszej niż 1024x768 pikseli.
Warto pamiętać, że moc obliczeniowa procesora, dostępna ilość pamięci RAM
oraz rozmiar i prędkość dysku twardego mają decydujący wpływ na wydajność systemu rejestracji.
Im mocniejszy system (szybszy procesor i więcej RAMu) tym niższy poziom latencji (opóźnienia sygnału) przy odsłuchu sygnałów audio i MIDI.
Wejścia mikrofonowe:
Typ złącza: Combo, XLR, żeńskie, symetryczne,
EIN przedwzmacniacza mikrofonowego: -129 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone,
Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB
Zniekształcenia THD + N: 0.005%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone,
Odstęp od szumu: 94 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone,
Zakres regulacji wzmocnienia: od -15 dB do +65 dB,
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom): +10 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. •
Impedancja wejściowa: 1.7 kΩ
Zasilanie Fantom: +48 VDC, 10 mA całkowite.
Wejścia instrumentalne:
Typ złącza: Combo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne,
Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB, jednolite wzmocnienie,
Zniekształcenia THD + N: 0.006%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone,
Odstęp od szumu: 89 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone,
Zakres regulacji wzmocnienia: od -30 dB do +50 dB,
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom): +15 dBu, < 0.5% zniekszt. harm,
Impedancja wejściowa: 1 MΩ.
Wyjścia analogowe:
Typ złącza: ¼" TRS, żeńskie, symetryzowane,
Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,2 dB),
Zniekształcenia THD + N: 0.002%, 1 kHz, 20 kHz BW, A-waż,
Odstęp od szumu: 107 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone,
Poziom wyjściowy: +10 dBu,
Impedancja wyjściowa: 51Ω.
Wyjście słuchawkowe:
Typ złącza: ¼" TRS, żeńskie, stereo
Moc maksymalna: 30 mW/ch przy obciąż. 60Ω•
Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm.,
Zniekształcenia THD + N: 0.08%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone ,
Odstęp od szumu: 90 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone.
Zasilanie:
Typ zasilania: Zasilanie przez USB, +5 VDC, < 500 mA.
Dane cyfrowe:
Główny interfejs: USB 2.0 high-speed,
Rozdzielczość bitowa: 24 bity,
Częstotliwości próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz,
Latencja: 2.8 ms - 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia,
Dynamika konwersji AC: 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone,
Dynamika konwersji CA: 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone.
Budowa:
Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR),
Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
Waga 0.7 kg,
Zasilany przez USB - nie musisz szukać gniazdka w ścianie!
|