Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, pytania lub po prostu nie wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy. [zasłonięte]@rockonpro.pl Do wszystkich sprzedanych produktów dołączamy fakturę VAT Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej firmie. Zapraszamy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 25-382 Kielce ul. Skalista 52c |
|
PreSonus AudioBox 22VSL jest pierwszym z nowej generacji interfejsów audio/MIDI działających przez USB 2.0, będących kolejnym krokiem na drodze integracji sprzętowo-programowej. Interfejsy AudioBox z serii VSL z oprogramowaniem PreSonus Virtual StudioLive™ (VSL) pozwalają - przy wykorzystaniu mocy obliczeniowej komputera i z niezauważalną latencją - na zastosowanie efektów pogłosu i delaya, kompresora, limitera, układu korekcji pół-parametrycznej i filtra górno-przepustowego Fat Channel, dostępnych dotąd w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ 16.0.2. Teraz możesz słuchać i nagrywać z włączonymi lub wyłączonymi torami dynamiki i korekcji, które działają w czasie rzeczywistym! Dlaczego warto słyszeć działanie efektów i procesorów dynamicznych w odsłuchu? Nagrywanie bez możliwości odsłuchania sygnału przetworzonego efektami jest niczym gra w grę wideo z zamkniętymi oczami. Muzycy wykonując swoje partie kierują się słuchem i wykonanie w dużej mierze zależy od tego, co słyszą w odsłuchach. Kompresja, korekcja i pogłos dodane w odpowiednich proporcjach znacząco poprawiają odbiór wykonywanych dźwięków, gdyż wszystko bardziej naturalnie niż w samym, sztucznie brzmiącym otoczeniu studia. W rezultacie otrzymujemy lepsze wykonanie, co oznacza lepsze nagrania. W programie DAW masz pewnie mnóstwo wtyczek efektowych, jednak przetwarzanie sygnału audio przez program wielośladowy trwa znacznie dłużej niż mogłoby się wydawać. Fakt, mówimy o milisekundach, ale to i tak zbyt długo. Kiedy uruchomisz efekty z programu DAW w odsłuchu studyjnym, oryginalny sygnał będzie słychać odrobinę wcześniej niż sygnał przetworzony, co może być bardzo dezorientujące. Takie opóźnienie można zaakceptować przy występach na żywo, kiedy cały zespół gra w jakimś otoczeniu, cechującym się naturalnym opóźnieniem. Ale w studio nie da się tak nagrywać. Na szczęście, cudowni inżynierowie z PreSonusa dramatycznie zredukowali opóźnienie w przetwarzaniu sygnału w interfejsach z serii AudioBox VSL. W rezultacie sygnał przetworzony dynamicznie, z korekcją i pogłosem brzmi naturalnie i bez słyszalnego opóźnienia. Jeżeli podoba ci się to, co słyszysz, możesz również rejestrować sygnał z efektami z AudioBoxa VSL! Do dyspozycji dostajesz te same, najwyższej jakości procesory dynamiczne oraz układ korekcji z toru Fat Channel miksera StudioLive 16.0.2, których profesjonalni muzycy, realizatorzy i producenci używają na co dzień. Świetne procesory to tradycja firmy PreSonus Firma PreSonus nie wynalazła interfejsu audio wyposażonego w efekty. Ale zrobiła go lepiej i za mniejsze pieniądze. Oczywiście, niektórzy producenci interfejsów, na co dzień niezajmujący się produkcją procesorów dźwięku dodają do swoich interfejsów kompresor, korektor i kilka efektów. Jednak PreSonus tworzy wysokiej jakości procesory sygnałowe od 1995 roku i w produktach z serii AudioBox VSL znajdziesz to wszystko, plus osobny limiter, ekspander i filtr górno-przepustowy. Efekty VSL dostępne w interfejsach AudioBox z serii VSL oraz tor przetwarzania Fat Channel zostały dokładnie przetestowane w warunkach bojowych i cieszą się popularnością wśród dziesiątek tysięcy użytkowników mikserów z serii StudioLive™, wśród których jest wielu znanych profesjonalistów. Ogromne znaczenie ma też to, że sygnał można przetwarzać, a także tworzyć i ładować ustawienia, korzystając z dostępnej w VSL, wygodnej funkcji „przeciągnij i upuść”. Profesjonalne przetwarzanie sygnału i jakże prosta obsługa oznaczają lepsze rezultaty i dużo lepszą zabawę! Przenośny, wytrzymały interfejs i najwyższa jakość brzmienia Zasilany przez USB, kompaktowy i solidny interfejs AudioBox 22VSL posiada dwa poręczne, ulokowane na panelu przednim wejścia mikrofonowo-instrumentalne typu combo z zasilaniem fantomowym, oraz dwa wyjścia liniowe. Wyposażony jest w te same, dynamiczne przedwzmacniacze XMAX™ klasy A, które znajdują się w mikserach StudioLive i dzięki konwerterom 24-bit/96 kHz o zakresie dynamiki 114 dB zapewnia czyste, transparentne brzmienie. Interfejs wyposażono też w słynne, wyjątkowo głośnie (120 mW) wyjście słuchawkowe znane z wielu produktów PreSonusa. (Uważaj z poziomem głośności!) AudioBox 22VSL jest wyjątkowo wytrzymały - to nie przechwałki. Posiada tę samą, solidną stalową obudowę, co oryginalny AudioBox USB - urządzenie, które przeszło słynny test upuszczania na ziemię, kopania, przejeżdżania po nim samochodem zanim użyto go do, jakże udanych nagrań. Właśnie to znaczą słowa “wytrzymały i przenośny” w wydaniu PreSonusa. Ten potężny maluch mieści się w jednej trzeciej skrzyni rack i można go umocować w standardowym uchwycie racka (nie ma go w zestawie). Funkcjonalność i potęga oprogramowania System VSL pozwala w prosty sposób zarządzać procesami miksu z poziomu komputerów Mac® lub PC z Windows® i zapewnia funkcje edycji i zapisywania ustawień, dzięki czemu bardzo łatwo można tworzyć i korzystać z biblioteki presetów. Na dobry początek otrzymujesz ten sam zestaw ponad 50 presetów Fat Channel, które są dostarczane razem z mikserami StudioLive. Ustawienia te zostały stworzone przez profesjonalnych muzyków i inżynierów dźwięku i pozwalają szybko przystosować dynamikę i korekcję dla ścieżek wokalnych, gitar i wielu innych. Idealnie zintegrowany z dołączonym oprogramowaniem DAW Studio One™ Artist i VSL, interfejs AudioBox 22VSL współpracuje z dowolnym oprogramowaniem do rejestracji audio dla systemów Mac i Windows. W przeciwieństwie do wielu współczesnych przedmiotów, jego cena jest bardzo przystępna. Sięgnij po nowej generacji interfejs USB 2.0, którego najważniejsze zalety to: efekty działające w czasie rzeczywistym i z minimalną latencją; solidna konstrukcja; najwyższej jakości brzmienie oraz przystępna cena: AudioBox 22VSL! Funkcje: Interfejs audio 24-bit/96 kHz 2 x 2 USB 2.0. 2 kanały wejściowe na panelu przednim, dla każdego kanału: Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne ¼" jack, Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A, Osobna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego dla każdego kanału, w zakresie od 0 do +35 dBu, Zasilanie fantomowe 48V dla mikrofonów pojemnościowych (uruchamiane wspólnie). Mix, regulacja proporcji między sygnałem wejściowym a sygnałem odtwarzanym z komputera, odsłuch z zerowym opóźnieniem, Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu, Regulacja poziomu dla wyjścia głównego, Wskaźnik przesterowania poziomu LED dla każdego kanału, Studio One™ Artist - program wielośladowy typu DAW w zestawie, Virtual StudioLive™ (VSL) - oprogramowanie kontrolne w zestawie. Funkcje: Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału, 4 x mikser z podwójnym DSP, Sekcja efektów ze StudioLive™16.0.2 Fat Channel dla każdego wejścia analogowego i z własnym powrotem w programie DAW: kompresor, limiter, ekspander, filtr górno-przepustowy i korektor semi-parametryczny , 2 tory efektowe stereo z pogłosem i linią opóźniającą, Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP do wykorzystania na ścieżkach wokalnych i instrumentalnych. Wejścia/Wyjścia: 1 port USB 2.0 2 złącza typu Combo XLR/¼" jack - wejście mikrofonowe XLR i instrumentalne, 2 główne wyjścia liniowe (L/P) na złączach symetrycznych ¼” jack, Wyjście słuchawkowe stereo ¼” jack, Złącza Midi In/Out (wejście/wyjście MIDI). Przetwarzanie cyfrowe: Interfejs audio 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz, Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu), Odsłuch analogowy z zerową latencją i regulatorem Mix (sygnał odtwarzany/wejściowy), Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7, Wsparcie dla ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7). Budowa: Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR), Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory, Waga 0.7 kg, Oprogramowanie: Virtual StudioLive (VSL) - Przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus, Studio One Artist - Rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonusa, z nieograniczoną liczbą ścieżek i ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych producentów. Wymagania systemowe Poniżej podano minimalne wymagania dla systemu komputerowego przy współpracy z interfejsem AudioBox 22VSL. Windows: Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity), Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy), 1 GB pamięci RAM (zalecane 2 GB). Macintosh: Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity), Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon), Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB). Wspólne dla systemów Windows i Macintosh: Port USB 2.0 , Zalecane połączenie z Internetem , Napęd DVD-ROM (potrzebny przy instalacji programu Studio One Artist), Ekran monitora o rozdzielczości nie mniejszej niż 1024x768 pikseli. Warto pamiętać, że moc obliczeniowa procesora, dostępna ilość pamięci RAM oraz rozmiar i prędkość dysku twardego mają decydujący wpływ na wydajność systemu rejestracji. Im mocniejszy system (szybszy procesor i więcej RAMu) tym niższy poziom latencji (opóźnienia sygnału) przy odsłuchu sygnałów audio i MIDI. Wejścia mikrofonowe: Typ złącza: Combo, XLR, żeńskie, symetryczne, EIN przedwzmacniacza mikrofonowego: -129 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone, Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB Zniekształcenia THD + N: 0.005%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone, Odstęp od szumu: 94 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone, Zakres regulacji wzmocnienia: od -15 dB do +65 dB, Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom): +10 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. • Impedancja wejściowa: 1.7 kΩ Zasilanie Fantom: +48 VDC, 10 mA całkowite. Wejścia instrumentalne: Typ złącza: Combo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne, Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB, jednolite wzmocnienie, Zniekształcenia THD + N: 0.006%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone, Odstęp od szumu: 89 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone, Zakres regulacji wzmocnienia: od -30 dB do +50 dB, Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom): +15 dBu, < 0.5% zniekszt. harm, Impedancja wejściowa: 1 MΩ. Wyjścia analogowe: Typ złącza: ¼" TRS, żeńskie, symetryzowane, Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,2 dB), Zniekształcenia THD + N: 0.002%, 1 kHz, 20 kHz BW, A-waż, Odstęp od szumu: 107 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone, Poziom wyjściowy: +10 dBu, Impedancja wyjściowa: 51Ω. Wyjście słuchawkowe: Typ złącza: ¼" TRS, żeńskie, stereo Moc maksymalna: 30 mW/ch przy obciąż. 60Ω• Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm., Zniekształcenia THD + N: 0.08%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone , Odstęp od szumu: 90 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone. Zasilanie: Typ zasilania: Zasilanie przez USB, +5 VDC, < 500 mA. Dane cyfrowe: Główny interfejs: USB 2.0 high-speed, Rozdzielczość bitowa: 24 bity, Częstotliwości próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz, Latencja: 2.8 ms - 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia, Dynamika konwersji AC: 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone, Dynamika konwersji CA: 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone. Budowa: Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR), Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory, Waga 0.7 kg, Zasilany przez USB - nie musisz szukać gniazdka w ścianie!
|