Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PreSonus AudioBox 22 VSL 24bity/96kHz 2we/2wyjścia

15-02-2014, 0:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 836 zł     
Użytkownik alexut
numer aukcji: 3888501462
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 21   
Koniec: 14-02-2014 23:44:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablonA_4



Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, pytania lub po prostu nie wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy.

[zasłonięte]@rockonpro.pl



Do wszystkich sprzedanych produktów dołączamy fakturę VAT


Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej firmie.

Zapraszamy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
25-382 Kielce ul. Skalista 52c






PreSonus AudioBox 22VSL jest pierwszym z nowej generacji interfejsów audio/MIDI działających przez USB 2.0,

będących kolejnym krokiem na drodze integracji sprzętowo-programowej.

Interfejsy AudioBox z serii VSL z oprogramowaniem PreSonus Virtual StudioLive™ (VSL) pozwalają -

przy wykorzystaniu mocy obliczeniowej komputera i z niezauważalną latencją -

na zastosowanie efektów pogłosu i delaya, kompresora, limitera, układu korekcji pół-parametrycznej i filtra górno-przepustowego Fat Channel,

dostępnych dotąd w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ 16.0.2.

Teraz możesz słuchać i nagrywać z włączonymi lub wyłączonymi torami dynamiki i korekcji, które działają w czasie rzeczywistym!

Dlaczego warto słyszeć działanie efektów i procesorów dynamicznych w odsłuchu?

Nagrywanie bez możliwości odsłuchania sygnału przetworzonego efektami jest niczym gra w grę wideo z zamkniętymi oczami.

Muzycy wykonując swoje partie kierują się słuchem i wykonanie w dużej mierze zależy od tego, co słyszą w odsłuchach.

Kompresja, korekcja i pogłos dodane w odpowiednich proporcjach znacząco poprawiają odbiór wykonywanych dźwięków,

gdyż wszystko bardziej naturalnie niż w samym, sztucznie brzmiącym otoczeniu studia.

W rezultacie otrzymujemy lepsze wykonanie, co oznacza lepsze nagrania.

W programie DAW masz pewnie mnóstwo wtyczek efektowych, jednak przetwarzanie sygnału audio przez program wielośladowy

trwa znacznie dłużej niż mogłoby się wydawać.

Fakt, mówimy o milisekundach, ale to i tak zbyt długo. Kiedy uruchomisz efekty z programu DAW w odsłuchu studyjnym,

oryginalny sygnał będzie słychać odrobinę wcześniej niż sygnał przetworzony, co może być bardzo dezorientujące.

Takie opóźnienie można zaakceptować przy występach na żywo, kiedy cały zespół gra w jakimś otoczeniu, cechującym się naturalnym opóźnieniem.

Ale w studio nie da się tak nagrywać.

Na szczęście, cudowni inżynierowie z PreSonusa dramatycznie zredukowali opóźnienie

w przetwarzaniu sygnału w interfejsach z serii AudioBox VSL.

W rezultacie sygnał przetworzony dynamicznie,

z korekcją i pogłosem brzmi naturalnie i bez słyszalnego opóźnienia.

Jeżeli podoba ci się to, co słyszysz, możesz również rejestrować sygnał z efektami z AudioBoxa VSL!

Do dyspozycji dostajesz te same, najwyższej jakości procesory dynamiczne oraz układ korekcji z toru Fat Channel miksera StudioLive 16.0.2,

których profesjonalni muzycy, realizatorzy i producenci używają na co dzień.

Świetne procesory to tradycja firmy PreSonus

Firma PreSonus nie wynalazła interfejsu audio wyposażonego w efekty. Ale zrobiła go lepiej i za mniejsze pieniądze.

Oczywiście, niektórzy producenci interfejsów, na co dzień niezajmujący się produkcją procesorów dźwięku dodają

do swoich interfejsów kompresor, korektor i kilka efektów.

Jednak PreSonus tworzy wysokiej jakości procesory sygnałowe od 1995 roku i w produktach z serii AudioBox VSL znajdziesz to wszystko,

plus osobny limiter, ekspander i filtr górno-przepustowy.

Efekty VSL dostępne w interfejsach AudioBox z serii VSL oraz tor przetwarzania Fat Channel

zostały dokładnie przetestowane w warunkach bojowych

i cieszą się popularnością wśród dziesiątek tysięcy użytkowników mikserów z serii StudioLive™,

wśród których jest wielu znanych profesjonalistów.

Ogromne znaczenie ma też to, że sygnał można przetwarzać, a także tworzyć i ładować ustawienia, korzystając z dostępnej w VSL,

wygodnej funkcji „przeciągnij i upuść”.

Profesjonalne przetwarzanie sygnału i jakże prosta obsługa oznaczają lepsze rezultaty i dużo lepszą zabawę!

Przenośny, wytrzymały interfejs i najwyższa jakość brzmienia

Zasilany przez USB, kompaktowy i solidny interfejs AudioBox 22VSL posiada dwa poręczne,

ulokowane na panelu przednim wejścia mikrofonowo-instrumentalne typu combo z zasilaniem fantomowym, oraz dwa wyjścia liniowe.

Wyposażony jest w te same, dynamiczne przedwzmacniacze XMAX™ klasy A,

które znajdują się w mikserach StudioLive i dzięki konwerterom 24-bit/96 kHz o zakresie dynamiki 114 dB zapewnia czyste, transparentne brzmienie.

Interfejs wyposażono też w słynne, wyjątkowo głośnie (120 mW) wyjście słuchawkowe

znane z wielu produktów PreSonusa. (Uważaj z poziomem głośności!)

AudioBox 22VSL jest wyjątkowo wytrzymały - to nie przechwałki.

Posiada tę samą, solidną stalową obudowę, co oryginalny AudioBox USB - urządzenie, które przeszło słynny test upuszczania na ziemię, kopania,

przejeżdżania po nim samochodem zanim użyto go do, jakże udanych nagrań.

Właśnie to znaczą słowa “wytrzymały i przenośny” w wydaniu PreSonusa.

Ten potężny maluch mieści się w jednej trzeciej skrzyni rack i można go umocować w standardowym uchwycie racka (nie ma go w zestawie).

Funkcjonalność i potęga oprogramowania

System VSL pozwala w prosty sposób zarządzać procesami miksu z poziomu komputerów Mac® lub PC z Windows®

i zapewnia funkcje edycji i zapisywania ustawień, dzięki czemu bardzo łatwo można tworzyć i korzystać z biblioteki presetów.

Na dobry początek otrzymujesz ten sam zestaw ponad 50 presetów Fat Channel, które są dostarczane razem z mikserami StudioLive.

Ustawienia te zostały stworzone przez profesjonalnych muzyków i inżynierów dźwięku i pozwalają szybko przystosować dynamikę i korekcję

dla ścieżek wokalnych, gitar i wielu innych.

Idealnie zintegrowany z dołączonym oprogramowaniem DAW Studio One™ Artist i VSL, interfejs AudioBox 22VSL

współpracuje z dowolnym oprogramowaniem do rejestracji audio dla systemów Mac i Windows.

W przeciwieństwie do wielu współczesnych przedmiotów, jego cena jest bardzo przystępna.

Sięgnij po nowej generacji interfejs USB 2.0, którego najważniejsze zalety to: efekty działające w czasie rzeczywistym i z minimalną latencją;

solidna konstrukcja; najwyższej jakości brzmienie oraz przystępna cena: AudioBox 22VSL!

Funkcje:

Interfejs audio 24-bit/96 kHz 2 x 2 USB 2.0.

2 kanały wejściowe na panelu przednim, dla każdego kanału:

Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne ¼" jack,

Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A,

Osobna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego dla każdego kanału, w zakresie od 0 do +35 dBu,

Zasilanie fantomowe 48V dla mikrofonów pojemnościowych (uruchamiane wspólnie).

Mix, regulacja proporcji między sygnałem wejściowym a sygnałem odtwarzanym z komputera, odsłuch z zerowym opóźnieniem,

Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,

Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,

Wskaźnik przesterowania poziomu LED dla każdego kanału,

Studio One™ Artist - program wielośladowy typu DAW w zestawie,

Virtual StudioLive™ (VSL) - oprogramowanie kontrolne w zestawie.

Funkcje:

Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,

4 x mikser z podwójnym DSP,

Sekcja efektów ze StudioLive™16.0.2 Fat Channel dla każdego wejścia analogowego i z własnym powrotem w programie DAW:

kompresor, limiter, ekspander, filtr górno-przepustowy i korektor semi-parametryczny ,

2 tory efektowe stereo z pogłosem i linią opóźniającą,

Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP do wykorzystania na ścieżkach wokalnych i instrumentalnych.

Wejścia/Wyjścia:

1 port USB 2.0

2 złącza typu Combo XLR/¼" jack - wejście mikrofonowe XLR i instrumentalne,

2 główne wyjścia liniowe (L/P) na złączach symetrycznych ¼” jack,

Wyjście słuchawkowe stereo ¼” jack,

Złącza Midi In/Out (wejście/wyjście MIDI).

Przetwarzanie cyfrowe:

Interfejs audio 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,

Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),

Odsłuch analogowy z zerową latencją i regulatorem Mix (sygnał odtwarzany/wejściowy),

Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,

Wsparcie dla ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).

Budowa:

Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR),

Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,

Waga 0.7 kg,



Oprogramowanie:

Virtual StudioLive (VSL) - Przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,

Studio One Artist - Rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonusa,

z nieograniczoną liczbą ścieżek i ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych producentów.




Wymagania systemowe

Poniżej podano minimalne wymagania dla systemu komputerowego przy współpracy z interfejsem AudioBox 22VSL.

Windows:

Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),

Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),

1 GB pamięci RAM (zalecane 2 GB).

Macintosh:

Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),

Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),

Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).

Wspólne dla systemów Windows i Macintosh:

Port USB 2.0 ,

Zalecane połączenie z Internetem ,

Napęd DVD-ROM (potrzebny przy instalacji programu Studio One Artist),

Ekran monitora o rozdzielczości nie mniejszej niż 1024x768 pikseli.

Warto pamiętać, że moc obliczeniowa procesora, dostępna ilość pamięci RAM

oraz rozmiar i prędkość dysku twardego mają decydujący wpływ na wydajność systemu rejestracji.

Im mocniejszy system (szybszy procesor i więcej RAMu) tym niższy poziom latencji (opóźnienia sygnału) przy odsłuchu sygnałów audio i MIDI.

Wejścia mikrofonowe:

Typ złącza: Combo, XLR, żeńskie, symetryczne,

EIN przedwzmacniacza mikrofonowego: -129 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone,

Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB

Zniekształcenia THD + N: 0.005%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone,

Odstęp od szumu: 94 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone,

Zakres regulacji wzmocnienia: od -15 dB do +65 dB,

Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom): +10 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. •

Impedancja wejściowa: 1.7 kΩ

Zasilanie Fantom: +48 VDC, 10 mA całkowite.

Wejścia instrumentalne:

Typ złącza: Combo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne,

Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB, jednolite wzmocnienie,

Zniekształcenia THD + N: 0.006%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone,

Odstęp od szumu: 89 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone,

Zakres regulacji wzmocnienia: od -30 dB do +50 dB,

Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom): +15 dBu, < 0.5% zniekszt. harm,

Impedancja wejściowa: 1 MΩ.

Wyjścia analogowe:

Typ złącza: ¼" TRS, żeńskie, symetryzowane,

Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,2 dB),

Zniekształcenia THD + N: 0.002%, 1 kHz, 20 kHz BW, A-waż,

Odstęp od szumu: 107 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone,

Poziom wyjściowy: +10 dBu,

Impedancja wyjściowa: 51Ω.

Wyjście słuchawkowe:

Typ złącza: ¼" TRS, żeńskie, stereo

Moc maksymalna: 30 mW/ch przy obciąż. 60Ω•

Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm.,

Zniekształcenia THD + N: 0.08%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone ,

Odstęp od szumu: 90 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone.

Zasilanie:

Typ zasilania: Zasilanie przez USB, +5 VDC, < 500 mA.

Dane cyfrowe:

Główny interfejs: USB 2.0 high-speed,

Rozdzielczość bitowa: 24 bity,

Częstotliwości próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz,

Latencja: 2.8 ms - 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia,

Dynamika konwersji AC: 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone,

Dynamika konwersji CA: 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone.

Budowa:

Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR),

Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,

Waga 0.7 kg,

Zasilany przez USB - nie musisz szukać gniazdka w ścianie!





DPD
emeil to us