Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRESONUS AUDIO BOX 22 VSL: Interfejs Audio/Midi

05-03-2012, 8:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 822 zł     
Użytkownik AnyShop
numer aukcji: 2095957979
Miejscowość Czosnów
Wyświetleń: 72   
Koniec: 03-03-2012 13:49:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

11[zasłonięte]076
[zasłonięte]@wp.pl
- Przyjmujemy płatności poprzez PayU, przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy oraz za pobraniem
- Na wpłatę oczekujemy około 7 dni
- Jeżeli płatność może się opóźnić, prosimy nas o tym poinformować
- Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS
- Towar wysyłany jest często tego samego dnia, którego otrzymamy wpłatę (lub informację o wysyłce za pobraniem)
- W przypadku większej ilości zamówień, wysyłka może przedłużyć się o jeden dzień (poza weekendem)
- Koszty wysyłki podane są w cenniku na każdej aukcji
- Otrzymujesz towar fabrycznie nowy, pochodzący od polskiego dystrybutora
- Otrzymujesz 24-miesięczną gwarancję dystrybutora (jeżeli w jakimś przypadku jest inaczej, informujemy o tym na aukcji)
- Do zakupionego towaru dostajesz fakturę VAT
- Otrzymujesz szybką, w niektórych przypadkach darmową wysyłkę
- Od czasu do czasu możesz u nas kupić towar lekko używany (ekspozycyjny) w atrakcyjnej cenie
PRESONUS AUDIOBOX 22 VSL

PreSonus AudioBox 22VSL jest pierwszym z nowej generacji interfejsów audio/MIDI działających przez USB 2.0, będących kolejnym krokiem na drodze integracji sprzętowo-programowej. Interfejsy AudioBox z serii VSL z oprogramowaniem PreSonus Virtual StudioLive™ (VSL) pozwalają - przy wykorzystaniu mocy obliczeniowej komputera i z niezauważalną latencją - na zastosowanie efektów pogłosu i delaya, kompresora, limitera, układu korekcji pół-parametrycznej i filtra górno-przepustowego Fat Channel, dostępnych dotąd w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ 16.0.2. Teraz możesz słuchać i nagrywać z włączonymi lub wyłączonymi torami dynamiki i korekcji, które działają w czasie rzeczywistym!

Dlaczego warto słyszeć działanie efektów i procesorów dynamicznych w odsłuchu?


Nagrywanie bez możliwości odsłuchania sygnału przetworzonego efektami jest niczym gra w grę wideo z zamkniętymi oczami. Muzycy wykonując swoje partie kierują się słuchem i wykonanie w dużej mierze zależy od tego, co słyszą w odsłuchach. Kompresja, korekcja i pogłos dodane w odpowiednich proporcjach znacząco poprawiają odbiór wykonywanych dźwięków, gdyż wszystko bardziej naturalnie niż w samym, sztucznie brzmiącym otoczeniu studia. W rezultacie otrzymujemy lepsze wykonanie, co oznacza lepsze nagrania.
W programie DAW masz pewnie mnóstwo wtyczek efektowych, jednak przetwarzanie sygnału audio przez program wielośladowy trwa znacznie dłużej niż mogłoby się wydawać. Fakt, mówimy o milisekundach, ale to i tak zbyt długo. Kiedy uruchomisz efekty z programu DAW w odsłuchu studyjnym, oryginalny sygnał będzie słychać odrobinę wcześniej niż sygnał przetworzony, co może być bardzo dezorientujące. Takie opóźnienie można zaakceptować przy występach na żywo, kiedy cały zespół gra w jakimś otoczeniu, cechującym się naturalnym opóźnieniem. Ale w studio nie da się tak nagrywać.

Na szczęście, cudowni inżynierowie z PreSonusa dramatycznie zredukowali opóźnienie w przetwarzaniu sygnału w interfejsach z serii AudioBox VSL. W rezultacie sygnał przetworzony dynamicznie, z korekcją i pogłosem brzmi naturalnie i bez słyszalnego opóźnienia.
Jeżeli podoba ci się to, co słyszysz, możesz również rejestrować sygnał z efektami z AudioBoxa VSL! Do dyspozycji dostajesz te same, najwyższej jakości procesory dynamiczne oraz układ korekcji z toru Fat Channel miksera StudioLive 16.0.2, których profesjonalni muzycy, realizatorzy i producenci używają na co dzień.

Świetne procesory to tradycja firmy PreSonus

Firma PreSonus nie wynalazła interfejsu audio wyposażonego w efekty. Ale zrobiła go lepiej i za mniejsze pieniądze. Oczywiście, niektórzy producenci interfejsów, na co dzień niezajmujący się produkcją procesorów dźwięku dodają do swoich interfejsów kompresor, korektor i kilka efektów. Jednak PreSonus tworzy wysokiej jakości procesory sygnałowe od 1995 roku i w produktach z serii AudioBox VSL znajdziesz to wszystko, plus osobny limiter, ekspander i filtr górno-przepustowy. Efekty VSL dostępne w interfejsach AudioBox z serii VSL oraz tor przetwarzania Fat Channel zostały dokładnie przetestowane w warunkach bojowych i cieszą się popularnością wśród dziesiątek tysięcy użytkowników mikserów z serii StudioLive™, wśród których jest wielu znanych profesjonalistów.

Ogromne znaczenie ma też to, że sygnał można przetwarzać, a także tworzyć i ładować ustawienia, korzystając z dostępnej w VSL, wygodnej funkcji „przeciągnij i upuść”. Profesjonalne przetwarzanie sygnału i jakże prosta obsługa oznaczają lepsze rezultaty i dużo lepszą zabawę!
Przenośny, wytrzymały interfejs i najwyższa jakość brzmienia

Zasilany przez USB, kompaktowy i solidny interfejs AudioBox 22VSL posiada dwa poręczne, ulokowane na panelu przednim wejścia mikrofonowo-instrumentalne typu combo z zasilaniem fantomowym, oraz dwa wyjścia liniowe. Wyposażony jest w te same, dynamiczne przedwzmacniacze XMAX™ klasy A, które znajdują się w mikserach StudioLive i dzięki konwerterom 24-bit/96 kHz o zakresie dynamiki 114 dB zapewnia czyste, transparentne brzmienie. Interfejs wyposażono też w słynne, wyjątkowo głośnie (120 mW) wyjście słuchawkowe znane z wielu produktów PreSonusa. (Uważaj z poziomem głośności!)

AudioBox 22VSL jest wyjątkowo wytrzymały - to nie przechwałki. Posiada tę samą, solidną stalową obudowę, co oryginalny AudioBox USB - urządzenie, które przeszło słynny test upuszczania na ziemię, kopania, przejeżdżania po nim samochodem zanim użyto go do, jakże udanych nagrań. Właśnie to znaczą słowa “wytrzymały i przenośny” w wydaniu PreSonusa. Ten potężny maluch mieści się w jednej trzeciej skrzyni rack i można go umocować w standardowym uchwycie racka (nie ma go w zestawie).
Funkcjonalność i potęga oprogramowania

System VSL pozwala w prosty sposób zarządzać procesami miksu z poziomu komputerów Mac® lub PC z Windows® i zapewnia funkcje edycji i zapisywania ustawień, dzięki czemu bardzo łatwo można tworzyć i korzystać z biblioteki presetów. Na dobry początek otrzymujesz ten sam zestaw ponad 50 presetów Fat Channel, które są dostarczane razem z mikserami StudioLive. Ustawienia te zostały stworzone przez profesjonalnych muzyków i inżynierów dźwięku i pozwalają szybko przystosować dynamikę i korekcję dla ścieżek wokalnych, gitar i wielu innych.

Idealnie zintegrowany z dołączonym oprogramowaniem DAW Studio One™ Artist i VSL, interfejs AudioBox 22VSL współpracuje z dowolnym oprogramowaniem do rejestracji audio dla systemów Mac i Windows. W przeciwieństwie do wielu współczesnych przedmiotów, jego cena jest bardzo przystępna.

Sięgnij po nowej generacji interfejs USB 2.0, którego najważniejsze zalety to: efekty działające w czasie rzeczywistym i z minimalną latencją; solidna konstrukcja; najwyższej jakości brzmienie oraz przystępna cena: AudioBox 22VSL!

Funkcje:

  • Interfejs audio 24-bit/96 kHz 2 x 2 USB 2.0.
  • 2 kanały wejściowe na panelu przednim, dla każdego kanału:
    • Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne ¼" jack,
    • Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A,
    • Osobna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego dla każdego kanału, w zakresie od 0 do +35 dBu,
    • Zasilanie fantomowe 48V dla mikrofonów pojemnościowych (uruchamiane wspólnie).
  • Mix, regulacja proporcji między sygnałem wejściowym a sygnałem odtwarzanym z komputera, odsłuch z zerowym opóźnieniem,
  • Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
  • Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
  • Wskaźnik przesterowania poziomu LED dla każdego kanału,
  • Studio One™ Artist - program wielośladowy typu DAW w zestawie,
  • Virtual StudioLive™ (VSL) - oprogramowanie kontrolne w zestawie. Funkcje:
    • Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
    • 4 x mikser z podwójnym DSP,
    • Sekcja efektów ze StudioLive™16.0.2 Fat Channel dla każdego wejścia analogowego i z własnym powrotem w programie DAW: kompresor, limiter, ekspander, filtr górno-przepustowy i korektor semi-parametryczny ,
    • 2 tory efektowe stereo z pogłosem i linią opóźniającą,
    • Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP do wykorzystania na ścieżkach wokalnych i instrumentalnych.

Wejścia/Wyjścia:

  • 1 port USB 2.0
  • 2 złącza typu Combo XLR/¼" jack - wejście mikrofonowe XLR i instrumentalne,
  • 2 główne wyjścia liniowe (L/P) na złączach symetrycznych ¼” jack,
  • Wyjście słuchawkowe stereo ¼” jack,
  • Złącza Midi In/Out (wejście/wyjście MIDI).

Przetwarzanie cyfrowe:

  • Interfejs audio 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
  • Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
  • Odsłuch analogowy z zerową latencją i regulatorem Mix (sygnał odtwarzany/wejściowy),
  • Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
  • Wsparcie dla ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).

Budowa:

  • Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR),
  • Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
  • Waga 0.7 kg,
  • Zasilany przez USB - nie musisz szukać gniazdka w ścianie!

Oprogramowanie:

  • Virtual StudioLive (VSL) - Przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
  • Studio One Artist - Rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonusa, z nieograniczoną liczbą ścieżek i ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych producentów.

Wymagania systemowe


Poniżej podano minimalne wymagania dla systemu komputerowego przy współpracy z interfejsem AudioBox 22VSL.

Windows:

  • Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),
  • Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),
  • 1 GB pamięci RAM (zalecane 2 GB).
Macintosh:
  • Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),
  • Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),
  • Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
Wspólne dla systemów Windows i Macintosh:
  • Port USB 2.0 ,
  • Zalecane połączenie z Internetem ,
  • Napęd DVD-ROM (potrzebny przy instalacji programu Studio One Artist),
  • Ekran monitora o rozdzielczości nie mniejszej niż 1024x768 pikseli.
Warto pamiętać, że moc obliczeniowa procesora, dostępna ilość pamięci RAM oraz rozmiar i prędkość dysku twardego mają decydujący wpływ na wydajność systemu rejestracji. Im mocniejszy system (szybszy procesor i więcej RAMu) tym niższy poziom latencji (opóźnienia sygnału) przy odsłuchu sygnałów audio i MIDI.

Dokument dotyczący sprawdzonej kompatybilności (i niekompatybilności) z innym sprzętem: www.presonus.com/media/pdf/hardware_compatibility.pdf

Wejścia mikrofonowe:
  • Typ złącza: Combo, XLR, żeńskie, symetryczne,
  • EIN przedwzmacniacza mikrofonowego: -129 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB• Zniekształcenia THD + N: 0.005%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone,
  • Odstęp od szumu: 94 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone,
  • Zakres regulacji wzmocnienia: od -15 dB do +65 dB,
  • Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom): +10 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. • Impedancja wejściowa: 1.7 kΩ• Zasilanie fantomowi: +48 VDC, 10 mA całkowite.
Wejścia instrumentalne:
  • Typ złącza: Combo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB, jednolite wzmocnienie,
  • Zniekształcenia THD + N: 0.006%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone,
  • Odstęp od szumu: 89 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone,
  • Zakres regulacji wzmocnienia: od -30 dB do +50 dB,
  • Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom): +15 dBu, < 0.5% zniekszt. harm,
  • Impedancja wejściowa: 1 MΩ.
Wyjścia analogowe:
  • Typ złącza: ¼" TRS, żeńskie, symetryzowane,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,2 dB),
  • Zniekształcenia THD + N: 0.002%, 1 kHz, 20 kHz BW, A-waż,
  • Odstęp od szumu: 107 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone,
  • Poziom wyjściowy: +10 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 51Ω.
Wyjście słuchawkowe:
  • Typ złącza: ¼" TRS, żeńskie, stereo Moc maksymalna: 30 mW/ch przy obciąż. 60Ω• Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm.,
  • Zniekształcenia THD + N: 0.08%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone ,
  • Odstęp od szumu: 90 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone.
Zasilanie:
  • Typ zasilania: Zasilanie przez USB, +5 VDC, < 500 mA.
Dane cyfrowe:
  • Główny interfejs: USB 2.0 high-speed,
  • Rozdzielczość bitowa: 24 bity,
  • Częstotliwości próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz,
  • Latencja: 2.8 ms - 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia,
  • Dynamika konwersji AC: 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone,
  • Dynamika konwersji CA: 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone.
Budowa:
  • Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR),
  • Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
  • Waga 0.7 kg