Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PREMIER MANAGER 2005 - 2006 GER

04-03-2012, 2:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 6 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 2110477198
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 7   
Koniec: 10-03-2012 12:25:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać
 


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć  inne aukcję z podobnymi grami
 

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

 

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

PREMIER MANAGER 2005 - 2006


stan zestawu dobry , nie ma problemu z działaniem



Premier Manager 2[zasłonięte]005-20 to kolejna część managera piłkarskiego, za którego produkcję oraz wydanie odpowiada studio Zoo Digital. Tytuł ten daje możliwość sprawowania całkowitej kontroli nad wybraną przez siebie drużyną piłkarską. Zatem nie tylko trenujemy swoich podopiecznych, ale również dbamy o kontakty z mediami (m.in. załatwiając prawa do telewizyjnej transmisji spotkań), prowadzimy pertraktacje transferowe oraz konsultujemy się ze współpracownikami („skautami” czy też trenerem drużyny juniorów).

Grę cechuje bogata baza danych, na którą składa się 10 000 piłkarzy z 14 lig europejskich (m.in.: angielskiej, szkockiej, francuskiej, hiszpańskiej, włoskiej i niemieckiej). Prowadzony przez gracza team może konkurować z innymi zespołami w 12 dostępnych pucharach. Do omawianej tu edycji dodano także nowe możliwości ustawień taktycznych drużyny. Autorzy, chcąc nadać swojej produkcji jeszcze większego realizmu, poprawili sztuczną inteligencję komputera (m.in. piłkarzy, mediów itd.).