ZESTAW ZAWIERA: 2 książki
Pierwszy w polskiej literaturze poradnik opisujący projektowanie, montaż i utrzymanie przekryć i urządzeń dylatacyjnych przeznaczony głównie do mostowych obiektów drogowych. Opisano klasyfikację i rodzaje mostowych urządzeń dylatacyjnych, wyznaczanie przemieszczeń krawędzi szczeliny dylatacyjnej, dobór urządzeń dylatacyjnych i ich badania, wbudowywanie przekryć i urządzeń dylatacyjnych w obiekty mostowe, wykonywanie izolacji, nawierzchni i odwodnienia w obrębie wnęk dylatacyjnych oraz wymagania dotyczące kontroli jakości. Omówiono także przeglądy i utrzymanie szczelin oraz urządzeń dylatacyjnych, jak również różne rodzaje uszkodzeń przekryć i urządzeń dylatacyjnych oraz przedstawiono przykłady wbudowanych urządzeń dylatacyjnych. Uwzględniono najnowsze rozwiązania techniczne oraz wymagania aktualnych norm europejskich. Odbiorcy książki: projektanci i wykonawcy obiektów mostowych, pracownicy służb utrzymania i administracji obiektów mostowych, studenci wydziałów inżynierii lądowej wyższych uczelni technicznych, zwłaszcza o specjalności mostowej oraz słuchacze studiów podyplomowych o tym kierunku.
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1810-5
Tytuł ten podsumowuje konferencję, która odbyła się we Wrocławiu w dniach 23-24 listopada 2010, organizowaną przez Zakład Mostów Instytutu Inżynierii Lądowej Politechniki Wrocławskiej, Dolnośląską Izbę Inżynierów Budownictwa oraz Związek Mostowców Rzeczypospolitej Polskiej. fragment wstępu: Budownictwo obiektów inżynierii komunikacyjnej rozwija się w Polsce w niespotykanym, w naszej historii, tempie. Aktualnie jest w realizacji ponad 700 km autostrad, dróg ekspresowych i obwodnic miejscowości, na których buduje się kilkaset obiektów mostowych rocznie. W tym roku w Polsce było lub jest w budowie 10 dużych mostów o przęsłach rozpiętości ponad 100 m, a trzy budowane mosty (przez Wisłę w Kwidzyniu oraz w Toruniu i przez Odrę we Wrocławiu) mają przęsła o rozpiętości przekraczającej 200 m. Dane te świadczą o wielkim skoku technologicznym, jakiego dokonało w ostatnich latach polskie mostownictwo. Inwestorzy, coraz częściej, żądają od projektantów i firm budowlanych realizacji projektów i budowy obiektów w bardzo krótkich terminach. Jedną z dróg prowadzących do tego celu jest zastosowanie różnorodnych form prefabrykacji. Pod terminem prefabrykacja rozumiemy wytwarzanie konstrukcji różnego typu i z różnych materiałów poza miejscem jej finalnego usytuowania. Prace związane z wytworzeniem prefabrykatów mogą być prowadzone zarówno na placu budowy jak i poza nim. Ich celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu budowy. Celem seminarium jest przedstawienie różnych obszarów zastosowania prefabrykacji we współczesnym mostownictwie i zwrócenie uwagi na korzyści wypływające z tego faktu. Tak, więc Seminarium w zamierzeniu organizatorów powinno stanowić formę wymiany poglądów dotyczących zagadnień technicznych, organizacyjnych i prawnych związanych z budową infrastruktury drogowej w Polsce ze szczególnym wykorzystaniem prefabrykacji.
kupujesz wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
REGULAMIN AUKCJI - NA STRONIE O MNIE
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368
TEL 32 [zasłonięte] 93 32 [zasłonięte] 72