Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pre press Poradnik dla grafików - Ambrose Gavin

28-01-2012, 0:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 78 zł      Aktualna cena: 78 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2020684952
Miejscowość Tychy
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 22   
Koniec: 25-01-2012 19:56:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 029 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
    

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 

Pre press Poradnik dla grafików
Ambrose Gavin , Harris Paul

wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
wydanie 2010 r.
ISBN: [zasłonięte]978-83-16118-7
Tłumaczenie: Kowalczyk Urszula
Format: 22.0x30.0cm, 192 stron
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Opis książki Pre press Poradnik dla grafików :
Doskonałe narzędzie pracy dla każdego praktyka projektowania graficznego!

Publikacja omawia proces tworzenia pracy graficznej - od projektu po gotową publikację, z uwzględnieniem najważniejszych elementów produkcji poligraficznej i DTP. Książka stanowi kompletny przegląd terminów, procedur oraz czynności kontrolnych organizujących pracę projektanta i ułatwiających precyzyjną komunikację z pracownikami DTP, klientami, a przede wszystkim z drukarniami. Najważniejsze zagadnienia procesu produkcji uporządkowano i opisano w sześciu rozdziałach. Każdy z nich zawiera szczegółowe omówienie wyborówdokonywanych w czasie projektowania, a także liczne przykłady zastosowania różnych rozwiązań i technik drukarskich pochodzące z czołowych współczesnych pracowni projektowych.

okładka