Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie
PROMOCJA! -15%
44.90zł 37.90zł
Autorzy: praca zbiorowa pod redakcją Macieja Dutko
Rok wydania: 2015
Stron: 264
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-9912-4
Format: 158x235
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Dura lex, sed lex — twarde prawo, ale prawo. Musisz je znać, także w e-biznesie
Rozwój technologiczny i ekonomiczny e-commerce wymusza na e-sprzedawcach ciągłe dostosowywanie się do zmian legislacyjnych. Mnożą się przepisy krajowe oraz wytyczne co do funkcjonowania na rynku unijnym. Prawo w e-biznesie zmierza w kierunku większej ochrony konsumentów, a jednocześnie zwiększa wymogi wobec e-przedsiębiorców. Tym ostatnim trudno nadążyć za nowymi przepisami. W dodatku muszą bronić się przed zarzutami coraz liczniejszych organizacji „polujących” na ich błędy...
Oto pierwsza w Polsce kompleksowa publikacja książkowa, prezentująca najnowsze aspekty prawne prowadzenia sprzedaży w internecie. Dowiesz się z niej m.in.:
- które formy prawne działalności w internecie są najbardziej optymalne;
- jak powinien wyglądać wzorowy i bezpieczny regulamin sprzedaży;
- co różni gwarancję od rękojmi oraz od prawa do odstąpienia od umowy;
- dlaczego należy unikać tzw. klauzul abuzywnych i co za nie grozi;
- jak legalnie i mądrze zmniejszyć liczbę przypadków zwrotów towaru;
- co wolno na Allegro i dlaczego mniej niż we własnym e-sklepie;
- o co chodzi z wszechobecnymi plikami cookies oraz jak nie narazić się Generalnemu Inspektorowi Danych Osobowych;
- jak prowadzić e-mail marketing, by nie narazić siebie ani klientów na spam;
- czy można skutecznie chronić swoje oferty przed kopiowaniem i nieuczciwą konkurencją;
- w jaki sposób bezpiecznie importować towary z Chin lub prowadzić spółkę w Wielkiej Brytanii;
- dlaczego warto w swoim e-biznesie wdrożyć płatność bitcoinami i na co zwrócić uwagę.
Książkę napisali eksperci specjalizujący się w poszczególnych obszarach prawa e-commerce. Jednak tworzący ją fachowcy pamiętali, że e-sprzedawca nie jest prawnikiem. Dzięki temu poradnik tłumaczy skomplikowane kwestie w przystępny sposób, odpowiada na praktyczne pytania oraz omawia zagadnienia, z którymi e-sprzedawca styka się każdego dnia.
Książka uwzględnia przepisy najnowszej ustawy o prawach konsumenta, która weszła w życie 25 grudnia 2014 roku.
prawo, zarządzanie, firma, umowa, konkurencja, spam, sprzedawca, towar, maciej dutko, przemysł, transakcja, import, online, allegro, e-biznes, sklep internetowy, marketing, zysk, bitcoin, klient, normy iso, kurs, książka, podręcznik, tutorial,optymalizacja, startup, aplikacja, efektywność, praca, produkt, biznes, statystyka, eksploracja danych, rynek, hadoop, program, refaktoryzacja, planowanie, framework, internet, machine learning, mapreduce, json, html, rozwój, kurs, książka, podręcznik, tutorial,prawo, ebook pdf, eprasa, verlag dashofer, opracowanie zbiorowe, prawo i podatki, czas trwania kontroli itd, transakcja, allegro, marketing, zysk, zakres kontroli itd, poradniki, firma, czas pracy kierowców, odpady komunalne, maciej dutko, książka kontroli, online, sklep internetowy, e-biznes, kurs, książka, podręcznik, tutorial,praca, blog, komunikacja, aukcje internetowe, media, sprzedaż, e-commerce, własna firma, marketing, allegro, twitter, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, facebook, online, analiza, konsument, optymalizacja, przedsiębiorczość, roi, kurs, książka, podręcznik, tutorial,e-commerce, praca, programowanie, analiza, społeczność, skuteczność, media społecznościowe, kampania reklamowa, program partnerski, prawo, facebook, online, roi, komunikacja, marketing, statystyki, przedsiębiorczość, portal, internauci, twitter, produkt, kurs, książka, podręcznik, tutorial