Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prawo w e-biznesie :: pod red. Maciej Dutko

24-04-2015, 13:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5208934772
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 3   
Koniec: 24-04-2015 12:29:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2015
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie

Okładka książki Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie

Autorzy: praca zbiorowa pod redakcją Macieja Dutko

Rok wydania: 2015

Stron: 264

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-9912-4

Format: 158x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Dura lex, sed lex — twarde prawo, ale prawo. Musisz je znać, także w e-biznesie

Rozwój technologiczny i ekonomiczny e-commerce wymusza na e-sprzedawcach ciągłe dostosowywanie się do zmian legislacyjnych. Mnożą się przepisy krajowe oraz wytyczne co do funkcjonowania na rynku unijnym. Prawo w e-biznesie zmierza w kierunku większej ochrony konsumentów, a jednocześnie zwiększa wymogi wobec e-przedsiębiorców. Tym ostatnim trudno nadążyć za nowymi przepisami. W dodatku muszą bronić się przed zarzutami coraz liczniejszych organizacji „polujących” na ich błędy...

Oto pierwsza w Polsce kompleksowa publikacja książkowa, prezentująca najnowsze aspekty prawne prowadzenia sprzedaży w internecie. Dowiesz się z niej m.in.:
  • które formy prawne działalności w internecie są najbardziej optymalne;
  • jak powinien wyglądać wzorowy i bezpieczny regulamin sprzedaży;
  • co różni gwarancję od rękojmi oraz od prawa do odstąpienia od umowy;
  • dlaczego należy unikać tzw. klauzul abuzywnych i co za nie grozi;
  • jak legalnie i mądrze zmniejszyć liczbę przypadków zwrotów towaru;
  • co wolno na Allegro i dlaczego mniej niż we własnym e-sklepie;
  • o co chodzi z wszechobecnymi plikami cookies oraz jak nie narazić się Generalnemu Inspektorowi Danych Osobowych;
  • jak prowadzić e-mail marketing, by nie narazić siebie ani klientów na spam;
  • czy można skutecznie chronić swoje oferty przed kopiowaniem i nieuczciwą konkurencją;
  • w jaki sposób bezpiecznie importować towary z Chin lub prowadzić spółkę w Wielkiej Brytanii;
  • dlaczego warto w swoim e-biznesie wdrożyć płatność bitcoinami i na co zwrócić uwagę.
Książkę napisali eksperci specjalizujący się w poszczególnych obszarach prawa e-commerce. Jednak tworzący ją fachowcy pamiętali, że e-sprzedawca nie jest prawnikiem. Dzięki temu poradnik tłumaczy skomplikowane kwestie w przystępny sposób, odpowiada na praktyczne pytania oraz omawia zagadnienia, z którymi e-sprzedawca styka się każdego dnia.

Książka uwzględnia przepisy najnowszej ustawy o prawach konsumenta, która weszła w życie 25 grudnia 2014 roku.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 prawo, zarządzanie, firma, umowa, konkurencja, spam, sprzedawca, towar, maciej dutko, przemysł, transakcja, allegro, e-biznes, sklep internetowy, online, import, marketing, zysk, bitcoin, klient, normy iso, kurs, książka, podręcznik, tutorial,prawo, ebook pdf, eprasa, verlag dashofer, opracowanie zbiorowe, prawo i podatki, czas trwania kontroli itd, transakcja, allegro, marketing, zysk, zakres kontroli itd, poradniki, firma, czas pracy kierowców, maciej dutko, odpady komunalne, książka kontroli, online, sklep internetowy, e-biznes, kurs, książka, podręcznik, tutorial,praca, komunikacja, zysk, witryna, aukcje internetowe, pr, e-commerce, własna firma, media, marketing, allegro, sprzedaż, przewaga konkurencyjna, program partnerski, blog, prawo, konsument, przedsiębiorczość, twitter, facebook, kurs, książka, podręcznik, tutorial,sprzedaż, e-commerce, praca, programowanie, zysk, ebiznes, społeczność, skuteczność, media społecznościowe, kampania reklamowa, program partnerski, prawo, komunikacja, facebook, analiza, przedsiębiorczość, portal, produkt, serwisy społecznościowe, testowanie, zarządzanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial